İyi okumalar;)
Whatsapp konuşması
/
ismini bilmediğim beyefendi-Cam güzeliİsmini bilmediğim beyefendi
Geldim cam güzeli
Kusura bakma lütfen
çok beklettim seni.Cam güzeli
Hayır,Hayır bakmam.
Siz bakmıyorken ben neden bakayım?
İsmini bilmediğim beyefendi
Ne demek istediğini çok iyi anladım.
Cam güzeli,
Sen çok güzelsin.
Kusursuz birisisin.
Cam güzeli
Ben kekeliyorum
bu bir kusur
İsmini bilmediğim adam
hayır
O bir kusur değil.
Bu şey sadece seni diğer insanlardan ayıran güzelliğin.
Seni tatlı yapan şey
Cam güzeli
Ama
insanlar kekeme insanları sevmez
İsmini bilmediğim adam
Onlar sevmezse sevmesin
Ben seviyorum seni.
Cam güzeli
Hayır.
Beni sevme
çevrimdışıİsmini bilmediğim adam
Cam güzeli
Ne oldu?
Seni kırdım mı?
Ben
Ben çok özür dilerim gerçekten
(iletildi)~~~~~~~~~ Hassas içerik uyarısııı~~~~~~
"Jungkook, gel biraz seveyim seni" Jungkook'un kalbi yine hızlı atıyordu fakat sevinçten veya heyecandan değildi bu ritim bozukluğu
Korkudandı.
Yine aynı şey olacaktı.
Babası, yatağa oturup Jungkook'u yanına çağırdı.
"Ah, Jungkook.Sen çok çirkinsin ama iyi hissettiriyorsun." Jungkook, gözlerindeki yaşları daha fazla tutamadı.
Jungkook, ağladıkça babasının ona karşı nefreti ikiye katlanıyordu."Ağlama! annen gelirse ne yaparım biliyor musun?!" Jungkook olacakları az çok tahmin ediyordu o yaşına rağmen.
"Baba, özür dilerim.Bir daha olmaz söz veriyorum.." dedi hıçkırıklarını tutmaya çalışarak.
O zamanlar 6 yaşındaydı.O iğrenç şeyleri henüz o yaşında yaşamıştı.O zamanlar kekeme değildi çok düzgün ve tane tane konuşurdu yaşına rağmen.
Babası yataktan kalkıp,kapının oradaki minik bedeni kolundan tuttuğu gibi yatağa fırlattı büyük bir nefretle.
"Ağlama lanet olası şey.Madem benim oğlumsun bunu yapmak zorundasın anladın mı!" dedi ve üzerindeki gömleği çıkarmaya başladı.
Jungkook artık Hıçkırıklarını tutamıyordu.
Gözleri ağlamaktan şişmiş, burnu kıpkırmızı olmuştu.Hıçkırıklarının içinden babasıyla konuşmaya çalışıyordu.
"B-b-baba, n-nolur bı-ırak b-beni!" artık ne dese boştu o en çok korktuğu şey birkaç saniye sonunda yaşanacaktı ve Jungkook'un kabuslarının bir parçası haline gelecekti.
O anları yaşarken Babası Jungkook'a tek bir şey söylüyordu "Seni seviyorum oğlum" tabii bunu o iğrenç ve mayışmış sesiyle söylüyordu ama genel olarak söylediği kelime buydu.
Babası, Jungkook'u sadece o zaman severdi.
Ve Jungkook, o yaşından itibaren sevgiden nefret etti.Onu kimse sevmesin istiyordu.
Eğer severlerse ona babası gibi davranırlardı.Jungkook,aklına gelen o iğrenç sahneleri zihninden silmeye çalıştı.Karanlık bir odada yatağının üstünde saçlarını çekiştiriyordu.
Zihnindeki o iğrenç sesler bir türlü gitmiyordu.
Sakinleşemiyordu.
Zar zor kendini yere atıp yatağının yanındaki dolaptan ilaçlarını çıkardı ve su olmadan içti.
Su getirecek vakti yoktu.Sonrada içebilirdi.
~~~~~~~~~~~~
Lanet olası adam
Gebermiş olmasaydın seni
takipçilerimle gebertirdik!Neysee
İskence etmek Jungwon'un nasibineymiş
sizi seviyorumm
görüşüruzzz muahh♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie °Taekook°
FanficJungkook'un hayatı yalandı.Arkadaşlarının sevgisi(!) anne,babasının gösterdiği sevgi bile yalandı.Kekelediği için kimse konuşmak istemiyordu onunla.Onu bu hayattan kurtaracak bir kişi vardı(?) 'Bilinmeyen beyefendi' olarak bildiği insan, sahidende o...