7.Bölüm

563 47 30
                                    


Merhaba,

Diğer bölümde heyecanlandırdığım smut vakti bence geldi.

Keyifli okumalar dilerim..


---

Hoseok'tan

Etrafı kontrol ettikten sonra Namjoon'u aramaya başladım ve kısa sürede bahçede ki korumalar ilk konuştuğunu gördüm. Uzaktan konuşmalarının bitmesini beklerken korumalar ondan uzaklaştığında yanına gittim. 

"Joon." Arkası dönük olduğu için beni başta fark etmesede seslendiğimde hızlıca dönüp gülümseyerek bir elini belime koyup kendine çekti. Yakınlaşmamızı sağladığında anlımda ki saçları kulağımın arkasına koydu. 

Bu nadir bir görsel değil ama bir kaç saat önce Jin'le beraber ondan hoşlandığımızı düşünürsek bu sefer kalp atışımın hızlanmasını sağlıyor. 

Jin'le çok uzun zamandır sevgiliyiz ancak cinsel birlikteliğimiz yok gibi bi şey. İkimizinde pasif olması beraber olduğumuzda birimizin zevk almamasına neden oluyor. İlk başlarda bende pasif olduğumu bilmiyordum ama bir gün merakımla oyuncaklarla oynadığımda hayatımda almadığım zevki almış oldum, tekrar üstte olduğumda ise istemedim. Jin benden çok pasif olduğu içinde üstte olmayı bile başaramadı. Arada bir parmaklarımla rahatlamasını sağlasam da ilişkimizde ki tek sıkıntı cinsellikti. 

Jungkook'un ofisinde otururken bir an da içeri dalan Namjoon'u gördüğümüzde farkında olamadan tüm bedenini inceledim, Jin'e baktığımda onunda benden farkı yoktu. Akşam konuştuğumuzda ikimizde Namjoon'dan etkilendiğimizi kabul ettik ve şansımıza bir kaç gün sonra tekrar ofiste karşılaştığımızda Jungkook'a iş için yakın olması gerektiğini ve yeni bir ev aramakla uğraştığı söylemişti. Bilgisayarında da sayısız ilan vardı. 

Jin'e baktığımda zaten ne kast ettiğimi anlamış oldu ve bizimle yaşamasını istedik, zaten işlerden dolayı sürekli görüşmemiz gerekicekti ama aynı evde olmak farklı bir seviye olurdu. İlk başta çok yanaşmasada bir şekilde ikna etmeyi başardık. 

Zamanla hayatına burnumuzu sokmaya başladık ve o da hiç itiraz etmedi. Bir defasında Jin evde her zaman ki kısa şortlarından birini giydiğinde Namjoon bacağına bakıp yutkunmuş sonra da Jin'in bacaklarına örtü sermişti. O günden beri ikimizde yaz kış demeden sürekli kısa şortlardan giyiyoruz.. Zamanla şort giymemize alışsada hala gözlerinin kaydının pekala farkındayız. 

Bara gitmesine veya birileri ile takılmasına izin vermemize de bir şey dememesi bizim ona daha da çok karışma iç güdümüzü uyandırsada hiç birimiz tek kelime bile etmedik. Jin, hasta olduğunda onunla ilgileniyordum ama ben en sonunda uyuya kaldığımda ateşi çok çıkmıştı ve Namjoon ona duş aldırmıştı. Bunu söylemedi bile, sadece Jin'in saçlarından anladım. 

Zamanla bizim her şeyimizi görmüş oldu ama ne o bir adım attı ne de biz. Ta ki Jungkook'un bizi evden kovuk açılmak zorunda kaldığımız bugüne kadar. 

O yüzden şu an ki yakınlığımız kalbimi fazla hızlandırsa da sakin kalmaya çalışarak konuştum;

"İçeride ki iş bitti ama yeni bir kaç mobilya almamız gerekiyor, Jungkook halleder normalde ama bu sefer bizim halletmemiz daha iyi. Jungkook'un evine giren adam da bir kaç ses cihazı koymuş ama hepsini imha ettik, şu an orası da temiz durumda. Jin'de Jungkook'un evini düzenliyor." Kafasını olumlu anlamda salladı.

"Korumalarda da değişiklikler yaptım zaten köstebeği ve doslarını da ortadan kaldırdığımız için artık daha güvende olacaktır. Bizim evimizde bir şey var mı?" kafamı olumsuz anlamda salladım.

my brother's gamble ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin