Merhaba,
Oy ve yorum atmayı unutmayın..
Eğlenceli bir bölümle geldim bu sefer.
Umarım beğenirsiniz..
Keyifli okumalar dileri..
---
Kim Namjoon'dan
Güzellerim bacağımda oturmuş, sıcak nefesleriyle boynuma doğru inliyorlardı. Onların bu güzel yüzleriyle kendimden daha çok geçerken yüzlerine öpücüklerimide diziyordum. Parmaklarımıda hızlandırmıştım içlerinde. Jin titremeye başladığında Hoseok'la aynı anda gelmesi için onda yavaşlarken Hoseok'ta daha çok hızlandım.
İkisi birden boynumu ısıtırken Hoseok'ta titremeye başladı.
Hareketlerimi kendi bedenlerine göre uyumlu yaptığım için ikiside aynı anda boşalmış oldu. Masadan peçete alıp Jin'in giydiği etek ve çamaşırından dolayı bacağına gelen menilerini temizledim. Sonrada Hoseok'un pantolonuna elimi sokarak çamaşırının daha fazla ıslanmasına mani oldum.
"Evimize gidelim bebeklerim." İkiside kucağımda neredeyse uyumak üzereyken boynuma sarılarak olumlu mırıltılar çıkardı. Gülümseyerek ikisininde saçlarını öperken ayağa kalkıp üst katta ki evimize çıktım. Saat daha erkende olsa eşlerimle ilgilenemeyeceksem neden patronum ki?
Evimize girdiğimde direk banyoya yöneldim. İkisinide soyarak sıcak su dolu küvete bıraktım. Sonrada kendim soyunarak ortalarına oturdum.
"Namjoon" Hoseok mırıldandığında ona döndüm; "Söyle çiceğim." Mırıldanıp göğsüme sığındı sadece. Kıkırdayarak saçını öptükten sonra ikisininde bedenini nazikçe temizledim.
Min Yoongi'den
Sanırım biraz abartım. Güneş doğduğunda son kez içine boşalarak çıktım, uyuması 10 saniye bile sürmemişti. Şimdide küvette hala sakince uyuyor. Tüm bedenini temizledikten sonra deliğinide temizleyip kucağıma aldım.
Tüm bedeninde bana ait izler var. Kimi yerlerde şaplaklarımdan dolayı çıkan el izlerim, kimi yerlerde tırnaklarım ve dudaklarımdan geriye kalan morluklar...
Islak bedenini değiştirdiğim nevresimlerle beraber temiz yatağa yatırdım. Saçlarına havlu doladıktan sonra tüm bedenini kremledim. Giyindirmeden, kendimde giyinmeden yanına uzanarak kollarıma aldım yorgun düşürdüğüm bedeni. Saçlarına öpücüklerimi dizerken elim hala tüm bedeninde dolanıyordu.
Öğleden sonra uyandığımda hala derin bir uyku içindeydi. Tüm yüzünü öptükten sonra dün gece çıkardığım kıyafetleri giyerek odaya yemek sipariş ettim. Yorgun olduğunu biliyorum ama en azından birkaç lokma yemesini gerekiyor.
Yatağın kenarına oturarak saçmlarını sevdim parmak uçlarıyla. Anlına uzun bir öpücük bıraktım.
"Özür dilerim güzelim, çok ileri gittim." Kapı çaldığında kalkıp kapıyı açtım. Yemekleri alıp kapıyı kapattığımda arkamda bana bayık gözlerle bakan sevgilimi beklemiyordum. Hızlı adımlarla elimdekileri masaya bırakıp gülümseyerek yanına gittim.
"Bebeğim."
"İleri gitmedin." Boğazınıda çok zorladığım için sesi çıkmıyordu. Anlayamadığım için daha da fazla yaklaştım.
"Duyamadım bebeğim."
"İleri gitmedin sevgilim." Gülümseyerek dudaklarına öpücük bıraktığımda yorgun kolları zar zor yanaklarıma çıktı. Ellerini tutarak avuç içlerini öptüm hemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my brother's gamble ✔️
FanficKaçırılan Yoomin çiftini kurmaya gelen abileri Taehyung ve Jungkook. "Kook, onları öldürsek mi?" "Ölüm onlar için ödül olmaz mı. Taehyungshii?" Yer altı dünyasının korkulu rüyası Jeon Jungkook; Kumarhane sahibi Kim Taehyung. Yoonmin ve abileri Taek...