2.9

533 33 14
                                    

Selamlarrrr komşularımmm.

Bu aralar kitlemiz arttı.Hoş geldiniz komşularımmmm.

Arkadaşlar beni instagramdan;munnduss_ ve wattpadden takip ederseniz çok mutlu olurumm.

Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın lütfen...

Size küçük bir sır vereceğim.Yakın bir zamanda şu an değil ama motorla alakalı bir kurgu daha gelecek ama bu komşulukla alakalı değil daha kaoslu gibi.Karakterleri burada göreceksiniz :))))

İyi okumalarr.

🎠

@kumsalasöz;Ben geldimmm🌺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@kumsalasöz;Ben geldimmm🌺

@kayayldrm ve diğer 400 kişi beğendi.

@kayayldrm;Güzel bebeğim

@sibsi;Geldi benim bebek

🎠

Elim küçük bebeğimin tüyleri arasında geziyordu.Gözleri kapalıydı,huzurlu görünüyordu.

Kaya elindeki kupalar ile içeriye girdiği zaman Leo'yu severken gördü beni.

"Benim pabuç gerçekten dama atıldı." diyerek sitem etti.

"Sus be!Uyuyor görmüyor musun?" dedim kısık sesle.En kıskanç insan varsa bu da Kaya'ydı.

Bana şokla bakarken elindeki kupaları masaya bıraktı.Kendisini ise yanıma bıraktı."Sen gerçekten çok değiştin." dedi trip atan bir sesle.

Boşta olan elimi Kaya'nın yanağına koydum,"Sevgilim sen reglimisin?" dedim.Gerçekten bunu sormadan edemezdim.Kaya tam trip atan kızlar gibiydi.Dün çikolatamdan vermedim diye ağlayacak diye ödüm kopmuştu.

"Hayır." dedi.Ha yani daha zamanın var dememek için kendimi zor tuttum.Dudaklarımı birbirine kenetleyip gülmemek için de  kendimi tuttum.

"Peki kıskanç mısın?" dedim merakla.

"Mağara ayısı değilim." dedi ve Leo'ya yandan bir bakış attı."Hastaneden geldin ve seni çok özledim.Yaran acır diye sana sarılmaktan sakınıyorum." Oy benim danam.

MOTORCU KOMŞUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin