"Yatak arkadaşı olabiliriz Jake Sim, istediğin her şeyi verebilirim yeter ki teklifimi kabul et"
~
Jay ona bakarak sözüne devam etti
"Yatak arkadaşı olalım, bunun için istediğin her şeyi de verebilirim. Ne dersin?"●○○
Karşısındaki mavi saçlı adamın teklifine karşı kaşları çatılmıştı pembe saçlı olanın. "Ne saçmalıyorsun? Yaptıkların yetmezmiş gibi bir de yatak arkadaşı mı olmak istiyorsun?!"
Sinirle ona kızarken mavi saçlının çok da umurunda değil gibiydi.
"Hadi ama sen de aramızdaki ten uyumunu inkar edemezsin"
"Sadece bir kere yaptık, bunu nasıl anlayabiliyorsun?"
"Sonuç olarak uzun bir geceydi, öyle değil mi?" Sırıtmaya başlarken Jungwon kastetediği şeyi anladığı için bakışlarını ondan kaçırmıştı.
"Yarın yeniden geleceğim ve sen de cevabını bana söyleyeceksin, yes or yes Pink Boy" göz kırparak söylendiğinde Jungwon ona göz devirmişti. Yes or Yes ha! dedi alaylı bir şekilde giden mavi saçlının arkasından.
Soyunma odasında bulunan masaya oturduğunda odaya sarışın çocuk girdi.
"İşin bitti mi?""Sanırım.."
"Hadi eve gidelim"
"Senin evine mi?"
"Evet, başka nereye olabilir Won?"
"Anneme söylemedim ama"
"Bir şey olmaz, hadi yaz annene" gelip pembe saçlı arkadaşının yanına oturmuştu.
Pembe saçlı da hemen telefonunu çıkartıp annesine Jake'in evinde kalacağını yazmıştı. Zaten annesi çok da sorun etmezdi oğlunun olup olmamasını bu yüzden onayını beklemeden Jake ile birlikte onun arabasına doğru ilerlediler.
Kısa süre içinde Jake'in evine vardıklarında ikisi de eve girer girmez kendilerini koltuğa bıraktılar. Bir süre öylece durduktan sonra Jake ayaklandı "Pizza sipariş edeceğim"
"Olur"
Jake siparişi verdiğinde tüm ciddiyetiyle geri koltuğa oturdu "Jungwon sana söylemem daha doğrusu anlatmam gereken bir şey var" ellerini birbirinin üstüne katarken Jungwon da merakla arkadaşına baktı. Daha sonra aklına mavi saçlının teklifi geldi ve o da bunu Jake'e anlatması gerektiğini düşündü
"Aslında benim de sana anlatmam gereken bir şey var"
"Ah öyle mi? Önce sen söyle o zaman"
"Olmaz sen söyle, ilk sen konuşmaya başladın"
"Söyle işte Won"
"Sen söyle Jake"
En sonda ikisi aynı anda konuştu
"Biri bana yatak arkadaşı olmayı teklif etti!"
"Heeseung bana yatak arkadaşı olmayı teklif etti!"Sesleri birbirine karışırken yine aynı anda konuştular
"NE?!"
"NE?!""Hey ne dedin? Kim benim çocuğuma yatak arkadaşı olmayı teklif etmeye cüret eder?!"
"Asıl o Heeseung denen herif nasıl olur da sana yatak arkadaşı olmayı teklif eder?!"
Kapının çalmasıyla ikisinin de o yöne bakması bir oldu. Jake yine ayağa kalktı "Bekle pizzayı alacağım ve sonra bana her şeyi anlatacaksın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue Wines & Pink Lights // Jaywon, Heejake
FanficHayat bir anlığına aldığı bir kararla Jay'i Seul'ün pek de ünlü olmayan bir barına ittiğinde Jay, pembe ışıkların içindeki çocuğa takılmıştı. "Beni şaşırt Pink Boy"