Selam nasılsınız?
Bu bölümde üzücü sahneler olucak sanırım:(Oy atmayı ve yorum yapmayı lüften ihmal etmeyin.
Sizleri tanımak isterim:)
Bu bölümü bu şarkı ile tamamladım
Şarkı ismi: Yedinci Ev Anlat ona
İyi okumalar🩵Okul çıkışında yeniden Alaz gile geçicektik.Okuldan çıkmış Alaz'ın arabasına doğru yürüyorduk.Burak'ı gördüm ve selam verdim.Arkadaşının evine gidiyordu.Ben nasıl ablayım ya kardeşimi arayıp sormuyorum bile.Kendimi şuan kötü hissettim.Arkamdan bir ses
"Duruuu!"diye bağırdı.Arkamı döndüğümde Batu'yu gördüm.Yanıma geldi ve önümde durdu.
"Efendim Batu?"dedim.
"Şey diyicektim telefon numaranı"dedi ve devam etmedi."Yanlı anlama"dedi.Güldüm.Elindeki telefonu aldım ve numaramı yazdım.
"Ne yanlış anlaması Batu benim numaram akşam arayabilir veya mesaj atabilirsin"dedim gülerek.
"Yanlış anlamadığına sevindim"dedi ve devam etti"Buldum ya ben sana Durduş dicem"dedi gülerek.Bir kahkaha patlattım.
"Yaa Batu Durduş ne yaa neyse tamam kabul ediyorum iyi akşamlar"dedim ve sarıldım.Batu beni iyi hissettiriyordu eğlenceli ve iyi bir arkadaş.
"İyi akşamlar"dedi.Elimi salladım ve Alaz'la Bora'nın yanına döndüm.Alaz bana çok değişik bakıyordu.Kıskanmış mıydı?
"Telefon numaranı neden aldı?"diye sordu Alaz.
"Arkadaşım olduğu için"dedim.
"İyi"dedi somurtarak.
"Kıskandın mı?"dedim hafif sırıtıyordum.Galiba kıskanması hoşuma gitmişti.
"Evet"dedi ben şok oldum.Sonra ban döndü ve kolumdan tuttu."Evet Duru seni kıskanıyorum"dedi ben o kadar şok oldum ki nutkum tutulmuştu.
Benim kolumu bıraktı ve arabaya bindi ben de bindim.Arabada Alaz'ın evine doğru ilerlerken Bora'nın telefonu çaldı.Bora telefonu açıp.
"Buyurun,evet benim"dedi.
"NEEE!"dedi bağırarak.Hemen atladım.
"Bora noldu!"dedim.Telefonda konuşmaya devam ediyordu."Tamam tamam hemen geliyoruz"dedi ve devam etti"Alaz çabuk Ankara girişinde ki hastaneye kır çabuk!"diye bağırdı.
Alaz o kadar hızlı bir U dönüşü yaptı ki pencereye yapıştım."Bora artık ne olduğunu söylicek misin?"diye bağırdım.Bora'yı o kadar aynadan düşünceli, o kadar üzgün, o kadar sinirli gördüm ki ilk defa böyle görüyordum.
"Annem gil uçu"dedi devam edemedi.Anlamıştım kötü birşey olmuştu.Başım dönmeye başlarken.
"Bora annem gil ne"dedim.Başım aşırı derecede dönerken Alaz son gaz hastaneye sürüyordu arabayı.
"Annem gil"dedi ve yine durdu yüzü kıpkırmızı olmuştu."annem gil uçurumdan düşmüş hastaneden aradılar"
Şuan ben burada mıydım?Ben ne yaşıyordum?Kardeşim Eylül gibi annem,babam,Kayra abim,Emir abimde mi ölücek ti?
Gözümden damla damla göz yaşı akmaya başladı.Göz yaşlarım bir yağmur kadar hızlıydı.Ağlamaktan nefes almakta zorluk çekiyorum.
Hastanenin bahçesine girer girmez arabadan resmen atladım.Hızla hastaneye girdim.