Selaaaam arkadaşlar nasılsınız?
Ben iyiyim yani geçen ki bölümden sonra...Bu bölüm bence Duru gerçekten yeni bir başlangıç açıcak anne ve babasının ölümünden sonra
Sizlerin de şöyle olsa daha iyi olur şu macera olsa daha iyi dediğiniz şeyler varsa lütfen yorumlara yazın hepsine tek tek cevap veriyorum..
Şarkı ismi: Bege-yeniden
-
Oy atmayı unutmazsanız çok sevinirim..Sizi çok çok çok seviyorum okurlarımm<3
Şimdi bölüme geçebilirizzz
🩵İyi okumalar🩵
(5 ay sonra, Haziran 18)
Telefonumun çalmasıyla gözletimi açtım ve doğruldum.Alaz arıyordu.
Telefonu açtım."Alo efendim Alaz"dedim.Batu'nun sesi duyuldu.
"Durduş hâlâ uyanmadın mı çabuk kalk hadi sabah oldu"dedi.
"Günaydın Duru Bora ve seni almaya geliyoruz Batu'yla"dedi Alaz.
"Tamam ben hazırlanıp aşağı inerim sizde Bora'yı arayın"dedim.Sesim kısılmış neredeyse çıkmıyor.
"Hazırlandıktan sonra kendine bir papatya çayı yap hemen biz içmen için bekleriz sonra okula geçeriz"dedi Alaz.
"Tamam görüşürüz"dedim.
"Görüşürüz"telefonu kapattım ve banyoya ilerledim elimi ve yüzünü yıkadıktan sonra dişimide fırçaladım ve banyodan çıktım.Annem ve babamın vefatından sonra hep simsiyah giyindim.Ama artım bir değişiklik yapmak geldi içimden.Arkadaşlarım,kardeşlerim ve özellikle Alaz bana çok değer veriyorlar kendilerinden çok benle ilgileniyorlar.O yüzden onlarında yüzü gülsün diye farklı giyinmeye karar verdim.
Hava çok sıcak olduğu için üzerime mavi bir crop giydim altımada bol bir kot pantolon giydim ayakkabımı mavi converse giyicektim galiba.
Yüzümede çok hafif bir makyaj yaptım saçımıda açık bırakıp en sevdiğim okyanus kokulu parfümü sıkıp çantamı aldım ve odadan çıktım.Hemen alt kata indim tam Kayra abim evden çıkıyordu ki
"Abii"diye seslendim arkasını dönüp bana o kadar güzel baktı ki gözü parladı.
"Abimm bu ne güzellik çok güzel olmuşsun"dedi gülerek yanına gittim.
"Teşekkür ederim değişiklik olsun dedim işe mi gidiyorsun?"dedim.
"Süper yapmışsın evet abim işe gidiyorum hatta neredeyse geç kalacağım toplantıya gel öpeyim"dedi ve benim boyuma yetişmek için eğilip yanağımdan öptü ben de onu öpüp sarıldım.
"Abi seni çok seviyorum bunu unutma sakın"dedim.
"Gözlerimi açtığımdan beri beynimde kazılı abim bende seni çok seviyorum"dedi ve işe gitti.Mutfaktan tak tuk sesler geliyor du tam oraya gidicektim ki kapı çaldı.Kapıyı açtım ve Alaz il Batu'yu gördüm.
Evet Alaz ilk başlarda Batu'yu kıskanıyordu yani beni Batu'dan kıskanıyordu ama çok yakınlaştılar.
"Hoşgeldiniz geçin"dedim ama ikiside durmuş bana bakıyorlardı.Alaz'ın gözlerinde ki parıltıyı görebiliyorum.
"Durduş bu güzellik ne böyle"dedi Batu.Alaz hâlâ bakıyordu.
"Teşekkür ederim değişiklik olsun istedim"dedim.Batu içeri geçerken arkada gizlenen Buse'yi gördüm.