Egész este nem aludtam, nem tudtam aludni azon gondolkoztam hogy be kellene jelölnöm Soobint és elmondani neki, hogy már nem érzek iránta semmi olyat.
És be is jelöltem..
Felöltöztem az egyenruhába és indultam volna lefelé mikor értesítésem jött.
Megálltam a szobám ajtajában és gyors le csekkoltam.Choi Soobin visszaigazolt hogy ismer
Choi Soobin üzenetet küldött*Megnyitom az üzenetet*
Choi Soobin
SziaaSzia
Hogy vagy?
Most nem tudok írni,
suliba készülök, majd később..Rendben.
Szép napot kívánok neked♡Hát ez meg mi volt?
(Kérdezem magamtól, tudjátok ilyen vagyok.)
Mi az a kitöltetlen szív?
Vagy miért is küldött szívet?
Ajsss már mindegy...*Mentem reggelizni*
Han-Sziuss Eun-jeong
-Szia Hannie
Han-Na Mizu?
-Mi lenne?
Han-Soobinnal mizu?
Majd kacsint egyett
-Semmi!
Han-Öhömm, oké
Yeon-Induljunk!
Majd fel állt az asztaltól.
És mi követtük őt hisz ő az idősebbik köztünk vagyis valamilyen szinten az van amit ő mond.
Ide is értünk a sulihoz ahol most az egyszer mi voltunk az utolsók nem pedig Jeongin és Minho, ami amúgy furcsa is volt..
Mindenki ment a saját termébe.Az első óra osztályfőnöki, ami amúgy a legjobb óra ha engem kérdeztek!
*Már a helyünkőn ültünk*
Tanárnő bejött és megállt a tábla előtt, számolta hogy mennyien is vagyunk.
Tanárnő-Milsa oszd ki ezeket kérlek, mindenkinek egy papír jutt!
Felemeltem a kezem és megkérdeztem hogy mik ezek a lapok?
T.nő-Elfogunk menni egy másik iskolába ahol is megfogjuk nézni hogyan is tanulnak és mit, valamint a kollégiumot!
Ez egy aláírásos papír amit haza kell vinni és aláíratni egy szülővel.
Vagyis holnapra hozzátok vissza!
Lucas- És melyik iskoláról van szó?
T.nő- Oszaka felsőoktatású tanórák és kollégium
Magam előtt mormogtam magamban jajj istenem én oda jártam.
I.N-Tessék?
-Semmi, majd szünetben elmondom
I.N- Okés^^*Kint az udvaron*
Szóval elmeséltem Jeonginnak, hogy én oda jártam,
meg hogy amúgy annyira nem szeretnék menni, mert kellemetlenül érezném magam.
I.N- Miért lenne kellemetlen?
-Mert....
Nem hagyta hogy befejezzem közbe szólt.
I.N-Mert ott a volt barátod igaz?
Nem tartottam Jeonginnal a szemkontaktust inkább a fűvet próbáltam fűrkészni.
-Igen 'mondtam alig hallhatóan'Hirtelen Jeongin kezét éreztem meg ahogy megsímitotta a hátamat.
Amivel elérte, hogy a szemeimmel őt nézzem.
I.N-Még szereted?
-Nem...Tudod én... Mást szeretek..Sóhajtva mondtam a végét mert akit szeretek az pont mellettem ül.
I.N-Kit szeretel?
-Az mindegy
I.N-Akkor ha nem mondod el azt kell hogy higgyem, hogy én vagyok az a személy
'csábos mosolyal bámult engem'
-Nem te vagy az
I.N-Aha persze nem tudsz hazudni, nekem nem!
-Nem is.. ahjs mindegy
I.N-Nem mindegy mert ha nem mondod el azt fogom hinni, hogy titokban a fenekedre tetováltattad az arcomat 'nevette el magát'
-Fúj Jeongin dehogy is nincs semmi rajtam főleg nem az arcod!
I.N -Nyugi csak vicceltem, de holnap után a buszon, mellettem a hely a tied jobb ha tudod!
-Hát én Seungmin mellett fogok ülni
'tettem keresztbe a karjaim'
I.N-Nem te mellettem, és egy szobába is fogunk aludni
-Na azt már végkép , hogy nem!
*becsengettek*
I.N- Tudom hogy szerelmes vagy belém!!
-Nem vagyok! Inkább menjünk órára.Mekkorát hazudtam neked, de nem merem bevallani mert mi van ha te nem vagy belém zúgva?
És most rosszul érzem magam a hazugság miatt, de ez volt a helyes! Vagy nem?Végre vége az iskolának, ma nem terveztem semmit, anya hívott hogy ma este oda lesznek randizni és hogy majd csináljunk magunknak vacsit.
Általában ha randizni mennek akkor nem is jönnek haza akkor egy hotelben szoktak aludni.
Ami amúgy nem rosz mert legalább azt csinálunk amit akarunk.¹⁵'⁴⁶
Már itthol vagyunk mind a 3an.
Han jobban megismerte Minhot.
Han- Gyertek már ide kérlek titeket
-Mond 'ültem le közben a fotelba'
Han- Yeonjun te is nyomd ide a segged!! Fontos!
Nehezen de Yeon is lejött a nappaliba és ülve hallgattuk volna Jisung mondandóját,de nem találta a szavakat.
Yeon-Mondod vagy nem?
Han-Mondom nyugiiii
Tudjátok hogy ki az a Minho igaz?
-Hat persze hogy tudjuk te agyas!
Han-Nekem bejön..
'gyorsan hadarta el'
-Mi?
Yeon-Akkor te szerelmes vagy Minhoba?
Han-Lehet 'majd zavartan kapott a tarkójához'
-Ez nagyon jó hír!!
'Majd öleltem meg
Han-De mivel elmondtam ezért nektek is..vagyis neked is el kell hogy mond ki tetszik
-Senki nem tetszik 'kerültem a szemkontaktust'
Yeon-Még jó hogy nem, mert akkor annak a fiúnak annyi is lenne.!
-Miért is?
Yeon-Szerinted? Te még kicsi vagy az ilyenekhez.
"Még hogy kicsi az ne legyen baj hogy majdnem egy idősök vagyunk"
-És ha mégis lenne valaki?
Mind a ketten engem néztek, és nem hazudok kellemetlen érzés
Yeon-Ugye tudod, hogy Jeonginon kívül bárki lehet.
-És ha ő a kiszemeltem?
Yeon-Akkor te is hallott vagy és ő is! Ennyi lezártam a témát!
-Ez fenyegetés volt?
Kérdeztem miközben a fejem vakartam, de persze már választ nem kaptam.Az este folyamán elmentem zuhanyozni és egyéb esti rutinjaimat elintéztem, majd bepakoltam és az aláírásos papírt ki készítettem az íróasztalomra, hogy reggel aláírja anya.
Nem csak azért mert Jeongin mellett ülhettek majd...Még szép hogy nem..
Végül pedig lefeküdtem.Még mindig nem volt bennem jó érzés, hogy hazudtam annak aki fontos nekem.
YOU ARE READING
Egy fordulatos éjszaka
RomanceEun-jeong-ról szól akinek van egy bátyja Yeonjun. Elkellet költözniük, és most a beilleszkedéssel küzd a lány, de hamar sikerül majd neki. Jönnek majd a bonyodalmak, a szerelem és szinte minden amit el tudsz képzelni..🤭 Skz tagok lesznek benne!✋🏻...