Reggel korábban keltem és vártam anyát, mihént be ért a házba el magyaráztam neki hogy mit is kellene alá írnia.
Megbeszéltük mindenit is, és jött Yeonjun hogy hát ő neki is alá kell írni mert ők is jönnek.
-Mi? 'fordultam meg a kanapén ülve'
Yeon-Jól hallottad!
-De ne már, Yeonjun te maradj csak itt Jisunggal és Su-Ahval.
Yeon-Biztos hogy nem hagylak kettesbe I.N-nel!!
Anya:Ki az a I.N??
-Higy nekem anya hogy senki, csak egy osztálytársam.
Anya: Rendben....ez még megbeszéljük!Remélem hogy elhitte hogy csak egy osztálytárs és nem több...igazából nem hazudtam neki...Vagy Mégis?
. ∆∆∆∆∆∆∆∆∆
(Suliba, folyosón a szekrényeknél)Óra előtt
-Szia Seungminnie
Seung-Sziuss, na elengedtek?
-Igen, de a bátyjám is jön.
Seung-Hát ez amúgy várható volt hiszen ugyanaz az évfolyam.
"Héé " hallotuk meg egy ismerős hangját aki elég sietősen jött felénk.
Ki más is lehetett volna ha nem Jeongin aki után lohol a drága kis Minho.I.N-Miért nem vártál meg a kapuban?
-Tessék?
I.N-Hozztam neked valamit és úgy akartam oda adni hogy kint a kapuban állsz, de már mindegy itt is megteszi.
-Nem értelek Jeongin..
'nagy levegőt vett és bele kezdett'
I.N-Ülnél mellettem a buszon?
És át nyújtotta a kezében lévő virágot.*Úristen most meg mégis mit tegyek ha nemet mondok akkor lehet hogy többet nem tudhatom magam mellett Jeongint, (ha még olyan formában is..)viszont ha igent akkor meg Yeonjun, ha megtudja ki tudja mit csinálna velem vagy ami még rosszabb Jeonginnal mit tenne?
Valahogy össze kellene barátkoznuk.*-Ülök melletted ha cserébe össze barátkozol a bátyjámmal.
I.N-Huh hát...az... nehéz lesz
'tette zavarba a tarkójára a kezét'
-De igérd meg nekem kérlek
Kérleltem mert tényleg fontos volt ez nekem, és ha többet szerettem volna ennél ahhoz is jól jönne ha barátok lennének
I.N-Oké. Megígérem.
-Kisujj eskü?
Nyújtottam felé az ujjamat és ő nem ellenezte rögtön nyújtotta is.
-Okés és köszönöm a virágot.
Küldtem neki a levegőben egy puszit.
Amirre Minho és Minnie elkezdtek újjongani.Be zártam a szekrényem és elindultam volna az osztályba, de a cselekedetemet Jeongin megakadályozta
I.N-Megvársz?
A kérdésére csak egy hümögéssel válaszoltam
És ezzel ott is hagytuk a 2min-t.
Nem volt messze a mi termünk, de most egy évnek tűnik odáig eljutni.
Látom hogy Jeongin is kínosan érezheti magát mert csak ropogtatja az ujjait és feszültnek tűnik, mintha mondani szeretne valamit.
De lehet hogy csak én gondolom túl.
És a virág? Az miért kellett?
Gondolkozom rajta hogy meg kellene kérdeznem és hát nem is tartottam magam vissza
-Innie. Miért hoztál egy egyszerű kérdéshez virágot?
Na ez furcsa még nekem is még soha nem mondtam neki hogy Innie és remélem hogy ezzel nem mentem túl messzire és nem fogja szóvá tenni.I.N-Tudod úgy gondoltam hogy megérdemled és stílusosan akartam megkérdezni, elvégre csak a legjobb lány barátom vagy.
'zavartan nyúlt a tarkójához'-Ahh barát. Értem.
Most miért fáj ez nekem?
Elvégre rosszat nem mondott csak olyan furcsa most ez így nekem.
Azt reméltem hogy többek vagyunk mint barátok.I.N-Amúgy te most úgy szólítottál hogy Innie?
-Lehet, miért...baj?
Fordítottam el a fejem a másik oldalraI.N-Nem még örülök is neki tudod mióta vártam arra hogy ne csak Jeongin-nak szólíts?
Már erre nem tudtam mit válaszolni mert be értünk a terembe.Az óra közben nem tudtam egyszerűen oda figyelni a tananyagra hisz már attól zavarban voltam hogy Jeongin mellettem ül és feszült vagyok mellette.
Mármint úgy feszült hogy mindig egyenesen üljek, ne lazán hanem kecsesen, bár igazából nem vagyok annyira kecses, de azért hogy jobb szögből lássam mindent megtennék érte.
Folyamatosan csak figyeltem ahogy jegyzetel és ahogy bele túrt a hajába olyan helyes fiú ez a Jeongin.
-Ahh. Adtam adtam ki véletlenül ezt a hangot ahogy bele merültem a gondolataimba.
De rögtön is a szám elé tettem a kezeimet és inkább előre fordultam, hogy még véletlen se tudja meg hogy őt néztem mindvégig.Mivel el voltam foglalva a gondolataimval ezért teljesen le maradtam. Amit a tanár is észre vett sajnos.
T-Choi kisasszony magának mi jött ki eredménynek?
-Hát...ízé..ömm. 23
T-És honnan tudta a megoldást?
-Kiszámoltam
T-Rendben, hiszek magának de, most azonnal fel áll és ki megy az órámról!!
-Tessék ??? Miért is?
Mikor tudtam is a feladatot meg minden..
T-DE AZ NE LEGYEN BAJ HOGY NEM IS MATEK ÓRA VAN KISASSZONY TŰNJÖN A SZEMEM ELŐL!
Ahogy kérte a tanár úr már menti is ki az osztály terem elé.
Úristen Jeongin teljesen el vette az eszemet, nem is értem.
Most ha haza megyek és anya megtudja akkor mindennek annyi nem fog elengedni SEHOVA..
(┛❍ᴥ❍)┛彡┻━┻
Nem sokkal a kicsengő után ki jöttek a teremből a többiek is.
Én pedig mivel már szünet volt így ki mentem és le ültem egy tetszőleges padra.
Nem terveztem társaságot mert igazából csak egyedül akartam most lenni.
Han-Hallom hogy mi történt, igaz?
-Igen'sütőttem le a szemeim'
Elmagyaráztam neki az elejétől mindent és megkértem arra hogy valahogy segítsen meggyőzni Yeont is hogy ne szóljon egy szót se.
Han-Hát ha nem sikerül rá vennünk simán akkor keményen kell'nevette el magát'
Nem nagyon értettem hogy mire mondta de bele mentem mert már a kemény résznél tetszett a terv..^~^
-Na jó Jisungie én megyek mert rajz lesz'majd elköszönt és ő is ment a dolgara'
*.✧ Jeongin szemszöge*.✧Mivel az óra hátra lévő 10 percében Eunjeongot ki küldte a tanár ezért rosszul éreztem magamat mert azt észre vettem, hogy amúgy bámult engem és valószínűleg azért is maradhatott le, de annyira hogy nem tudta hogy irodalom óra van azért az már durva.
Szünetben meg is akartam kérdezni hogy van valami baj-e, de nem találtam. Ezért úgy gondoltam hogy inkább el megyek a fiúk hoz.
Majd ott elmondtam Jisungnak hogy mi volt és hogy nem tudom hogy utánna hova ment, amit ő megköszönt hogy elmeséltem neki,majd ment is megkeresni őt.Han távozása után még ott maradtam a srácokkal és mivel itt volt Yeonjun is gondoltam hogy beszélgethetnénk vagy valami.
-Hé Yeonjun'szólítottam meg amire ő csak egy hümmögéssel válaszolt.
-Istenem kiköpött húga..Mi lenne ha ma játszanánk valamit?-Mire gondolsz?'válaszolt a kérdésemre egy kérdéssel'
-Hát átjöhetnél nálam és játszanánk egy meccset.'jelentettem ki amire ő azt mondta hogy jó legyen.'
-De ne hozzd a húgodat..Sziasztok, igen tudom kicsit késve (vagy nagyonxd) de itt is van a 10rész remélem tetszik.❤️
YOU ARE READING
Egy fordulatos éjszaka
RomanceEun-jeong-ról szól akinek van egy bátyja Yeonjun. Elkellet költözniük, és most a beilleszkedéssel küzd a lány, de hamar sikerül majd neki. Jönnek majd a bonyodalmak, a szerelem és szinte minden amit el tudsz képzelni..🤭 Skz tagok lesznek benne!✋🏻...