3.BÖLÜM

121 12 22
                                    

Evet canlarım 3. Bölüme geldik bu bölümün heyecanlı olacağına eminim iyi okumalar dilerim 🫶

Barmenin yanına giderken çok kalabalık olduğu için önümdeki kişiyi görmeden biriyle çarpıştım kafamı kaldırıp baktığımda 1.94 boyundaki düşmemem için  kolumu tutmuş olan Yağız'ı gördüm...
Durduğum yerde ne kadar iri yapılı bir vücudu olduğu fark ettim ve ben onun yanında biraz zayıf kalmıştım...
Ne kadar eğlense bile hoş kokusu burnuma geldiğinde bir an gözlerimi kapattım ve kendimi cennette düşündüm.Bu adamdan etkilenmemek mümkün değildi.
Yağızın bana

"iyi misiniz" demesiyle beraber düşüncelerimi kenara atmış olaya dönmüştüm.
Çok yakın olduğumuzu fark edip şaşkınlıkla bir adım geriledim.
Benim geri gitmemle kolumdaki elini indirmişti.
Bana sorduğu soru aklıma geldiğinde  "iyiyim asıl siz iyi misiniz?" Dedim ve verecek cevabı için beklemeye başladım.

Kısa sürmeden "İyiyim bende teşekkürler ama böyle bir adamın ufak bir çarpışmada yıkılacağını sanmıyorum." diyip sırıtmıştı.
Söylediği cümleyle beraber baştan aşağıya Yağız'ı gözlerimle süzmüştüm.
"Ben nezaketten sordum zaten ayrıca kusura bakmayın çarptığım için yani böyle kaslı ve iri bir adamı görmeyip- " dedikten sonra ne söylediğimi düşünüp dediklerimden pişman olmuştum.

Yağız da ne dediğimi duymuş olacakki gülmüştü.
içimde mırıldanarak "hiçde bile pişman değilim o önüne baksaymış dağ gibi ayı maşallah" dedim ve müzik olduğu için Yağız beni duyamamıştı buna sevinmiştim.
Ağzımı kıpırdattığımı görünce duymamış olacak ki merakla bir adım atarak mesafeyi kapattı. "Efendim ne dedin? Dedi.

Bende hafifçe kafamı kaldırarak beni duyması için ses tonumu arttırarak "hiç bir şey demedim, dikkatli olun" diyip hızlıca arkama bakmadan ilerde bizi şaşkınlıkla izleyen Gece'nin yanına gittim ve kolundan tutarak oturduğumuz masanın olduğu tarafa doğru ilerledik.

Gece"noldu orda" diye sordu
"Barmenin yanına giderken biriyle çarpıştım kafamı kaldırıp baktığımda Yağız olduğunu gördüm buradaymış"dedim.
Gece"ne dedi sana peki" diye sordu "düşeceĝim sırada kolumdan tuttu iyimisiz diye sordu iyiyim dedim, dikkatli olun falan dedi işte" dedim.
Gece "Tamam" dedi ve şöyle ekledi "ćıkışta Yağız'ı takip edip evlerini bula biliriz böylece eve gizlice girip bişeyler bulabiliriz "
"Olabilir çıkmasını bekleyelim o zaman" dedim ve beklemeye başladık.

~1 Saat sonra ~

Yağız' ın çıktını gördüğüm gibi "Gece çıkıyo hadi " dedim.
Direk Yağız'ın peşinden çıktık valeden arabayı istedik anında gelmişti. Arabaya bindik ve Yağız'ı takip etmeye başladık.Yaklaşık yarım saat sonra Yağız bir ormanlık alana girdi ardındanda çok büyük bir evin önünde durdu. Yağız arabasından indikten sonra bulunduğumuz konumu kaydettik ve eve nerden girebiliriz diye etrafa bakmaya başladık.Evin arkasında aşağıya inen bir yangın merdiveni bulduk "Buradan gire biliriz bence" dedim .Gece "evet buradan gireriz neyse dikkat çekmeden artık gidelim" dedi ve onu başımla onayladım.Gece arabayı çalıştırdı.Ana yola çıkmıştık artık.Gece'ye dönüp "Yarın bu bunları Buğra'ya anlatırız " dedim .
Gece"Evet Yarın anlatız" dedi.Kısa bi süre sonra evimin önü e varmıştık.Gece"Sabah erken kalk erken gidelim şirkete "dedi.
"tamam erken kalkarım iyi geceler" dedim.
"İyi geceler Balım " diyerek bana yanıt verdi.
《Gece'den》

Sabah erkenden kalmıştık bugün önemli bir gündü yüzümü yıkayıp yatağımı topladım. Mutfağa geçip kendime bir filtre kahve hazırladım kahvaltı etmeyecektim.Kahve içtikten sonra Doğa'yı aradım.

KAR'IN FISILTISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin