beni kabul edecek misin?

1.4K 104 420
                                    

Edgar'dan;

1 hafta geçti ve ben evden dahi çıkmadım. Tabi ki onun söyledikleri yüzünden değil! Arada böyle yapıyordum. Kimsede beni rahatsız etmediği için rahatça zaman geçiriyordum. Telefonuma bir mesaj geldi.

-hala düşünüyor musun?

Yabancı bir numara ? Ama ben kimseye numaramı vermedim. Bu fang olabilir mi? Ama numara mı nereden alacak ki..? Ah basım ağrıdı!

+Fang? Sen misin?

-tabi ki benim. Sana başka mesaj gönderen var mı ki?

+Bundan sanane lan?!

-hahaha! Tamam kızma sadece artık bir gün yüzüne çıksan diyorum.

+Niyeymiş o sen kendi işine baksana!!

-benim işim sensin ama sana bakamıyorum işte ...

Bir anda duraksadım ve sebepsiz bir yerde mantıksız bir hisle doldum. Ne oluyordu lan?!

-hahahaha! Noldu? Neden cevap vermiyorsun??

+Aptal.

Gücüm ancak bunu yazmaya yetmişti, telefonu yatağın diğer ucuna atıp sinirden kudurdum. Art arda mesajlar geliyordu ama bakmak istemiyordum. Yataktan kalktım ve odamdan çıktım. Mutfağa gittim ve kendime bir tost yaptım açlıktan ölmemek gerek değil mi? Etrafı toplayıp tam odama dönecekken kapı çaldı. Söylenerek kapıyı açtım.

Fang: Edgar! Neden mesajlarıma cevap vermiyorsun?! Birşey oldu sandım

Edgar: ha?!

Bir and duraksadım. Bu deli piç evime gelmişti lan! şu an üstümde boxer ve beyaz bir tişörten fazlası olmamasıda işin komik kısmıydı.

Edgar: sen adresimi nerden biliyorsun lan?!

Fang: haha!.. şey ilk önce giyinsen?

Fang'in yanaklarının kızardığını fark ettim.

Edgar: içeri gel ve beni bekle.

Dedim soğuk bir sesle

Fang salona geçti ve beni beklemeye başladı. Odama çıktım ve bir şort giyip aşağıya indim. ( Bir yazar vardı aşağı yerine aşşa yazıyordu o geldi aklıma ) Fang gene kafasını çevirdi

Edgar: ne?

Fang: yok birşey!

Gidip yanına oturdum

Edgar: ne istediğini söyle de git.

Fang: çok acımasızsın ! O sevimli yüzünü görmek için geldim belki?

Edgar: haha ne komik siktir git lan!

Belki biraz trip atan sevgililere benzemiştim ama bana söylediklerini unutmamıştım. İğrendiği birinimi özleyecek ay götüm.

Fang: tamam tamam! Sadece artık cevabını öğrenmek için geldim.

Beynimin sızladığını hissettim bu konuyu çok düşünmüştüm ve artık başımı zonglatıyordu. Masadan bir sigara alıp yaktım. Dumanı üflerken sordum

düşmanın kaderin olduğunda/Fangar •Fang x Edgar•\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin