8. rész!!!

113 4 0
                                    


Tom vett egy mély levegőt és bele kezdett..

Tom: Leyla.. beled szerettem..n-nem tudom hogy hogy.. egyszerűen megtörtént, bumm..beled szerettem..az a szem..az a test ahjh istenem.. mindig is szerettelek..es meg akarlak csókolni, érezni akarlak!!! Fogni akarlak, ölelni, es melledted lenni!! Nem bírok ki nélküled egy percet sem amióta ezt az érzést valtod ki belőlem!

*Megfogta a kezem es a szemembe nézett mélyen.*

En is a szemébe néztem és pár perc néma csend Volt köztünk.

Mi még mindig néztük egymást,majd nem tudom hogy mi ütött belém, de megfogtam az arcát es olyan szenvedélyesen megcsókoltam mint még soha , és Tom is egyből vissza csokolt.

Én gyorsan az ölébe ültem és Tom csók közben a derekam fogta, es néha bele harapott az ajkaimba, és mivel bejövök neki ezért el kezdtem a khm-jen mozogni,erre Tom hirtelen fel vett es fel vitt a szobába majd fel emelte a kezeim es fel kötötte, es lehúzta a nadrágom,majd magáról is lehúzta es nem hittem a szememnek...NEM VOLT RAJTA ALSÓ NADRAG!! és megláttam amit még nem kellett volna..es ekkor... BASSZAMEG.. még kiskorú vagyok.. mégcsak 14..

En: várj várj.. bazdmeg még csak 14 vagyok..
Tom: akkor még nincs semmi veszve!!* Vigyorgott kaján.*
En: m-mit fogsz csinálni??
Tom: majd meglátod!* Vigyorgott es lehúzta rólam a bugyimat es mégcsak az egyik újjá csusztatta belém,de én már ettől is fel sóhajtottam.

Tom: ez még csak az egyik ujjam volt!* Kuncogott*
En: de az ujjad is eleve rohadt nagyh..* nyőgtem egy kicsit*
Tom: biztos?!?* Dugta belém a második ujját is es tejjesen belém dugta és felém kerekedett, erre az én testem remegett*
En: ih-ighen..
Tom: hiddel..az en farkam pl olyan nagy mintha körülbelül négy ujjam lenne benned!* Vigyorgott* én nyeltem egy nagyot*
En: t-tenyleg??
Tom: úgy bizony baba!* Kezdte mozgatni egyre gyorsabban az ujjait.

Majd el élveztem, es csak lihegtem nagyon, de ez nem volt elég..ahogy meghallottam hogy olyan nagy a farka mintha négy ujját tenné belém, úgy beindultam hogy leszartam hogy kiskorú vagyok..azt akartam hogy belem jöjjön!!

Tom el oldozott es most újra rá ültem a derekára es mikozben csókoltam, az egyik kezem le vezettem ,es simogatni kezdtem a farkát.

Tom: aahh...babaahh..
En: na mivan cicus? * Vigyorogtam es megfogtam a farkát es fel-le huzogattam, es ezt egy nyogessel nyilvánította hogy tetszik neki, majd le mentem es hirtelen be vettem a számba és szopni kezdtem a TÉNYLEG hatalmas farkát.

Tom: a kurva életbe.. ki kèsztítsesz ahh..

Majd Tom is el elvezett, de mielőtt el élvezett volna le torkoztam es tom pont akkor élvezett el, es en mind le nyeltem.

Majd Tom mellé feküdtem es mindketten lihegtunk.

Tom magunkra húzta a takarót es le ment a nemi szervemhez es kényeztetni kezdett.. újra. Es csak kuncogtam és élveztem . Ez Tom egyszerűen nem bírt leálni. ( Ehhez a részhez sokkal izgalmasabb ha ezt hallgatjátok: needed me, birthday sex, desperado/Rihannátol) de tényleg 🔥🔥❤️😻🥵🥵

                 §§§§§§§§§

Ennyi lett volna,es majd hozom a kövi részt puszaa csajsziaimm Tommy es Tokio Hotel imádás vaaan🥵🥵🔥😻❤️❤️😵

azt hittem hogy gyülölsz..?(Tom Kaulitz)Where stories live. Discover now