nincs megállás!

93 7 1
                                    

Haza értem, es be mentem, lassan éjfél, es kezdődik a munka, es el kell keszulnom,mert Brúnónak írtam hogy át megyek és segítek amiben csak tudok,mert nem hagyom!  

Fel vettem egy nagyon bő Baggy Cargot(igen megint) de az egy katonai foltos volt. De mivel túl nagy volt ezért fogtam egy övet es magamra szoritottam. Es végül egy melltartót ,es egy zoknit,majd ki mentem cigizni mert már kívántam egyet.

Amikor ki mentem láttam Tom kocsiját es hogy engem néz, de én úgy tettem mintha nem lenne ott, es rá gyujtottam es a nadragommal keztem el játszani es "véletlenül" kicsatoltam az övem es lecsúszott a nadragom es csak egy tanga volt rajtam,de gyorsan vissza huztam es be mentem. HÁ 2:0 Tommy.

Ettem es rendeztem a pènzügyeimet amikor csengettek  de úgy mint az eszeveszett állat.

- a kurva életbe még zabálni sem hagynak?!!!* Mentem az ajtóhoz, es a kapuhoz mentem, es Bruno volt az a fiával.(csak is Brúnóval vagyok nagyon de nagyon jóba es ő a haverom.) Bruno kétségbe volt esve es a fia sírt.

- mi történt tesó??!!! * Nyitottam ki a kaput.*
- Simon?.. mi a baj?!!* Gugoltam le elé , es megsimitottam az arcát*
- j-játszottam, es..es..es egy néni meg akart fojtani!.. d-de apa ott volt!* Es adtam egy puszit az arcára.* Fel álltam*
- haver?.. mi van?!! Nem úgy volt hogy én megyek es meg beszéljük a tervet!!?
- a nő hamarabb ránk talált.. bocsánat..

Es most mi a büdös rákot csináljak?.. itt egy kölyök es a haverom. Nem hagyhatom itt egyedül,hisz egy csomoszor segített nekem.

-gyertek be!..* el álltam a kapuból.*- de a kutyához es a két kígyóhoz Ne nyuljatok!!
-megtennèd?!!
-haverom vagy.. segítettél, es falaztál.. most én segitek es megvédelek titeket!!
-koszonom.. tényleg nagyon hálás vagyok!!!* Pacsiztunk le es be mentek. megmutattam nekik a vendég szobát ahol fognak aludni es adtam nekik enni mert láttam hogy nem ettek semmit.

Ki vittem még Fábiánt sétálni a kertbe, de Tom a kapu előtt állt.

- követtél... igaz?
- mondani akartam még valamit,de te el mentél.
- mit akartál mondani?
- miért?..
- mit miért??
- miért hagyál el??
-erre nem tudok válaszolni.
* Tom csak csendben nézett rám, en pedig nem néztem a szemébe.*

* Felsohajtottam*
-van hol aludnod?..
- hát ezen a környéken nincs... még nem jártam itt...* Megvalartam a tarkóm es fel néztem rá*
- gyere be...
* El álltam a kapuból* Tom be jött, es mindketten be mentünk , és épp jött le Bruno .
-simon már alszik..es ő?
- hát nem látod?.. egy f-fiuu nem egy férfi.. asszem
-Tom vagyok a pasid te .. semmi..
-nem vagy a pasim..majd mehetsz anyadhoz rinyálni..Bruno veled még beszelnem kell! fontos!!
- rendben!* Leült es meg megmutattam a szobáját ahol aludni fog.*

- öhm itt fogsz aludni, a fürdő ott lesz es a törölköző meg ott.* Mutattam rá.*
- a szobám ott van 4 szobával arrébb. Szia.

Le mentem es Bruno már ott volt.

-akkor kezdjük is.....

azt hittem hogy gyülölsz..?(Tom Kaulitz)Where stories live. Discover now