PICIM?!!!!

94 7 1
                                    

- még kiskorunkban legjobb barátok voltunk es ő többet akart mint egy barát..ezt már akkor meg tudtam amikor leèretsègiztünk, es amikor megtudta hogy van egy fiam akkor nagyon mérges lett és bosszút akart állni, de én nem engedtem neki.. tudom hogy legbelül kedves es odaadó,de így már rá sem ismerek... pár évre rá feleségül vettem a szerelmem es most várandós a második gyerekemmel, es elméletileg lány lesz aminek én örülök a legjobban* mosolygott*- es most üzenetben zaklat meg fenyeget hogy tudja hogy hol lakunk es megöli a feleségem... kérlek segíts!!
- figyelj.. először kérj távoltartási nyilatkozatott.. most pedig add meg a számát, es mindent amit tudni kell róla,hogy hol lakik, meghogy hogy néz ki a büdös ribanc! A többit meg bízd rám* mosolyogtam rá.

Ezt Tom mind hallodta , de nem vettem észre.

-es mesélj nekem arról a Tomrol aki most itt alszik!!
-csak a pasim volt pár éve de nem nagy dolog... már vége es ennyi..
-na ne viccelj! Nem is vagy szerelmes már belé??!!
-nem.. miert?
- ha most nem lenne szerelem akkor a világ háborúval telne mert nincs semmi szeretett..es gondolj bele.. annó még amikor Aphrodite a szerelem istennője nem lett volna?? Es most nem a kígyódra gondoltam..figyelj...
* Én rá néztem*
-adj neki egy esélyt! Látom ahogy nézted, csillog a szemed és lehet hogy te nem látod,de én igen amikor beszélt akkor el vigyorogtál, es tudom,hogy pillangók ezrei szálldostak a hasadban...adj neki egy esélyt, mert hiszem hogy legbelül még szereted! Ha nem is akkor légy vele kedves! Hidd el.. megéri!!
* En csak néztem rá.. bazdmeg tényleg igaza van...*
- sztm menj és nézd meg Tomot,mert nem nagyon jött le es sztm már ő is nagyon éhes lehet mert a mai koncert az kemény volt.
* En kuncogtam es bólintottam*
-de majd még beszélünk kell a munka ügyi dolgokról!!
-sietek!* Fel álltam es fel mentem.

Tom már rég fel ment es az agyon ült es a telefonját nyomkodta de nem talált semmi érdekeset, így az ablakhoz ment es ki nézett.

Fel mentem es be kopogtam.

- szia öhm.. gondoltam fel jövök es megkérdezem hogy kell-e valami vagy minden okés?
-nem bírok aludni..
-mièrt nem?!* Mentem be*
-mert még nem adtál egy joejt puszit!* Mosolygott majd elém jött es megfogta az arcom. Csak egymás szemébe néztünk es Tom meg akar csókolni.. pillangók vannak a hasamban es hirtelen mosolyogni kezdek..

Kuncogtam majd adtam neki egy arc puszit.
-joejt te ördög!* Mosolyogtam es ki mentem.

- folytassuk..* ültem le.*
- már most késésben vagyunk, es a kamionnyi fegyver késik es ha a jövő hónapig nem jön meg, akkor buktunk több mint százezer millió dollárt,es  wulkof ezt észre veszi akkor ki fog törni a háború köztünk es közöttük!!
Ha nincs kamionnyi fegyver, akkor nincs pénz, es ha nincs pénz, akkor itt a vég!
-nyugi majd mindent el intéztek es én vagyok a főnök és én döntőm el hogy mi lessz a pénzel.
Én vagyok a legerősebb a többi közül!!! A kamion meg fog jönni es a pénz az a miénk lessz! Erről gondoskodom!!!
- remélem is!! Es egy csomó nem fogadott hívás van és alá íratlan papírok..
-el intézem ezt is..de későre jár menj aludj!
-rendben ..joejt!
-neked is.

Bruno fel ment es en is de mielőtt mentem volna aludni be mentem még Tomhoz.

-hali én megyek aludni..tudod hogy hol leszek..szia.
-neked is picim!* Zavaromba ki mentem.

Befekudtem az ágyba és sohajtottam.. hosszú lessz a holnapi nap...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 11 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

azt hittem hogy gyülölsz..?(Tom Kaulitz)Where stories live. Discover now