Reggel kurvara fajt a fejem, majd szét hasadt geci. De fel keltem es fel vettem egy fekete cargo baggy jeanst es egy toppot de nem vettem alá melltartót,mert minek? Úgy is szabin vagyok,ahogy a többi társam,mert túl hajszoltuk magunkat így SZABII!! Igen.. még mindig úgy viselkedek mint egy 16 éves tini.. bár most is az vagyok de felnőttnek kell viselkedni..de nem megy xd..Ma annyi év után,el megyek egy tokio hotel koncertre ,mert kíváncsi vagyok hogy hogy megy nekik vagyis a fiúknak a mai élet.
Sokat változtam így masok szerint nehéz engem felismerni, és ez a jó.
Ma lessz a koncert késő délután 17-kor es alig várom, hogy újra lássam őket.
Fel öltöztem es le mentem enni hisz már napok óta nem ettem, de először el szívok egy cigit és aztán mehet a zaba. Na igen rá szoktam a cigire,mert nagy a forgás es sok az idegesség es nem akarok örökké a pengén élni de néha elő kerül.mindegy.
Meg kajáltam es le viszem Fábiánt sétálni a hátsó kertbe,mert amióta maffiózó vagyok, azóta jön a sok money es vettem egy baromi nagy es rohadt tágas házat,hogy minek egy hatalmas ház egy kis tinédzsernek?? Fasz tudja, élvezem hogy dugig vagyok penzel geci xddd.
Fábiánnal játszottam, sokat majd egy kicsit hagytam had jatszon magával es a szomszéd kutyát basztassa,mert miért ne? Fel mentem a szobámba es Aphroditet fel veszem mert hiányoznak a kigyóim. Fel vettem az egyiket es simogattam mert azt szereti,majd meg etettem mind a kettőt es magukra hagytam had egyék meg a egeret.
Az egész házat ki takarítottam mert nem vagyok egy trehány geci mint a többi. Fábiánnak is adtam enni es inni.
Majd rá nézek az órára es.. BASSZAMEG MÁR 15:34 VAN!! gyorsan megyek es le furdok!
Gyorsan meg borotválom a lábam es meg mosom a hajam samponnal majd balzsammal es regenerálóval, es le mosok mindent majd ki megyek, es fel öltözők. Fel vettem Converse cipőt egy fehér zoknit es egy fekete tangás bugyit hozzá egy ugyanolyan toppot es megint nem vettem alá melltartót, es egy bő Baggy jeanst.bele néztem a tükörbe es... kurva jól néztem ki.. hiába nem volt rajtam egy kis smink sem, akkor is. Na de fogom a Tesla kocsi kulcsomat es el indulók. Fabian őrzi a házat es vigyáz zeuszra es Aphroditere. Még mindig Horvátországban vagyok így egy kicsit messze lessz,mert a koncert Berlinben lessz. Már megvan a jegy így minden szupi.16:56 mindjart kezdődik es annyira izgulok mint a kurvaa!!
Most jönnek fel Billék. Kurvára megváltoztak geci, tomnak Afro Fekete fonott haja lett es visszább vett a bő ruhákból, ugyanolyan bő nadrág de nem nagyon, Bill is rövid lett a haja es ferfiasabb lett. én az első sorban voltam es Bill rám nézett es mosolygott, es valamit oda súgott Tomnak es Tom keresni kezdett valakit vagy valamit de nem érdekelt,csak az hogy kezdődjön elll!!!!Vége a koncertnek es kurva jól nyomták a fiúk, főleg Tom, ahogy gitározott azzal az erős es eres kezével, mien gyorsan.. egyszerűen ahhh..de dögös es sexy volt a kurva életbe!!
El hoztam Fábián nyakörvèt ,es ezt fogom alá íratni velük, es a telefon tokkomat.
Én álltam leg hátul és vártam a soromra, addig az egyik tarsammal beszéltem telefonon hogy mikor kezdjük a munkát, meghogy van egy faszkalap geci Aki tönkre akarja tenni a családját,mert el vette a "barátnőjét" es gyereke van már, ezért nagyon félti őket,es segítséget kért tőlem,en persze azonnal ki kerestem a telefon számát, es utána kezdtem el kutakodni,mert en kurvára nem hagyom hogy valaki szét szakitson egy családot, miközben a nő a második gyerekkel terhes..a-a-aa abból nem eszik!!
Eközben haladt a sor és én következtem es megláttam őket!
-szia szépség, Hol irhatom alá??" Mosolygott Tom és én elő vettem Fábián nyakörvèt és neki nyújtottam,de nem gondoltam mert azt a kezem vágom már évek óta es Tom el akarta venni de meglátta es megfogta a csuklóm és rám nézett,majd fel állt. Na igen, már akkor is vágtam magam amikor Tommal voltam es ebből valamit levágta hogy mi van.
Én ki húztam a kezem a kezéből.
- alá írod még ma???!* Kérdeztem*
- p-persze!* Alá írt miközben egy kicsit sem vette le rolam a szemét.* A nyakörv tovább ment es mindenki alá írta,majd el mentem ki egy kicsit cigit szívni.. BAZDMEG A TOKKOM!! azt nem irattam alá..na mindegy. Volt kint egy fekete Ferrari nagyon kekszi volt ezért oda mentem es néztem egy kicst.- tetszik??* Jött egy hang a hátam mögött*
-ja.. menő.* Fordultam meg es Tommal szembe kerültem*
-az én kicsim.
-azt én tudom.nekem egy Teslám van háháá!* Nyujtottam ki a nyelvem rá* Tom megcsak mosolygott, es a szemem es a szám között cikázott a szeme.- nekem mennem kell mert várnak..na pusza.. várj van valami az arcodon!* Megfogtam az állát es magamhoz húztam es néztem a száját, Tom le nézet es a mellem kezdte el nézni mert nem vettem fel melltartót es a mellbimbóm át látszódott a toppomon, es Tomnak kezdett merevedni a farka.
-jaa..ez csak egy piercing.* El engedtem es el mentem majd beszaltam a kocsimba majd el indultam.De arra nem számítottam hogy Tom követni fog..
VOCÊ ESTÁ LENDO
azt hittem hogy gyülölsz..?(Tom Kaulitz)
RomanceSziasztok a nevem Leyla özen 14 èves vagyok.az anyanyelvem nèmet ,de tudok angolul is. jelenleg Londonban èlünk a családommal.miután apám meghalt egy autóbalesetben , anyámmal vissza költöztünk nèmetbe .. bill Kaulitz a legjobb barátom ,az iker tes...