miért fáj ennyire...

86 4 1
                                    


Sok  Hónap telt el(majdnem 2 év), es Tom nagyon hűséges es kedves es mindent meg ad amit én nem is kérek,de nagyon örülök neki, de van egy dolog... Hogy úgy érzem mintha egy teher lennék számára, és nagyon de nagyon de nagyon belé szerettem...es ez a nagy baj...nem akarom szeretni..de nem megy....
 
" Hajnal "
Tom már rég alszik es a nyakamban szuszog, es a derekam fogja, annyira aranyos... De el döntöttem..nem leszek többé a terhère..

Fel keltem es fel öltöztem. Már néhány hónapja betöltöttem a 16-ot, es találtam egy fő sulit Horvátországban, es a jövő héten kezdődik. Össze pakoltam mert már tommal lakom...laktam...

Le mentem es fel kaptam mindenemet,de írtam tomnak egy levelet.

Fel mentem es még utoljára adtam neki egy csókot es le raktam a levelet .

Gyorsan fogtam egy taxit es el mentem a reptérre, es azokat olvastam amikor egymásnak irogattunk Tommal, de le kellett tiltanom ,mert nem akartam hogy megtalaljon..

Fel szálltam a gépre es vártam hogy el induljunk..

Noss.. üdv új élet, új kezdet, új én.. sajnalom Tom, de így lesz a legjobb számodra es mindenkinek...

Pár óra múlva leszállt a gép es lefoglaltam egy hotelt,majd veszek egy albérletet vagy valami...

" Eközben Tomèknal"

Reggel amikor fel keltem Leyla nem volt melledtem, csak egy lap..

  Drága Tom szerelmem...sajnalom hogy csak egy nagy teher voltam számodra,de ne aggódj.. mostmár nem leszek itt, kezdj új életet es Billel meg a két G-vel is..folytassatok a zenét es ne hadjatok abba, en majd messziről drukkolni fogok nektek es örökké szeretni foglak titeket, főleg téged édes drága Tomom!! El megyek,hogy jobb legyen. Szeretlek.. 
           
                 Üdvözlettel: Leyla ❤️

Amikor ezt el olvastam,a szivem ketté tört... miért?!!! A szemem tele volt könnyel es el sírtam magam..nem volt teher én szerettem és szeretni is fogom..de most hová ment!!? Mi történt vele!?? Hol van a szerelmem!!?? Nem bírok nélküle élni.. át karom őt ölelni újra, csókolni fogni, es segíteni.. meg fogom találni es az enyém lesz és családot fogunk alapítani!! Nem akarom elveszíteni őt!!!!

Fel keltettem a többieket es el mondtam nekik hogy mi történt es kezdjük el keresni, de Bill azt mondta hogy nem lehet,mert lessz egy koncertünk a jövő héten..de nem érdekelt..meg fogom keresni..

  3 hónapja..

3 hónapja keresem de nem találom.. kerestem mindenhol a városban az országban, es a koncert idő közben is de nem... De nem adom fel keresni fogom !!!

azt hittem hogy gyülölsz..?(Tom Kaulitz)Where stories live. Discover now