ミ★ "𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨,𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘴𝘰 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺,𝘪𝘵 𝘩𝘶𝘳𝘵𝘴." ★彡Kızın kafası dağınıktı. Neden onun defteri kızın dolabındaydı ki? Garipsemişti.
Acaba dolapları mı karıştırmıştı?
Kız kulaklığındaki şarkıyı değiştirerek çocuğu beklemeye başladı.
Deftere bakamazdı. Onun özel hayatı bu defter olabilirdi. Ama ne özeli olabilirdi ki?
Tomioka Giyuu.
Okulun çalışkanı,sınıf birincisi ve her şeyi en iyi şekilde yapabilen bir kişiydi o.
Açıkçası yakışıklıydı. Kız bunu kabul ediyordu.
Her kızın ideal tipiydi Giyuu.
Sonunda!
Zil çalmıştı. Öğrenciler yavaştan sınıfa geliyordu. Kız gözlerini dikmiş kapıya bakıyordu. Ve çok uzun olan -1.88- o çocuğu gördü. Ama keşke onu görseydi. Onun en yakın arkadaşı Sanemiyi görmüştü. Ona sormaktan zarar gelmez diye düşünüp ayağa kalktı ve o çocuğun yolunu tuttu.
Saneminin omzuna dokundu.
"Tomioka-san nerede biliyor musun Sanemi?" Sanemiyle bir iki konuşmaları vardı. O yüzden ona saygı eki getirmemişti.
Sanemi tam konuşacakken Giyuu sınıfa girdi. Sanemi parmağıyla onu göstererek,
"Geldi bile." Diye yanıtladı Shinobuyu.
Shinobu hemen çocuğun yanına gitti.
"Tomioka-san,dolaplarımız karıştırıldı galiba ve bu senin sanırım-elindeki defteri uzatarak- ve merak etme içine bakmadım." Diyip sırasına geri geçti kız.
Giyuu şaşkın bir şekilde kızın arkasından bakakaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
さよなら
FanfictionShinobu ve Giyuu'nun dolaplarının karıştırılması üzerine yanlış dolaba giden not defteri.