İlk Karşılaşma

3.2K 32 4
                                    

Koşarak hastaneye gidiyorduk,doktora yetişmeye. Umut bize umut olacaktı inanıyorduk buna..

Y: Yürüsene lan ne durdun?

C:Ulan bunun için her yere koşturuyoz,benim için bu kadar koşmadınız lan!

A:Ne alaka şuan Cesur! Doktor gitmeden yetişelim. Zamanı mı şuan mızmızlanmanın?

C:Ulan ölsem umrunuz da olamayacak he!

Y: Oğlum bak az daha saçmalarsan ben öldüreceğim seni! Gel şuraya!

Hızla gelen araç tam Cesur'a çarpacakken Yaman kurtarmıştı onu. Aynı beni kurtardığı gibi.. Aşıktım Yaman'a,kahramanımdı o benim..

Y: Düzgün sürsene lan şu arabayı!

Araçtan iki kişi inmişti. Bir kız bir oğlan. Oğlan Yaman'ın yanına gelip gözlüklerini çıkartmıştı.

A:Ne o? Yürümeyi bilmiyorsa arkadaş benim suçum mu?

Yaman bir anda oğlanın yakasına yapışmıştı. Hızla Yaman'ı tuttuk.

Y: Oğlum bak! Kırarım o kafanı doğru konuş kardeşimle!

A:İyi..Sahip çık o zaman kardeşlerine. Yürü Çağla!

C:Sahilden sahilden! Hadi aslanım, hadi!

Oğlan tekrar dönüp bakmıştı. Göz göze gelmiştik bir an. Sertçe baktım gözlerine.

A:Ne bakıyorsun lan sen hala!? Binsene aracına gerizekalı!

A:Sakin mi olsan asi kız?

Asi kız mı?..

A:Bin şu arabaya,gelip bindirmiyim seni!

Ç:Alaz bin işte ne uzattın. Geç kalacağız okula hadi.

İkiside araca binip uzaklaşmıştı. Yaman Cesur'un başına vurup:

Y: Şu zengin bebesiyle yüz göz ettin ya bizi,aferin! Yürü lan önden!

U:Abi tamam tartışmayın artık! Benim en mutlu günüm bugün,üzmeyin beni..

A:Ya ablam ne üzülüyorsun sen şunlara! Tartışmıyorlar onlar,birbiriyle uğraşıyor sadece. Senin en mutlu gününse bizim de en mutlu günümüz,dimi!?

Dedim ikisine de sertçe bakarak.

Y: Öyle tabii! Asi haklı,her zaman ki gibi!

C: Oğlum bizim mutluluğumuz sensin lan! Hadi bulalım şu doktoru!

Hızla hastaneye gitmiştik.

-Bugün bedava tedavi günü değil.

Y:Bizim paramız var! Mucizevi doktor! Onu görmeliyiz! Kardeşimizin ameliyatı için!

-Bunun için çok önceden sıralar alındı.

A:Bekleriz burda illa ki gelmeyen olur araya sokarsınız bizi,olmaz mı?

-İnanın ki mümkün değil,yapamam.

C:Ya güzel ablam! Nasıl yapamazsın!? Yaparsın ya! Gözünü sevim şu garibanı mutlu et! Gözünün çapağını yiyim,mutlu yolla bizi!

Cesur'un koluna vurup:

A:Abartma istersen,suyunu çıkarttın!

C:Ne var kızım heyecanlandım!

S:Ne oluyor burda,ne bu bağırışma?

-Mucizevi doktora ameliyat yaptırmak istiyorlar.

Adam gülmüştü. Yanımıza gelip:

S:Siz burda hangi para ile mucizevi doktora ameliyat yaptıracaksınız?

Y:Var paramız! Yaptıracağız o ameliyatı!

Doktoru görünce heyecanla bağırmıştım. Hemen doktorun yanına koşmuştuk. Yaman ve Cesur derdimizi anlatmaya çalışırken güvenlikler gelip tutmuştu bizi. En son Umut'u yerde görünce Yaman sinirle ittirmişti güvenlikleri. Hemen Umut'un yanına gitmiştik.

A:Ablam! İyi misin!?

Y:Yok bir şey abim! Ağlama!

N:Ne oluyor burda!?

Gelen kadının sesiyld herkes ona bakmıştı. Yaman kadının yanına gidip bir şeyler söylemişti. Kadın odasına almıştı bizi. Uzunca konuşmanın ardından ikna etmiştik kadını.

N:O doktor mucize yaratmıyor aksine umutlarınızı yok ediyor! Ama size sözüm olsun kardeşinizi biz iyileştireceğiz!

Yaman heyecanla sarılmıştı kadına. Geri çekilip özür dileyerek:

Y:Heyecanlandım,kusura bakmayın.

N: Önemli değil..

Y:Biz çok rahatsız ettik sizi..Kusura bakmayın.

C:Ne yapsak affedersiniz bizi güzel ablam!?

Kadın itiraz etmişti ama Cesur ve Yaman daha da inat etmişti kendilerini affetirmek için. Kadın en sonunda dayanamayıp gülerek:

N:Sizi bu akşam yemeğe davet edeyim o zaman,kabul eder misiniz?

C:Olur be ablam! Vallaha doyar şu karnımız! Sizle birlikte biz de mutlu oluru-

Yaman Cesur'u susturmuştu tek bakışta.

Y: Rahatsız etmeyelim?

N: Estağfurullah ne rahatsızlığı. Siz benim daimi misafirimsiniz artık! Sevdim ben sizi,iyi çocuklarsınız siz..O zaman ben sizi akşam aldırayım. Umut belki bizim eve de Umut getirir..

Demişti dolu gözleriyle.Önümüze kalem ve kağıt koymuştu. Yaman alıp adresi yazmıştı. İzin isteyerek çıkmıştık hastaneden.

Y:Ulan Cesur! Yemeğe davet ettirdin kendini ya helal olsun lan sana!

U:İyi oldu ama abi.Karnımız doyacak en azından..

A:Ben sevdim bu kadını. Çok cana yakın.

Y: Öyle..

A:Ya biz ne giyeceğiz şimdi! Böyle pis pis mi gidiceğiz cidden?

Dedim üzgünce. Yaman kolunu boynuma atıp:

Y: Ameliyat parası bize kaldı. Kadın dedi bedava yapacakmış ameliyatı..Bu parayla güzel güzel şeyler alalım ne dersiniz?

C:Vallaha olur derim be!

A:Olur!

Kendimize kıyafetler almıştık. Eve gidip soğuk suyla yıkanmıştık,mağlum sıcak yoktu.. Üstümüze çeki düzen verip aracı beklemeye başlamıştık. Bu gece ilk defa güzelce doyacaktık..



Oylamayı unutmayınn

Evrenin Farklı Kutupları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin