Gerçeklerle Yüzleşme

902 28 0
                                    

Ben Yaman'a

seni seviyorum,sana aşığım..

Diyememişken Alaz demişti..

Yaman inanmamıştı bile

Böyle bir şeyin olacağına ihtimal bile vermemişti ki zaten..

Cidden bir ihtimal bile yok muydu benim onu sevmeme?..

C: Kız Asi! Ne düşünüyorsun kara kara?

A:Cesur..Geldin mi sen, farketmemişim..

C:Belli farketmediğin. Az önceden beri oturuyorum burda belki farkedersin diye ama..Senin canın sıkılmış bir şeye. Anlat bakalım. Yaman mı yoksa? Aşıksın dimi ona?

Şaşkınca bakmıştım Cesur'a.

A:Sen nerden biliyorsun?

C: Kızım her halinden anlaşılıyor! Ne oldu sen anlat bakalım.

Sesli bir nefes verip arkama yaslandım.

A:Biz Alaz'la cehennemin dibine gittik.

C:NE!? ALAZ'LA MI!? KAFAYI MI YEDİN SEN ASİ!?

A:Ya dur bi Cesur!..Ben orda anlattım ona her şeyi.Yaman gelince de işte..Ya ben daha ona cesaret edip diyememişken Alaz gitti dedi ki "Sana olan aşkını anlatıyordu diye!"..

C:Yaman ne dedi?

A:Ne diyecek öyle bir ihtimal olabileceğini bile düşünmedi..Hem ben gördüm onları..

C:Kimleri?

A:Yaman ve Rüya'yı.. Öpüşüyordular..

C:Hadi canım! Kardeşime bak be!

A:CESUR! Salak salak konuşacaksan git yanımdan!

C:Alaz ne alaka peki?

A: Boşversene onu.

C:Peki,üstelemiyorum ama Asi bak dikkat et o Alaz'a. O ne şeytan..Hatta şeytana papucunu ters giydirir kızım o! Uzak dur ondan bak demedi deme.

A:Üf Cesur! Tamam anladık! Yaman bir sen iki! Hem sen kendine bak! Çağla denen o kıza bakışlarını da görmedim sanma! Yaman ya da Alaz görse öldürür seni!

C:Prenses..İyi kız o.

Gülerek elimi Cesur'un omzuna attım.

A:Allah aşkına! Ne zaman gördün iyiliğini daha tanıyalı ne kadar oldu?

C:Ya içini gördüm kızım ben onun. İkizi gibi değil. O cidden iyi biri.

A:Sevgilisi var biliyorsun dimi?

C: Rüzgar..Prenses mutlu olsun yeter bize be! Biz onun hikayesinde prens olamayız hem..Sende boş hayallere kapılıp üzme kendini,Yaman ve Rüya belli kızım bunlar! Sevgili olmuşlar işte! Sana başkası mı yok be! Gül gibi kızsın evelallah!

Gülüp omzuna vurdum hafifçe.

A:Neyse hadi! Yiyecek bir şeyler al gel bare. Atıştıralım saat kaç olmuş. Farkında değilim.

Cesur giderken:

C: Aşk girdabında boğulursun Asi! De de biri tutsun kolundan çeksin kurtarsın seni! Kim olur o kahraman bilemem onu ama!

Gülerek bağırmıştım arkasından.

A:CESUR!

Kapı kapanınca kendimi koltuğa bıraktım. Telefonu alıp ekrana baktım öylece.

'Alaz'

Arasam mı? Diye düşünmedim değil..

Ağır konuşmuştum evet ama haklıydım da.

Evet gerçekleri görmemi sağladı burda da o haklı ama..

O güvenilmez kötü biri Asi! Dertleştiniz bitti gitti! Seni öptü ve bitti! Başkası olsa onu öperdi! Düşünme onu! Acıma ona!

Yaman'ı da unut, dön hayatına..

Oylamayı unutmayınn

Evrenin Farklı Kutupları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin