Kaza

946 24 2
                                    

Kartona çıkmıştım. Cesur prensesinin peşinden koşarken birinin bizi düşünmesi gerekiyordu ki bu kişi yine ben oldum.

Evin annesiydim..

Yaman'ın kıyafetlerini giyip kafamı kapatmıştım yüzümün görünmeyeceği şekilde. Saat baya geç olmuştu. Arkamdan gelen korna sesiyle irkilmiştim. Duyduğum sesle şaşkınca durmuştum olduğum yerde.

A:LAN ÇEKSENE ŞUNU! KİME DİYORUM BEN!? KARDEŞİM!

Arabanın kapısının açıldığını duymuştum.

A:İlla çıkartacaksın beni araçtan! Kime diyorum lan ben!?

Kolumdan tutunca ona döndüm. Şaşırmışça baktı yüzüme.

A: Asi?..

Kolumu çekip:

A:Ne var niye geldin!?

A:Yaman nerde?

A:Ne bileyim ben nerde. Rüya'nın yanına baksaydın, ordadır kesin.

Dedim üzgün bir tonda.

A:İkisi de olmadığı için arıyorum Yaman'ı! Nereye götürdüyse artık kızı.

A:Yemez Rüya'nı,korkma.

A:Sen bana laf mı sokuyorsun ne bu yani,ben adam mı yiyorum?

A:Alaz çekil önümden işim var!

A:Yaman nerde Asi!?

A: Bilmiyorum gerizekalı! Bilmekte istemiyorum! İkisi hakkında bir şey duymak dâhi istemiyorum, anlıyor musun!?

Yüzü düşmüştü Alaz'ın da. Fakat ne o ne de Rüya ve Yaman umrumda bile değildi. Tam gidecekken:

A: Başları dertte olabilir Asi kız..

O an durmuştum. Alaz'a dönüp gözlerinin içine baktım.

A: Rüya'ya ulaşamıyorum. Annesi telaşlanmasın diye bir şey demedim ama..O Yabani nereye götürdü Rüya'yı Asi!? Bak cidden önemli bir konu bu! Biliyorsan bir şey anlat!

Konuşmadan eve girmiştim.

Sinirle arkamı döndüm.

A:Bunu alsaydın bare!

Tutup çekerken geri sendelenmiştim. Sinirle gözlerimi kapatıp:

A:Siz beni sınıyorsunuz!..Cidden sınıyorsunuz!..

Evin önüne koyup arabaya binmiştim. Hala Rüya'ya ulaşamıyordum.

Aklıma gelebilecek her yere gidiyordum fakat yoktu.

Yolda durduğum bir mekanda kafamı toplamak için girmiştim,uyuşturucu almıştım. İçkinin de etkisiyle kendimde değildim..

Arabaya binip sürmeye devam etmiştim.

A:Lan Yabani! Seni bulduğum anda öldürücem!

Telefonun çalmasıyla etrafa baktım. Yanımda Rüya'yı görmemle kendimi geri atmıştım.

R: Sevmiyorum seni! Anla artık! Yaman'a aşığım ben! Sen kendini beğenmiş,ukala ve gereksiz birisin Alaz! Sok bunu o kafana artık!

Gözümü kapatıp sertçe direksiyona vurmuştum.

A:KES SESİNİ!

Tekrar yanıma baktığımda Rüya yoktu.

A: Rüya..

Aynaya baktığımda Yaman'ı gördüm arkada.

Y: Seviyor beni. Seni hiç sevmedi,sevmeyecekte. Sen onun için bir hiçsin.

A:KES LAN! KES!

Arabayı durdurup inmiştim. Derin nefes alıp vererek kendime gelmeye çalışıyordum. Arabanın içine baktım,kimse yoktu. Derin bir nefes alıp vererek tekrar arabaya bindim.

Telefonun tekrar çalmasıyla arkamı dönüp arka koltuktan telefonu aldım. Önüme baktığımda karşıdan gelen arabayı farkedip hızla kırmıştım direksiyonu. Duvara çarpıp durmuştum. Hızla nefes alıp vermeye başladım. Elim ayağım titriyordu..

Arabadan inip uçurumun kenarına gittim. Ağzımdan savrulan küfürle elim ağzıma gitmişti.

Araba uçurumdan yuvarlanmıştı.

Aşağı daha dikkatli bakınca görmüştüm onu.

A: Rüya!..

Sesim titriyor,kalbim hızla atıyordu.

Yaman ve Rüya'ya çarpmıştım..

A: Hayır,hayır, hayır..Yok..Olamaz.. Olmadı..

Titreyen bedenimle kendimi arabaya atmıştım. Derin nefes alıp vererek aynada yüzüme baktım.

A:Sakin ol! Sakin ol..Sakin ol bir şey olmadı,sakin ol..

Kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum.

A:Buda halüsinasyon..Bu da gerçek değil..Kaza olmadı,bir şey yok!

Ellerimi başımın arasına alıp sakinleşmeye, kafamı toplamaya çalıştım.

A:Kimseye çarpmadın! Bir şey yok,sakin ol!..

Hızla arabayı sürmüştüm.

"Rota:Kalbim nereye isterse oraya.."

Oylamayı unutmayınn

Evrenin Farklı Kutupları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin