Belkide yanlıştı doğrularım..
Kapının ard arda sertçe çalmasıyla ayağa kalktım. Çekmeceyi açıp bıçağı aldım elime. Yavaşça kapıya ilerledim. Kapıyı ucundan açıp baktım, şokla tamamen açtım kapıyı.
A:Alaz?
Gözleri kıpkırmızı,bitik bir haldeydi..
A:İyi misin sen?
Yavaşça içeri girip elini yanağıma koymuş gözlerimin içine bakıyordu.
A:Alaz! Kime diyorum! Niye geldin,ne oldu!?
Sadece gözlerime bakıyordu öylece.
A:Alaz!
Bir anda dudağıma yapışmıştı. Elimdeki bıçağı boynuna dayayarak duvara ittirdim Alaz'ı.
A:NE YAPIYORSUN!?
A:Ne o? Tekrar öpsem sokacak mısın bıçağı boynuma yoksa..
A:Hele bi dene o zaman görürsün!
A:O zaman,bu oyunu bitirelim Asi kız..
Ellerini belime dolayıp tekrar dudağıma yapışmıştı. Belimi soğuk duvarda hissetmiştim.
A:Alaz!
Ben konuşmaya çalıştıkça daha da öpüyordu..
İttirip:
A:DUR ARTIK!
A:Ya durmazsam?..
A:O zaman öldürürüm işte seni!
A:O zaman ölümüm senin elinden olsun..
Kapıyı kapatıp dudağıma yapışmıştı. Bu sefer dayanamayıp karşılık vermiştim bende. Elimdeki bıçak yere düşmüş
Sadece ikimiz..
Deliler gibi öpüşüyorduk..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Telefonun çalmasıyla açmıştım gözümü. Kollarımı Asi'nin üzerinden alıp oturmuştum olduğum yerde. Telefonu kapatıp Asi'ye baktım.
Ne olmuştu tüm gece?..
Başımın ağrısı ile kalkmıştım. Kazağımı alıp üstüme giymiştim. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp aynaya baktım.
A:Allah kahretsin!..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gözünü açtığımda yalnızdım. Masadaki kağıt dikkatimi çekmişti.
"Bu kadar yanlışımın içinde tek doğrum sen olamazdın Asi Kız.. Özür dilerim..".
O an gözümden bir damla yaş akmıştı.
Kullanılmıştım..
Ağlıyordum sadece..
Sadece bir an güvenmiştim..
Beş para etmez o pisliğe, Alaz'a, güvenmiştim..
Bir anda dış kapının açılmasıyla ayağa kalkmıştım korkuyla.
C:ASİ!
Odanın kapısını kapatmıştım hemen. Cesur kapıya vurmaya başlamıştı. Yere oturup sırtımı kapıya yasladım.
C: Güzelim! Hadi aç bak kapıyı! Bu malın ne işi var burda!? Burda mı kaldı tüm gece Asi!
Sadece ağlıyordum..
C:Tamam,tamam o zaman şöyle yapalım..Ben içerde seni bekliyor olacağım sen de kendine gel öyle konuşalım tamam mı güzelim?
Cesur'un ayak seslerini duyunca ayağa kalkmıştım. Hala şokun etkisi içindeydim.
Ne yapmıştık biz!
Biraz sonra kapıyı açıp içeri gittim. Cesur hemen ayağa kalkıp yanıma gelmişti.
C:Korkuttun beni..Anlat şimdi o Alaz hıyarının ne işi vardı burda!?
Koltuğa oturmuş yere bakıyordum. Cesur da yanıma oturup elimden tutunca ona baktım.
C:Burda mı kaldı gece?
Evet anlamında başımı sallamıştım. Cesur sinirle başka tarafa bakıp:
C:Ne bok yediniz lan! Bak! Sakın düşündüğüm şeyi deme, kafayı yedirtme bana Asi!
Sinirle ayağa kalkmıştım.
A:Sana ne oluyor Cesur! Sen niye kafayı yiyorsun!? Sanane!
Cesur da ayağa kalkmıştı.
C:Ne demek sanane ya! Ne demek sanane! Sen kardeşimsin kızım benim! Benim kardeşim ne zamandan beri eve adam atar oldu Asi! He! Attığı adam da adam olsa..
Sinirle gözlerimi kapatmıştım.
A:Seni ilgilendirmez,uzatma!
C:Ne demek ilgilendirmez! Delirtme beni Asi!
Alaz'a olan sinirim Cesur sayesinde daha da artıyordu.
C:Tamam,tamam gel oturalım! Oturalım düzgünce anlat! Ben kafayı yiyeceğim yoksa!
Koltuğa oturmuştum tekrardan.
C:Zorla bir şey mi yaptı bu herif sana!? Zorladı mı seni!? Sen yalnız değilsin,korkma anlat bana.
A:Zorla bir şey olmadı Cesur! Saçma sapan konuşma.
C:Lan! Lan Alaz bu Alaz! Şerefsizin önde gideni bu kızım! Cidden Alaz mı yani!? Delirdin mi lan sen!
A:LAN SANANE LAN SANANE! SANANE!
Sinirle kalkmıştım ayağa. Zaten sinirliydim Cesur daha da sinirlenmemi sağlıyordu.
A:NAMUS BEKÇİSİ Mİ KESİLDİN SEN BENİM BAŞIMA!?
C: Utanmıyorsun da yani! Hadi beni geçtim,lan sen kendinde de mi utanmıyorsun kızım! O kadar mı düştün! İtin önüne kemik gibi niye atıyorsun sen kendini!
O an durup bakmıştım gözlerine.
Haklıydı..
İtin önüne kemik gibi atmıştım kendimi..
Durgun bir tonda:
A: Doğru konuş lan..
C: Kızım! O gece herif haplıydı haplı! Ne bok yediğini hatırlar mı sence!? Bir dünyaydı herifin kafası, gerizekalı!
Alaz'a olan sinirimle vurmuştum Cesur'a.
C:Sen Alaz sana aşık oldu falan mı sandın..Bize yaptıklarını nasıl unuttun!?
A:Sen Çağla'nın bizi köpek yerine koyduğu günleri nasıl unuttuysan bende öyle unuttum,tamam mı!?
C: Yaman'ı unutmak için mi yaptın bunu..
A:YETER! BENİM VERECEK HESABIM FALAN YOK! BIRAK BENİ CESUR!
C:Peki..Sen verme hesabını ama o it verecek!
Diyip gitmişti Cesur. Kendimi koltuğa bırakıp ağlamaya başlamıştım.
"O gece herif haplıydı haplı! Ne bok yediğini hatırlar mı sence!? Bir dünyaydı herifin kafası, gerizekalı!"
"Sen Alaz sana aşık oldu falan mı sandın.."
"lan sen kendinde de mi utanmıyorsun kızım! O kadar mı düştün! İtin önüne kemik gibi niye atıyorsun sen kendini!"
Kafamın içinde tekrar eden bu seslerle deliriyordum evin içinde..
Allah belanı versin!
Diye geçirdim içimden
Allah belamı versin!..
Oylamayı unutmayınn