2

1K 119 259
                                    

30 Oy 100 Yorum sınırı vardır
Malum okuyup yb isteyip hiçbir etkileşim vermeyenler sinirimi bozuyor
•°•★•°•

Neden bu kadar heyecanlıydın bilmiyordun ama ilk işin tekrar aynı parka sabahın köründe gelmek olmuştu. Ders çalışmaya hep buraya gelirdin ama ilk kez tanıştığın o adam seni buraya daha da fazla bağlamıştı. Öylesine geldiğin bu yer artık evden koşarak çıkmana neden oluyordu.

Gojo ismini duymadan önce de zaten anlamıştın onun önemli birisi olduğunu. Giyinişinden ve konuşmasından belli ediyordu kendisini. İsmini duyunca Instagramdan aratıp onun hesabını bulmaya çalışmıştın. Hesabında sadece oğlu ve kendisinin birkaç güzel anısı vardı. Yuta çok sevimli bir çocuk. Babasına çektiği belli.

Aynı çardağa tekrar oturdun ve yine ders çalışmaya gelmiş gibi eşyalarını dizdin. "Cidden bunu yaptığıma inanamıyorum..." Staj işine başlamadan önce vermen gereken son sınavların kalmıştı o yüzden harıl harıl çalışıyordun. "Umarım şansım yaver gider."

"Kodlarda yine hata var mı?" Duyduğun sesle kalp atışların hızlandı. Bir insanın sesi bile yakışıklı olur mu?... "Evet. Bana yine yardım eder misiniz?"

"Büyük zevkle."

•°•★

"Kızım bu adam çok iyi!!" Miwa'nın kendinden geçmesi ile sen daha da utanıyordun. "Deme şöyle..." Yüzünü daha çok yastığına gömdün. "Çocuklu olması biraz bozar işi diye düşünmüştüm ama KIZIM ÇOCUK BİLE AŞIRI TATLI BİR ŞEY! BÖYLE BİR BEBİŞİ BİR ANNE NASIL BIRAKIR GİDER!?" Miwa'nın daha fazla ses çıkarmasını önlemek için ağzını kapattın, ailenin bu sohbeti duymasını istemiyordun. "Birazcık sessiz ol Miwa."

"Kızım turnayı gözünden vurmuşsun. Nasıl sevinmeyeyim!?"

"Sadece iki kez konuştuk. Belki de çocuğu oynarken öylesine konuşmak istediği birisiyim." Dedin. Paranoyaklığın tutmuştu. "Bence gerçekçi olalım Yn'ciğim. Çocuklu bekar bir adam ki üstelik çocuk çok küçük, elbette ailesini tamamlamak için birisini arayacaktır. Ayrıca konuşmak için ısrar etmesine bakılırsa demek ki amacı bu."

"Bilmiyorum..."

"Yn! Miwa! Yemek hazır!" Annenin sesiyle yataktan indiniz. "Senin sultan bizi emrediyor gitmek lazım." Dedi Miwa. Gülüşmelerle salona gittiniz. Sofrada en sevdiğin yemekleri görmenle ilk oturan sen olmuştun. Bu hazırlığın nedeni sen değil, annenin daha çok sevdiğine şüphe ettiğin Miwa olduğunu biliyordun. "Ye kızım, bekleme." Annenin Miwa'ya özel ilgisi seni kıskandırıyordu(!) "Kimin annesisin belli olmuyor." Dedin sahte bir sitemle.

"Sus kız, seni her gün görüyorum. Bırak Miwa kızımla ilgileneyim." Tatlı çekişmenizle yemeğini yerken telefonundan staj yapacağın yer belli olup olmadığına bakmak istedin. "Bakalım neredeyim..."

Annen ve Miwa sohbete dalmışken sen de staj yapacağın yere baktın. "Gojo holding?" Emin olmak için ismi tekrar okudun. "Yok canım ne alaka." Senin park komşunla buradaki Gojo'nun pek alakası olduğunu sanmıyordun.

Ama yanıldın.

•°•★

"Çok gerginim..." Kucağındaki CV ne daha çok sarıldın. İlk kez kendi alanında çalışmaya başlayacak ve işi ustalarından öğrenecektin. Hem heyecanlı hem de gergindin.

Seninle birlikte iki kız daha vardı ama onların özgüvenli duruşları ve giydikleri aşırı dikkat çekici pahalı kıyafetleri varken kendini silik hissediyordun. Böylesi bir yere pek uymuyorum sanırım...

"Yeni stajyerler siz misiniz?" Aşırı ciddi duran sarışın bir adam sizin yanınıza gelmesi ile oturduğunuz yerden kalktınız. Kızlardan birisinin çapkın sırıtışı gözünden kaçmamıştı. "Evet."

Babacığım (Gojo X Yn)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin