Dekuju Kubí

71 3 1
                                    

Akorat jsem vyšla před školu a hned jsem uviděla toho nejlepšího muže na světě . Kubino tam stal v cele své kráse u svého krásného černého auta. Když jsem zrychlila krok aby jsem byla u nej tak se predemnou objevila parta holek co mě sikanujou . Jakoby Jo sikanuje mě vic než ctrictvrte školy ale tahle parta je proste ta nejvic víte jak . Nikola , Dominika , Ela a Eliska . Čtyři namysleny nafoukany cuzy který mi připomínají plastics z filmu mean girls. "Kampak jdes jako ?" Řekla jedna z těch plastových ksichtu . Jako vždy jsem je vyignorovala a snazila se je obejít . Marně šli za mnou . "Ahoj kubiiii" snazila jsem předstírat ze je vše ok a obejmula jsem ho "ahoj   Kockoo" rekl a obejmul mě nazpátek . " no to si delas picu ?! Cittova se baví s Yzem ?!" Zajecela jedna pinda z těch čtyř už ani nevim která . "To si delas prdel !!???" Zajecela druhá . Kuba na nic nečekal a dal mi před nimi pusu , na nic jsem necekala a spolupracovala . Líbali jsme se tam do doby než ty pipky odešli . Jako první jsem se odtrhla já "kubi já no já vis no já promin já " nedokázala jsem poskládá větu . "V pořádku babe . Delam to pro tebe a navíc to bylo kamaradsky nic si z toho nedelej " rekl v klidu a nasedl do auta . "Dekuji kubiii"

Jeli jsme asi 6 minut a Kuba zacal konverzaci kterou jsem nechtela řešit . "Co ti ty krávy dělají? Sikanujou te ? " zacal mluvit vazne "ne nic jen neco chtěli řešit v klidu neboj " znejistila jsem , jen idiot by nepoznal ze lžu a Kuba fakt idiot není . "Neli mluv já vidim ze lžeš , já ti chci kurva jenom pomoct prosim" zněl docela vazne ."kubi já to nechci řešit teď . Já ti to někdy povím ale teď se na to fakt necítím omlouvám se :(" koukala jsem si na nohy. Kubi zastavil u nej v bytě . Teď 2 měsíce budu 'bydlet' u kubika protože tata s mamkou jsou nekde v prdeli a Bára je u rodičů .

"Hele kubi ....." byla jsem odhodlána se ho zeptat na jednu otázku ..

Zdarecccc mám tu další část tentokrat krátkou . Na co myslíte ze se Nelčis chce zeptat ?

večeře //DOKONČENO✅\\Kde žijí příběhy. Začni objevovat