Princezno

76 4 1
                                    

"Ano princezno?" Zeptal se a natáhl se na postel jen v trenkach . Do pici on je tak moc hot ... chtela bych ho políbit ..., kurva co to melu vzdyt je 2 krat starsi než já :( "nekoukej na mě tak , lehni si ke mě a povidej " hezky se usmál . Tak jak rekl jsem udelala
"Vis no já jak to mate spolu s Bárou ? Já jen ze ...." Nechtela jsem dorict větu "pročpak ? Jsme v pohode jen je teď moc pryč " nechápal Kuba .

"Já jen ze jestli vis ze má jeden účet ještě a tam ji nesledujes.... No ja ne nic zapomen na to " spajila jsem si ruce . "Princezno mluv !? Neodbihej od tématu . Co má na tom úctě ?" Trochu se zlobil .... " J-J-J-jiného k-k-kluka ....." vykoktala jsem a ukázala mu fotku .
Chvíli nevěděl co říct "no tak to Jo , devka jedna " zvýšil hlas zvedl se z postele a otevřel skříň , dal všechny Bary veci na hromadu a lehl si ke mě . "Co to delas kubi ...??????" Fakt jiná picovina te nenapadla Nelo ? Tyvole
"Neresme teď Barunu já chci řešit nás ...." Koukal se na mě a já se uz neudržela . Polibila jsem ho , "tak je to správně princezno" zaseptal mi do úst a zacal mě libat .

Takhle jsme tam spolu leželi a líbali se asi 40 minut "princezno?" Zeptal se a sedl si , "co ? Udelala , udelala jsem neco špatně ?!" Nechápala jsem "neeee to ne jen já nechci aby jsi litovali toho co delas a pak Citta nebyl nasranej přece jen tvůj a muj věk .." podrbal se nejiste na zatylku .

"Neboj kubi já já já to chci , teda já te chci cítím k tobe neco a a když te vidim tak te chci libat a já nevim co semnou je promin " zase jsem sklopila pohled "heheh NELINKO  vim a vidim to jak na mě vždy hladove koukas " usmál se a lehl si co nejvic ke mě . "Chtela bys neco semnou podniknout ?" Zeptal se a skousl si ret. "Jako myslis sex?" Vyhrkla jsem , co si budem ten nápad se mi líbil ....
"No nemusíme hned spolu spat treba bych ti mohl jen dopřát ?" Rekl a Koukal se mi do oci . "Dobre " špitla jsem "neboj babe ne teď " když to odřekl tak se mi ulevilo

večeře //DOKONČENO✅\\Kde žijí příběhy. Začni objevovat