Pohled Kuby:
Nelča asi před půl hodinou dovarila jídlo a tak jsme se společně najedli a šli si lehnout na gauč a koukat na televizi. "Kubi...co když fakt budeš muj tata..?" Zaseptala z ničeho nic Neli "já nevim princezno , mame ještě čas a nic není 100% ! Teď to neres a nekaz si den" usmál jsem se , moc do smíchu mi nebylo abych pravdu rekl . Přijde mi ze Neli nechce abych byl její tata , což mě celkem mrzi . Mame spolu dobry vztah ale co když budu její tata já a ne dominik a ona z toho bude v prdeli ? Nebo proste bude smutná ze její tata neni dominik ? Já nevim jestli to vubec chci vedet kdo je a kdo neni její tata . Ale co uz , rozhodli se tak , tak nebudu proti ....
V den testu .....
Pohled Nelči:
Kuba je od rána nervózní , od chvíle co se dozvěděl o těch testech tak je nejakej divnej , vubec semnou nemluví nebo jako mluví ale jen obcas a hodně málo , je furt v práci a proste bojim se ze nechce být muj tata... Dominik je furt semnou a abych pravdu řekla za těch 14 dni jsme se hoodne sblížili . "Cittovi a pan vlček " vyrusila mě z myšlenek random doktorka , nikdo z nás tří nic nerikal , jen jsme se všichni zvedly a šli dovnitř . Presne ve chvíli když jsme vešli dovnitř mi doslo ze to nechci vedet , nechci vedet kdo z nich je muj tata..
Pohled Domči:
Oba jsou strasne divny , uplne mě serou . A ta doktorka taky uz tu čekáme 10 minut , k Romů mi nějaká opelichana doktorka strkala nějakou tyčinku do huby a já myslel ze ji tam zebleju . Bylo to příšerný , realne ještě 30 minut tady budu muset sedět na prdeli jak nejakej buzerant abych se dozvěděl jestli je Nelča moje dite nebo neni, popravdě to ani nechci vedet....
Pohled Kuby :
Čekáme tu zasranejch 15 minut , říkám ze tohle bude nejdelších 40 minut myho života . Bojim se výsledku , pokud bude tata dominik tak se nic nezmění ale pokud budu tata já , no to radši ani nechci vedet .,,
ČTEŠ
večeře //DOKONČENO✅\\
Fanficje tu druhá část příběhu " DAL BYCH SI TĚ K VEČEŘI" soufam že se taky bude líbit a užij si too!