epilog

55 4 2
                                    

Pohled Nika:
"jakube to je v píči ja jí musím jít hledat , ty benga jsou neschopný!!!!" zařval jsem na jakuba , sebral jsem se a šel do mého pokoje s hlasitým bouchnutím dveří. "co to?" lekl jsem se když jsem se svalil na postel a cítil jsem že jsem si na něco lehl. Vytáhl jsem z poza zad obálku a šel jsem s ní do obýváku "jakubeeee!!!!!!" zařval jsem a on okamžitě přiběhl a otevřeli jsme spolu dopis.

"ahoj domí, jd na místo kde jsme se poprvé setkali a mluvili jsme spolu. - Terkiss"

a to je kurva kde , zamyslel jsem se "ty nevíš kde to bylo že " zeptal se mě zamyšleně jakub , "Ne počkej ja vím, byl jsem u obchodu a ona se semnou šla vyfotit !" rychlostí jsem se zvedl, obul boty a s pouhým "vrátím se" jsem zmizel z bytu.

Po asi půl hodině jsem došel k obchodu a tam na lavičce byla další obálka s nápisem "Přečti si to až budeš sám" nejak jsem neřešil a měl jsem si sednout na kopec kam jsem chodil jen když jsem byl sám před tím než jsem potkal Terkiss. Neměl jsem na to nervy a tak jsem to otevřel a začal číst"

"Ahoj lasko , zjistila jsem že Nelči tata je Kuba. Tak nejak jsem to cekala ale nechtela jsem ti kazit tvou radost . Moc mě to mrzi , pokud tohle čteš tak už dávno nejsem mezi živými ....
Strasne mě mrzi ze to dopadlo takhle ale pochop já už dal nemohla. Dam ti tady par slibu ....
Slibuju ze te budu chránit než prijdes za mnou
Slibuju ze vas tři budu chránit po cely vas život
Slibuju ze te budu milovat a nezapomenu
Slibuju ze mi s tebou bylo nejlip
Slibuju ze to nebyla tvá chyba.

Jen proste Niki mi umrela , tobe jsem nesplnila sen být tátou a Nelče bych zkazila život s tím ze by měla dva otce (nic proti) . Nedavala jsem to a strasne mě mrzi ze to takhle dopadlo, ale já fakt dal nemohla ,slib mi ze si najdeš nějakou holku co s tebou bude do konce života a Nelču budeš opatrovat jako oko v hlave ikdyz není tvoje dcera.
Kluky z milion plus pozdravuj a vyřiď jim že na vás tady s Niki a s Jckpotem koukame , Kubu pozdravuj a řekni mu ze mě mrzi ze to zjistil až teď a ze jsem ho měla rada. Všem vám dekuju za vsechno co jsme prožili pa.... MILUJU TĚ DOMINIKU ,ČEKÁM NA TEBE....❤️"

A tímhle bych chtela zakončit tenhle příběh . DEKUJU strasne moc za tolik přečtení na prvním díle a i na tomhle , jste úžasní ❤️💋 na mém profilu už máte další ff na Nika s názvem "SEDM" tak doufam že se vám bude libit. BUDU RADA KDYŽ NAPÍŠETE VAS NÁZOR SEM DO KOMENTÁŘŮ A ZANECHATE HVĚZDIČKU💋
-Piki

večeře //DOKONČENO✅\\Kde žijí příběhy. Začni objevovat