˚ ✦ . . ˚ . . ✦ ˚. ★. ⋆. . ˚ * ✦ . . ✦ ˚ ˚ .˚ . . ˚ . ✦
Sasuke pov:
˚ ✦ . . ˚ . . ✦ ˚ . ★⋆. . ˚ * ✦ . . ˚ ˚ .˚ . . ˚ .Bu gün Festival günüydü Ağabeyimin bana hediye ettiği takımı giymiştim. Festivalin asıl amacı Cadıların ölümünü kutlamaktı. Yani her sene sabah 5te halk bir cadı bebek yapıp onu yakıp dans ediyorlardı "Cadılar Bayramı" olarak geçen bu Festivalin asıl nedenini bir çok kişi bilmiyordu.
Aslında bu "festivalin" bir parçası olmak istemiyordum, ama maalesef cadıları "avladığım" için, bu festivalde olmam gerektiğini ve ailemize "şeref" vermek içinde katılmam gerektiğini söylediler. Bir çok masum insanların canına kıydılar hâla şereften bahsediyorlar. İnanılmaz.
.
.
.🤹🏻🎷🎺🎻Tüm hazırlıklar bittikten sonra öğlene doğru halkın bir çoğu gelmişti bile.
Orkestra'da şarkı söyleyenler, çalınan şarkıya eşlik edenler. Gösteri yapanlar, örneğin 5 tane topu atıp yakalayan veya çeşitli şeyler yapanlar. Seyyar satıcılar da var. Rastgele bir yerden bira almıştım. Ben tam birayı bittirdikten ve bardağı geri verdikten sonra Narutogili gördüm. Yanında geçen illa davet ettiği iki kadın da vardı. Kumral ve sarışın kadın
Sarışın mavi bir elbise giymişti. Kumral kadın pembe, açık toz pembe bir elbise giymişti. Dudaklarını boyamış kırmızı pembe dolgun dudakları vardı gözlerine de sim sürmüştü o fark etmeden hemen bir süzmüştüm sonra bir kaç saniyeliğine bakışları, bakışlarımı buldu. Hemen kafamı çevirdim. Yanlış anlaşılmak istemem. Zaten sonrasında Naruto buraya geldi. Havadan sudan bahsederken şu sarı kafa baya sinirimi bozdu. Benimle konuşmaya çalışıp duruyordu. Tipim değil, değil. Aslında fiziği yüzü gayet iyidi ama çok boş konuşup her önüne gelen ile flört eder gibi yapısı vardı, oldukça sinir bozucuydu. Onu dinlememeye çalışıp yarını düşünüyordum. Acaba istediğini ona verip bir gece geçirsem beni rahat bırakır mıydı ki.. hayır sasuke, zaten yeterince aşacalık bir herifsin, bir de bunu yapamam. Bu kız yüzünden iyice ayarlarım bozuldu, salak salak, normalde düşünmeyeceğim şeyleri düşünüyorum resmen. Ayrıca bu güne kadar hiç bir kızla olmak istememiştim, ilgimi çekebilen biri olmamıştı aralarından, ha arada çeşitli sebeplerden dolayı baktığım kadınlar olmuştu ama yinede hiç birine elimi sürmedim. Eğer çok meraklı olduysam kendim gördüm işimi....
Artık gerçekten vücudumda bir ruh varsa onla uzaklara uçuyordum. Vücudunumu burda bırakıp ruhum ile gidiyorum, bu konuşmalar yoksa can sıkıntısından beni gömer. Bir insanda nasıl böyle bir çene olur anlamıyorum. Kafayı yiyeceğim. Az, çok az kaldı."Ah Sasuke-kun saçlaranız çok güzel bakması epey zahmetli gibi duruyor, bir kadınsız nasıl her gün bakmaya zamanınız yetiyor?"
...
İçtiğim içeceği nerdeyse kadının suratına fışkırtacaktım. Bu nasıl bir soru böyle?!Kadına yandan kısık gözlerle bakarken soruyu doğru duyduğuma emin olmak ister bir şekilde sordum "Ne?"
Yanımda duran Naruto ve kumral kafa da gözleri pörtleşmiş gevezeye bakıyordu.
"Eh- ahahah şaka yapıyorum, demek istediğim, saçlarınız çok güzel." Histerik bir gülüşle söylediği şeyi konuyu uzatmama adına bir şey demedim gözlerimi devirmekle yetindim.
Sonradan zaten kakashi geldi.
˚ ✦ . . ˚ . . ✦ ˚. ★. ⋆. . ˚ * ✦ . . ✦ ˚ ˚ .˚ . . ˚ . ✦
"Hoşgeldiniz Kakashi-san"
"Merhaba.""Kakashi. Ve Kalashi Bunlar Sakura ve .. ve"
"İno" dedim Narutonun on saat başımın etini yiyen kızın ismini unutması normal, malum kendisi bana kendini hiç unutturmuyordu."Sevgilin mi Sasuke?"
Sevgilim mi? Ne?"N-ne hayır! Yani henüz flört ediyoruz." Açıklamasını yaptı ino.
Ne ediyoruz?! Benim neden haberim bundan. Kıza yüz bile vermiyorum ona bakım gülsem herkese evleneceğiz der herhalde. Yok artık, yok bu şaka, bu olamaz.
e ona iğneleyen bakışlar atsam da İno bunu görmedi."Ah anladım." Dedi Kakashi.
Kakashi neyi anladın amına koyayım. Yok öyle bir şey, gerçekten inanmıyorsundur şuna umarım..
.
."Yardım edecek kimse yok mu?"
... Sarışının sohbetleri benim tüm insani enerjimi sömerken, birilerin yardıma ihtiyacı olduğunu duydum. Hemen Naruto ile oraya doğru koştuk.
"Lütfen yardım edin, cocuğum! Evladım!"
"Ne oldu amca?" Diye sordu Naruto
"Burada az önce bir Cadı vardı! Eminim! Karıma iğne batırıp kaçtı! Karım ondan beridir baygın!"
"Evet anneme büyü yaptılar eminiz!"
Büyü yapılmış olmasına hiç inanmamam dışında iğne batırmak,... garip bir olaydı gerçekten.
"Kadın nasıl gözüküyor? Nereye gitti?"
"Siyah bir pelerini vardı! Kahverengi saçlıydı! Koskocaman bir burnu vardı. Şu tarafa gitti oğlum"
Naruto ile bakıştıktan sonra onun "Cadı'yı" kovalamasına karar verdik, ben ise burada durup kadın için bir sağlıkçı bulacaktım.
Büyü yapıldığı içim bayıldığına inanmıyorum. Büyük ihtimalle iğne battığı için panik olup bayıldı."Aranızda sağlıkçı var mı!"
Sesli bir şekilde bağırdım. O kadar bağırdım ki boğazım ağrıdı. Sesimin kalabalığa ulaşabilmesi için olabildiğince gürültülü bağırmıştım. Yanımdaki insanlar kulaklarını eliyle kapamıştı.
Bir kez daha bağırdım. " tekrar soruyorum, sağlıkcı var mı!"
"Var!"Acaba kim bu sağlıkcı yav.
Her bölüm yapıyorum ama yinede yazayım, arkadaşlar türkiyede yaşamıyorum, türkiyede doğup büyümedim, yazılım yanlışım varaa lütfen yazım 🙏 bu işaret aslında çak demekmiş meyse
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Witch and her reincarnation |SasuSaku
FanfictionSakura, aşkının bir geri dönüşü asla olamayacağını bilerek bir İnsana aşık olur. Onu kendisine aşık etmek için ona Büyüler yapar. Aşkı o kadar büyük ve yoğundurki bu, onun aşk büyüsünü farklı bir boyut haline getirir. Yeniden dünya'ya gelirse, büyü...