˚ ✦ . . ˚ . . ✦ ˚ . ★⋆. ࿐࿔
. ˚ *
✦ . . ✦ ˚ ˚ .˚ ✦ . . ˚ .
yıl
✧⋆──┊┊·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ •1752• *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙┊┊──⋆✧. . * . ⭐︎ . * . ⭐︎ * . . . * . ⭐︎ . * . ⭐︎ * .
* . ☾ * . ☄︎ * . ⭐︎ * . . . * . ⭐︎ . * . ⭐︎ * .⋆ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆ 。゚ ☁︎ 。⋆ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆ 。゚ ☁︎ 。* . ☾ * . ☄︎ * . ⭐︎ * . ⋆ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆ 。゚ ☁︎ 。⋆ 。 ⋆Bugün yine cadı olmasından şüphelendiğimiz "insanları" avlamaya gidiyorduk. Biz Uchihalar ve Uzumakiler cadı avcılarıyız. Ailelerimizin babaları çok yakın dostmuşlar. Birlikte bu işi yapmaya karar vermişler. Bu iş de nesilden nesile geçmiş ve
şu anda bize geçti. Ben ve Naruto bugün ki görevi almıştık. Bir Ormanda ufak bir Evde yaşayan iki kızın Cadı olduğunu düşündükleri için onları "kontröl" etmeye gidiyorduk. Bu iş bana oldum olası çok saçma gelmişti. Hiç bir zaman varlığı kanıtlanmayan "cadıları" arayıp öldürüyorduk. Toz olana kadar yanıyorlardı.
Şimdiye kadar kaç masumun canını aldım diye düşünmeden edemiyordum. Maalesef neden veya nasıl biri cadı diye bir şeyin var olduğunu herkese inandırıp onları "avlamaya" gerek duyduysa onun yüzünden bu iğrenç işleri yapıyordum. Bu "işi" yapmayı asla ve asla istemiyorum ama başka çarem yok. Ailemden bana geçen bu işi benim yapmam gerekiyor. Bir abim var ama o benden çok.. çok az göreve çıkıyor. Ben 2 günde bi çıkıyorsam o 10 günde bir çıkıyor.
Annem benim görevlere gitmemi bir yandan istemesede bir yandan abimden daha fazla gitmemi istiyor. Bunun sebebi ise abimden daha vicdanlı olmam. Yani annem öyle söylüyor. Ben gittiğim her görevde şüpheli herkesi öldürmediğimden hatta hiç birinin bu iftiraları hak etmediğini söylediğim için beni isyankar bulanlar da var tabii ve hain de. Annemin gitmemi istemiyor olmasıda cadıların tehlikeli olduğunu söyleyip durması bana bir şeyler yaparlarmış.
Kime göre neye göre tehlikeli? Cadıların varlığını inanmayan bana neden tehlikeli gelsin böyle bir şey.
Bu da benim hayatımın işi.
Ben Sasuke. Sasuke Uchiha. 17 Yaşındayım cadıları avlayıp öldürüyorum.✧:・.☽˚♡。☾:・✧
. * *☆°. ☆. * ● ¸ . ★ ° :●. *° :●. *★ ° . *º : ●: : ○ ° ★ . * . ○ ° ★ . * . * ● ¸ . ★ ° . *★. ● . ★ ° . *° . * ● ¸ . ★ ° :° . ● . ★ ° . * ° . *
.
.
.
.
.
."Bugünde ormanda görevimiz. Geçende ormandaydı. Anlamıyorum ne diye hep ikimizi gönderiyorlar şu ormana!"
Ormana gitmeyi sevmediği için Naruto söylenip duruyordu.
"Ne bileyim Naruto. Gidiyoruz işte"
"Onu boşverde, abin yarın geri geliyormuş komşu köyden. Ona gerçekten Cadının büyü yaptığını gördümü diye sormak istiyorum. Gelince soracağım."
"Hm sorarsın."
"Sen neden bu kadar meraksızsın! Yoksa bensiz bir cadının büyü yapmasına şahit mi oldun! Nasıl bir şeydi! Ne yaptı?"
"Yok öyle bir şey Naruto."
"İyi bakalım öyle olsun."
"Şu onuncu kâseni de bitir de gidelim artık."
"Tamam be daha zamanımız var, neden bu kadar aceleyicisinki hem? yiyorum ya işte!"★ . * . * ● . ★ ° . *★ ° . ● . ★ ° . * ° . * ● ¸ . ★ ° :
....
"Ah İno çabuk ol! Şunları topla. Bunları görürlerse biteriz diyorum!
"Tamam sakin ol, asıl sen bu kadar stresliyken foyamızı ortaya çıkarız."
"Ne yapayım gözümün önünde nasıl cadıları öldürdüklerini gördüm. Sonumun onlar gibi olmasını istemiyorum."
"Haklısın. Ama Sakura... bence senden her türlü şüphelenecekler."
"Saçımı ima ediyorsun demi?"
"Evet. Hiç senden başka pembe saçlı bir insan gördün mü?"
"Hayır. Ama bende insan değilim İno.". ✦ ˚ . ★⋆࿐࿔
. ˳·˖✶ ˚ *.
.
.
."Naruto meşaleleri aldın mı?"
"Aldım, merak etme!"
"Oyalanmadan gel o zaman, gidelim."
"Geliyorum ya işte!"° 。 ִ ࣪𖤐⋆.𖥔 ݁ ˖ HUNTING ˖ ݁𖥔 .⋆ 𖤐 ִ࣪ 。°
.
.
.
.
.
.
.
.
"Daha kaç saatlik yolumuz var?"
Dedi Naruto baygın bir sesle.
"Bir kaç saat."
"Off çok yoruldum, ayaklarımı hissedemiyorum."
"Çeneni de hissedemezsen benim için iyi."
"Hey Sasuke! Bu da ne demek!"
"Kapa çeneni demek."
"Ne! Çok kötüsün dostum! Gerçekten!"
"Sus.".
.
.
.
.
.˚₊˖⁺✩.*・⁺˖。゚✮*ੈ✩‧₊˚⁺˚⋆。°✩₊˚
✮⁺˚⋆。°✩₊⁺˚⋆。 ⁺˖✮ °✩₊˖⁺‧₊˚ ✮ ˚₊‧⁺˖
⁺˖✩°。⋆⸜ ₊˖⁺✮⁺˚⋆。˚⁺˚⁺˖✮⁺˚⋆。°✩₊"İno ne yapacağım ben! Saçlarımı gördükleri an biterim! Saçımı bırak kaşımı, kipriklerimi de görmemeliler! Ne yapacağım. Ölmek istemiyorum! Yanmak istemiyorum! Kaçmaya zamanım yok, biliyorsun!
Ben ne yapacağım ne-"
"Şşşş Sakura ağlama bişeyler bulacağız."
"Ben burda kalsam, sen Ormana kaçsan, arkadaşım şuan başka köyde desem?"
"Saçmalama İno, daha ne zaman bile gelirler bilmiyoruz."
"Doğru."
Birden bire İno'nun aklına ormandan topladığı bitkiler geldi o bitkiler bi nevi boyaydı. O bitkileri suda kaynatınca boya olarak kullanılabiliyor. Yıkayınca çıkıyor.
"Sakura dün ormana gitmiştim ya hani. Git çabuk sepetimi getir, koş hadi!
"Ne niyeki?"
"Sorgulama koş, ben su kaynatıcağım, sepeti getir, soru sormaya zaman yok!"
"Ta-Tamam getiriyorum."✩.*・。゚✮*ੈ✩‧₊˚⁺˚⋆。°✩₊˚
✮⁺˚⋆。°✩₊⁺˚⋆。 ✮ °✩₊˖⁺‧₊˚ ✮ ˚₊‧⁺˖
✩°。⋆⸜ ✮⁺˚⋆。˚⁺⁺˚* ✮⁺˚⋆。°✩₊"Vay canına İno!"
"Bana güven demiştim."
"Ama ben pembe saçlarımı seviyordum."
"Canını daha çok sev sakura."
"...üff İno ya."
"Merak etme tek yıkamalık. Yıkadıktan sonra saçların pembe yine."
"Ah gerçekten mi! Çok iyi. Sen bu bitkilerin boya için kullanıldığını nerden biliyorsun?"
"Bir keresinde yemek yapmak istemiştim, tad verir diye atmıştım ama tahta kaşığı boyamıştı, ordan. Dün de gördüğümde topladım işte belki lazım olur diye, sana, anlarsın ya.
"Bu bitkiler belki benim hayatımı kurtarcak İno. İyiki toplamışsın!"
"Aslında Sakura, böyle açık kahve saçlı da çok güzel oldu saçların."
"Bilmemki, aslında evet ama olsun benim pembe saçlarım bin basar."✩.*・。゚✮*ੈ✩‧₊˚⁺˚⋆。°✩₊˚
✮⁺˚⋆。°✩₊⁺˚⋆。 ✮ °✩₊˖⁺‧₊˚ ✮ ˚₊‧⁺˖
✩°。⋆⸜ ✮⁺˚⋆。˚⁺⁺˚* ✮⁺˚⋆。°✩₊
.
.
.
.
.
.
.
.
"İşte Naruto, geldik."
"Sonunda be. "
.
.
"Ev küçük ama iki katlı. Güzel tatlı bir ev."
"İki kişiye göre iyi işte."
"Ama ormanlıkta köyden biraz fazla uzak gibi. Daha yakın olsa dahada iyi olurdu."
"Sen mi yaşıyorsun burda Naruto. Bırak'da, onuda burda yaşayanlar düşünsün."
"Aman iyi be."
.
.
.
.. ˚ *
✦ . . ✦ ˚ ˚ .˚ ✦ . .
"İno geldiler. Hissediyorum!"
"Tamam. Sakin ol. Hiç bişey olmayacak."
"Umarım dediğin gibi olur İno, umarım."
.
.
.
.
.
"Hadi Naruto. Kapıyı tıklat."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Witch and her reincarnation |SasuSaku
FanfictionSakura, aşkının bir geri dönüşü asla olamayacağını bilerek bir İnsana aşık olur. Onu kendisine aşık etmek için ona Büyüler yapar. Aşkı o kadar büyük ve yoğundurki bu, onun aşk büyüsünü farklı bir boyut haline getirir. Yeniden dünya'ya gelirse, büyü...