Sakura pov
Kadını inceledi sakura. Kesinlikle büyüydü bu. Hemde çok güçlü bir büyü, yapanın onun gibi bir seviyede olması lazımdı. Ama kim ulu orta yerde böyle bir şeye cesaret eder?
Sakura kimsenin olmadığı anı kolladı. Ellerini kadının iğnenin izi olan derisinin üstüne koydu. Enerjisinin yeteceğini biliyordu. Sakura konsantre olup, ellerindeki enerjiyi hissetdi, chakra. Sakura elinde yeterli chakra toplayımca kadına aktardı.
Ve büyünün yayılmasını engelledi, kadını koruma amaçlı bileğine doğal taşlardan ve özel hazırlanmış kendi yaptığı "muska"larından birini taktı. 10 dakika sonra çıkaracaktı. Zamanın geçmesini bekledi, kadından eşyalarını geri alırken, kadının kocasına, 15 dakikaya kadar ayılacağını haber etti.
Sasuke ile birlikte diğerlerin yanına doğru yürüdü.
Sasukeye 'ne olduğunu' yalan söylerken ' anlattı.'
Sakuranın birden gözü kararınca dengesini kaybetmemesi için yanında yürüyen Sasukenin kolundan tuttu, bunu yaparken sasuke durmuş olacak ki ona seslendi "sakura?"
"Pardon, birden gözüm karardı."
"Tama- Sakura!"✩.*・。゚✮*ੈ✩‧₊˚⁺˚⋆。°✩₊˚
✮⁺˚⋆。°✩₊⁺˚⋆。 ✮ °✩₊˖⁺‧₊˚ ✮ ˚₊‧⁺˖
✩°。⋆⸜ ✮⁺˚⋆。˚⁺⁺˚* ✮⁺˚⋆。°✩₊Sasuke pov
Sakura sasukenin kolunu bıraktıktan hemen sonra bayıldı. Sasuke, sakura düşmeden onu tuttabilmişti.
Onu kaldırıp daha sakin bir yere taşıdı. Yerdeki çimlerin üstüne dikkatlice yatırdı.
"Sakura!" Adını seslenirken dürtüyordu da.
Kumral kafanın yakın arkadaşı ino'yu çağırmayı düşündü sasuke, ama bir kadını böyle bir yerde hemde baygınken yalnız bırakamazdı. Kim bilir, sapığın biri gelir tam o yokken. Olmaz. Niye durduk yere bayıldı ki?✩.*・。゚✮*ੈ✩‧₊˚⁺˚⋆。°✩₊˚✩.*・。゚✮*ੈ✩°✩₊˚✮⁺˚⋆°✩₊⁺˚⋆。 ✮ °✩₊˖⁺‧₊˚ ✮ ˚₊‧⁺˖ ✩°。⋆⸜ ✮⁺˚⋆。˚⁺⁺˚* ✮⁺˚⋆。°✩₊✮⁺˚⋆。°✩₊⁺˚⋆。 ✮ °✩₊˖⁺‧₊˚ ✮ ˚₊‧⁺˖ ✩°。⋆⸜ ✮⁺˚⋆。˚⁺⁺˚* ✮⁺˚⋆。°✩₊✩.*・✮*ੈ✩‧₊˚⁺˚⋆。°✩₊˚✮⁺˚⋆。°✩₊⁺˚⋆。 ✮ °✩₊˖⁺‧₊˚ ✮ ˚₊‧⁺˖✩°。⋆⸜✩.*・。゚✮*ੈ✩‧₊˚⁺˚⋆。°✩₊˚✮⁺˚⋆。°✩₊⁺˚⋆。 ✮ °✩₊˖⁺‧₊˚ ✮ ˚₊‧⁺˖ ✩°。⋆⸜ ✮⁺˚⋆。˚⁺⁺˚* ✮⁺˚⋆。°✩₊✩.*・。゚✮*ੈ✩‧₊˚⁺˚⋆。°✩₊˚✮⁺˚°✩₊⁺˚⋆。 ✮ °✩₊˖⁺‧₊˚ ✮ ˚₊‧⁺˖✩°。⋆⸜ ✮⁺˚⋆。˚⁺⁺˚* ✮⁺˚⋆。°✩₊
✩.*・。゚✩.*・。゚✮*ੈ✩‧₊˚⁺˚⋆。°✩₊˚✮⁺˚⋆。°✩₊⁺˚⋆。 ✮ °✩₊˖⁺‧₊˚ ✮ ˚₊‧⁺˖ ✩°。⋆⸜ ✮⁺˚⋆。˚⁺⁺˚* ✮⁺˚⋆。°✩₊ ✮*ੈ✩‧₊˚⁺˚⋆。°✩₊˚
✮⁺˚⋆。°✩₊⁺˚⋆。 ✮ °✩₊˖⁺‧₊˚ ✮ ˚₊‧⁺˖ ✩°。⋆⸜ ✮⁺˚⋆。˚⁺⁺˚* ✮⁺˚⋆。°✩₊ ✩.*・。゚✮*ੈ✩‧₊˚⁺˚⋆。°✩₊˚
✩.*・。゚✮*ੈ✩‧₊˚⁺˚⋆。°✩₊˚✮⁺˚⋆。°✩₊⁺˚⋆。 ✮ °✩₊˖⁺‧₊˚ ✮ ˚₊‧⁺˖
✩°。⋆⸜ ✮⁺˚⋆。˚⁺⁺˚* ✮⁺˚⋆。°✩₊
✮⁺˚⋆。°✩₊⁺˚⋆。 ✮ °✩₊˖⁺‧₊˚ ✮ ˚₊‧⁺˖
✩°。⋆⸜ ✮⁺˚⋆。˚⁺⁺˚* ✮⁺˚⋆。°✩₊ ✮⁺˚˚⁺⁺˚* ✮⁺˚⋆。°✩₊Sakura pov
gözlerimi açtığımda ormanın içindeydim sanki, sakin bir yerdeydim, çimlerin içinde yatıyordum, yanımda çiçekler ve güzel havası olan bu yere nasıl geldiğimi merak ettim. Etrafıma bakabilmek için kalkmaya çalıştım. Kalkmaya çalışırken bir şoka uğradım. Yanımda Sasuke yatıyordu, gözlerini kapatmış rahat bir pozisyon almıştı.
Uyuyan adamı inceledi sakura, uzun saçları siyah olan beyaz tenli adama baktı. Kirpiklerin uzunluğuna, düz burnuna, biçimli yüz hatlarına, dudaklarına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Witch and her reincarnation |SasuSaku
FanfictionSakura, aşkının bir geri dönüşü asla olamayacağını bilerek bir İnsana aşık olur. Onu kendisine aşık etmek için ona Büyüler yapar. Aşkı o kadar büyük ve yoğundurki bu, onun aşk büyüsünü farklı bir boyut haline getirir. Yeniden dünya'ya gelirse, büyü...