\10\

302 10 1
                                    

Е:ммм прикольно-це все що я могла сказати , я дивилась йому в очі та не могла повірити що це все таки правда , йому всерівно на почуття його цікавить лише секс , але в його очах я бачила страх  , не звертаючи на це увагу я просто вийшла із приміщення , думала що він піде за мною що я хоч трохи йому важлива але ж ні..
Надягнувши куртку я вийшла із приміщення сказавши що йду до дому Зима одразу підбіг до мене запитати як я і що сталось але я його відштовхнула і пішла геть чуючи як гукали моє ім'я та просили зупинитись..було так боляче , не передати словами , хотілось просто напитись і порізати вени нахуй але перший варіант мені більш підходив , і тут як тільки я про це подумала я побачила зелену машину , боже Колік ти моє щастяяя ахахах , я одразу почала його зупиняти , і як тільки колеса від машини стали біля мене я швидко запригнула в середину від чого він був трохи шокований..
Е:В кафе сніжинка і будь ласка швидче!!!
Ко:Еля..що сталось?
Е:Колік..будь ласка швидче..
Ко:Добре принцес їдемо..
Як тільки машина зрушила з місця я побачила що хтось вибіг із тринажерки але мені було абсолютно байдуже , в моїй думці був тільки алкогось , я хотіла напитись і не думати про це все , про цю картину яку я бачила 5 хвилин назад , я хотіла забути абсолютно про все на світі...
Е:Жовтий там?
Ко:Так , Ель може ти все таки скажеш що сталось? Ти можеш мені довіритись , я чесно хвилююсь за тебе ти ж все таки єдина моя подруга..
Е:Кащей..
Ко:Блять от як серце відчувало що тут він у всьому винний от сука мразь єбана...так стоп , а що він натворив?
Е:Казав як сильно мене любить і що так ні за ким не бігав як за мною , що йому подобається абсолютно все в мені , що він не може без мене і так далі , а на самому ділі йому треба лише секс , а сьогодні сидів із новою тьолкою...ахуєть..
Ко:Боже маленька моя..почекай-хлопець з'їхав на обочину та протягнув руки для обіймів я в свою чергу довірилась йому , для мене він був уже як брат , обнімаючи мене він говорив багато лагідних слів від чого я швидко прийшла в себе і заспокоїлась)-вибач..просто слів на цю ситуацію в мене немає..він просто йобаний мудак , забий на його хуй , добре ?)
Е:Дякую тобі)Ну що їдемо бухати?)))
Ко:Єбашим ахха
За кілька хвилин ми благополучно приїхали в кафе та зайшли в середину де мене зустрів мій любий Вадим)
Ж:Елькааа привіт сонце)
Е:Так почекай , Колік закривай бар , зараз ми будемо пити до втрати пам'яті і ніхто не має знати що я у вас , якщо буде звонити універсам казати що не знаєш де я , хай блять знають!
Ж:Я то звичайно зроблю так але ж Вахід..Айгуль..
Е:О я піду їм наберу)Але ні тільки Айгуль..Вахід блять кароче я по Айгуль !
Ко:Так їдемо її заберемо хулі нам)
Е:Єбашим!
Ж:Давайте , а я поки все приготую)
Ми вийшли назад та сіли в машину , завівши Колік помчався по Айгуль , через 10 хвилин ми уже були під її під'їздом , я швидко вибігла з машини і побігла до неї на поверх)Через два натискання на дзвінок мені відкрила мама дівчини Таня:
Е:Ой добрий день , а ви Таня мама Айгуль?
Т:Так , а ви хто?
Е:Я її подруга Еля а вона дома?
Т:Ні вона ще не поверталась..
Е:Дивіться значить вона ще й досі з Маратом , тому я поїду до них заберу її і вона піде зі мною на ночівлю я вас так попереджаю , вибачте що так грубо але зараз мені дуже потрібна її підтримка , бо вона моя єдина подруга , зрозумійте..
Т:Ну добре я тебе розумію але щоб завтра привела мені її в цілісності!)
Е:Обов'язково )До завтра)
Т:До завтра)
Після цього я спустилась в низ та знову сіла в машину зі словами:
Е:Кароче вона ще й досі в качалці тому ми їдемо туди забераємо її і посилаємо той універсам нахуй..
Ко:Ель ти що..із-за нього посилати всіх...
Е:Він головний і ааа..е...блять ДА ТРЕБА ІЗ-ЗА НЬОГО ПОСИЛАТИ ВСІХ!
Ко:Вибач все тихо заспокойся , поїхали)
І ось ми вже на місці , під'їхавши я побачила Вахіда і Турбо я стояли курили при вході та про щось бурно розмовляли але я не звернула на них увагу . Вийшовши з машини до мене одразу підбіг брат:
З:Еля сонце ти мені хоть щось поясниш???Я твій брат , я хвилююсь за тебе , що ти чудиш сонце???
Т:Мала хулі ти нас так блять лякаєш а? Кащей всім пізди уже дав що ми тебе відпустили весь на нервах ходить кричить на всіх , їздив до вас додому , щей із Вовою чуть не побився за тебе , що ти робиш? Ти хоть би брата пожаліла , а Айгуль? Дівчина бідна напевно ще й досі соплі жує із-за тебе , хлопці на нервах хвилюються а тобі бачу всерівно!
Ці слова мене знатно зачепили я не розуміла одного..навіщо Нікіта себе так поводить..то любить то не любить , то хвилюється то не хвилюється..ненавиджу це , або люби або іди нахуй , і Турбо..його слова як ніж у серце , Айгуль із-за мене плаче оце я така подруга..може я проблема для універсам..так напевно проблема..але в кінці я почула "а тобі бачу всерівно" , вау ахуєть..
Ні слова не промовивши я зайшла в середину , і одразу почула крики :
К:ЕЛЯ ВИБАЧ МЕНЕ БУДЬ ЛАСКА ВИБАЧ..
В:ЕЛЬКА!
А:КОЗА ДРАНА ЯК ТИ МОГЛА МЕНЕ ЗАЛИШИТИ???
Кощей уже підбіг до мене та хотів обійняти а за ним Вова і інші хлопці , лиш Айгуль сиділа на дивані та просто дивилась мені в душу , за мною зайшов брат та Валера , відштовхнувши Нікіту від себе я підійшла до Айгуль та взяла її руки в свою після чого вона пустила сльозинку як і я..
Е:Сонце вибач..я не змогла на це дивитись розумієш?От щоб ти зробила якби побачила що людина яку ти кохаєш до безтями сидить та обнімаючи цілує іншу а?
В:ШО СУКА????
К:Ель..
В:Кохає до безтями..
М:Ну нахуй..
П:Пздц
Дівчина одразу кинулась мені в обійми а я лиш усміхнулась на всі зуби)
М:Тобі на нас геть всерівно???
Е:Я тепер зрозуміла все-дивлячись на кожного казала я-більш я не з вами
К:ЩО?
В:ЯКОГО ЧОРТА???
А:Ель..
З:ТИ БЛЯТЬ НОРМАЛЬНА???
Всі почали кричати та запитувати що не так але в свою чергу я просто взяла Айгуль за руку та сказала:
Е:Ідемо набухаємось , я тебе відпросила на ніч..
А:Звичайно ідемо але чекай секунду-сказала дівчина та підійшла до Кащей , вона без єдиного жалю зарядила хлопцю смачного ляпаса на що той чуть не впав-ти тварь йобана як тебе взагалі можна любити ?? За що ти так з нею?? Що вона тобі поганого зробила , дівчина просто хоче любові і знаєш що блять , я їй дам ту любов , я дам їй усю любов яка є , тому що зараз хлопців нормальних немає , всі хочуть лише секс , та іди ти нахуй щоб я ще тобі щось пояснювала!!!
Я стояла та не могла ні слова сказати , моя подруга готова мені всю любов віддати? Невже я настільки їй важлива..її слова ніяк не могли вийти із моєї голови
М:Не поняв?..🤨🤨🤨А мені то у ж точно не потрібен тільки секс..
К:ДА БЛЯТЬ Я ТАКИЙ І ЩО БЛЯТЬ???ВИБАЧ МЕНЕ ЕЛЯ Я СПРАВДІ ТЕБЕ ЛЮБЛЮ І МЕНІ НЕ ПОТРІБЕН ЛИШЕ СЕКС Я ТОДІ БУВ П'ЯНИЙ І НЕ РОЗУМІВ ЩО Я МЕЛЮ , Я ХОЧУ БУТИ З ТОБОЮ А ТА ЖІНКА МЕНІ НІХТО Я ПРОСТО ДУМАВ ЩО НЕЮ ЗАМІНЮ ТЕБЕ АЛЕ НІХТО НЕ ЗАМІТИСЬ ТЕБЕ СУКА , САМА СЕБЕ НАКРУТИЛА А МЕНІ ТУТ РОЗРИВАТИСЬ ПЕРЕД ТОБОЮ , СКІЛЬКИ РАЗ Я КАЗАВ ЩО ЛЮБЛЮ ТЕБЕ , А ТИ ЩО???
Е:А Я ТЕЖ КАЗАЛА ТЕ САМЕ ДО ТОГО МОМЕНТУ ПОКИ ТИ НА МЕНЕ РУКУ НЕ ПІДНЯВ !
К:Що?..
Е:Да ти вдарив мене , тому що я тобі не дала , а потім обізвав шлюхою  і що я тебе зваблюю бо ти голова універсам..
З:АХ ТИ СУКА!!
Е:А ТИ НЕ ЧІПАЙ ЙОГО ЦЕ НАШІ СПРАВИ І НІКОГО ЦЕ НЕ МАЄ СТОСУВАТИСЬ КРІМ НАС !
К:Я..я..я. не пам'ятаю цього , міледі..я..я..
Е:Я і слухати тебе не хочу , я вже зрозуміла яка ти людина і якої ти про мене думки , зараз я їду з Айгуль відпочити якщо вона не проти , а на вашій базі на ваших збораз і взагалі я біля вас більше ніколи не з'явлюсь , як сказала одна людина для вас я просто велика проблема , тому я хочу вам як найкраще але від слів тої ж людини мені на вас всерівно , все , допобачення універсам , а з тобою Вахід ми будемо говорити тільки вдома коли ти будеш моїм братом ане йобаний групіровщиком..
К:Будь ласка не йди від нас..
Т:Еля ти не так все зрозуміла..просто це із-за злості так , я не це мав на увазі будь ласка..
В:Сонце ти нам потрібна..будь ласка
М:Нє ну мала ти перегнула ти що? Як ми без тебе , ще й мою дівчину уводиш..
Е:Марат Айгуль буде з вами я не проти)
А:Е я без тебе не буду..
Е:Так ти йдеш чи ні?)
А:А знаєш що , ідемо!
В:Еля ти нас чуєш???Ти для нас не проблема і ніколи нею не будеш , що за брєд..
К:Не покидай нас..
Я чула що вони ось ось будуть плакати але роблю як краще для них..тому мені треба від них піти..
Як тільки ми вийшли із приміщення я послала Айгуль в Машину до Коліка , щоб вона все йому пояснила і розказала а сама закурила сигарету і стояла біля машини , думала про цю ситуацію і про слова Кащея , може він і в правду нічого не пам'ятає , може й справді любить , сука ха що.. , скуривши майже всю сигарету я відчула тяжку чоловічу руку на своєму плечі.
?:Я не зможу без тебе..

Шо ти хочеш дядь?Where stories live. Discover now