\12\

233 10 4
                                    

Ж:Його машину знайшли в кіломентрі від нашого кафе але його ніде немає..
Я мовчки встала та переварювала цю ситуацію після чого вигнала хлопця із кімнати та переодягнувшись вийшла із його нічого нікому не сказавши..
Серце моє ніби так і рвалось кудись тому я просто мовчки шла в даль..
Як його немає? Це питання крутилось в мене в голові а якщо він був не далеко від кафе то може їхав до мене? Стільки запитань та жодкої відповіді..
Я попленталась в тринажерку хоча вчора казала що навіть не появлюсь там але все таки пішла , голова боліла що хотілось просто лягти прямо посеред дороги і якось заспокоїти цю біль але я йшла , думала про його , як він , де він сука..
І ось знайомі двері..я зайшла в середину із кам'яним лицем але в середині був тільки Турбо і Вова , якраз старші , побачивши мене вони ні слова ні промовили а просто встали та дивилисьна мене
Е:Що з ним?
Т:Ми не знаємо..тобі краще йти звідси..
Я мовчки подивилась на Валеру на не зрозуміла до чого він це сказав
В:Турбо!-глянув на нього той-Еля він може дома...
Я мовчки розвернулась та побігла до нього , я знала де він живе хоча не пам'ятала як?Мені дещо хлопці показались дивними але я цьому уваги не дала а просто думала про Нікіту
Ноги сильно гуділи але я не здавалась , я стукала йому та дзвонила але двері мені ніхто не відкрив значить через вікно , хлопець живе на другом поверсі але до його квартири веде пожарна драбина , і ось я уже повзу по ній та штовхаю вікно рукою , на щастя воно було відкрите і ось я уже в середині , його кімната , ванна , гостинна сука немає , кухня...ось де ти
Я бачу його силует який стоїть спиною до мене та набирає воду воду в стакан , на столі на кухні багато бутилок із алкоголем та якийсь порошок?Тваю мать..
Е:Кощей...
К:А я знав що ти прийдеш)-він повернувся до мене та легко посміхнувся
Я тут же бідбігла до нього щоб обійняти але він відштовхнув мене..що?
К:Я не хочу тебе ні бачити ні чути вафльорша)
Е:Що..
К:Що чула..мені все розказали як ти із коліком та не одим ним в ліжко лягала а потім до мене
Е:Що ти мелиш?Як ти  взагалі?Я хвилювалась а тебе а ти..і який чортів Колік?Він мені як брат , що з тобою Нікіта???
К:Я попав в аварію але добрі люди мені допомогли та все пояснили хто да що ти є..я чесно не думав що ти можеш бути така..не очікував , але добре що ти сама від нас пішла не прийдеться тебе виганяти , тому прошу вийти з мого дому та із життя універсам , грязним тут не місце!
Е:Так ти повірив їм а не мені ?? Кощей як ти можеш таке казати?
К:Я сказав іди з відси вафльорша йобана!
Я мовчки покинула квартиру...куди мені йти..що робити...я нічого не знаю , як він так може?Хто йому сказав цей бред??За що так зі мною , я вийшла із будинку та йшла куди очі видять..я не знала що й робити , його слова добили мене повністю , але тут чую звук машини яка зупиняється прямо переді мною..
Ко:Елька..-виходячи із автомобіля казав той
-не підходь до мене..я ж грязна..
Ко:Сонце якби я знав хто це сказав сам би йому вуха відірвав , я й не знаю що казати , Жовтий як почув сказав тебе шукати , поїхали в кафе а?)-хлопець приобняв мене за плечі та посадив в машину
-хто про це знає?
Ко:Всі..шо за бред я взагалі не розумію , але ти не розчаровуйся , ми знайдемо їх та одразу рота закриємо , докажемо блять так це і не правда , ти мені уже як сестра..
-Завези мене будь ласка додому..може так мій брат..
Ко:Ель, може не треба?..
-їдемо..
Ми під'їхали до мого під'їзду та побачили Вахіта разом із Маратом які напевно йшли на базу я одразу ж вибігла та хотіла обійняти брата на що той мене просто відштовхнув як і Кощей..
З:Он тобі Маратіку і докази що вона із Коліком та всіма ними , сама з ним же і приїхала , не знав що сестра в мене вафльорша..-закурюючи сигарету промовив той
-і ти віриш...-тут я уже пустила сльозу так як від брата таке чути-як ти так можеш Вахіт??
М:Ель це правда?..Ти із усіми там да ??
Ко:Ви блять єбанутиї??-і тут уже із машини вийшов Колік бо побачив що із моїх очей уже на всю течуть сльози..-ЯК ВИ МОГЛИ В ЦЕ ПОВІРИТИ ІДІОТИ???ВОНА НАМ ЯК СЕСТРА!!МИ КРАЩЕ СТАВИМОСЬ ДО НЕЇ ЯК РІДНИЙ БРАТ БЛЯТЬ!ЦЕ ВСЕ НЕ ПРАВДА!ТЕПЕР ВИ ВТРАТИЛИ ЇЇ НАЗАВЖДИ!-хлопець обняв мене за плечі та знову повів в машину але тут під'їзджає уже друга та із неї виходить Вадим який одразу біжить до мене та міцно обіймає..Колік в свою чергу послав Вахіта і Марата нахуй звідци та стояв дивлячись на нас , я розривалась Жовтому в плече та кричала від несамовитої моральної болі , за що так зі мною? Невже вони так просто від мене відмовились?Так просто?Хоча хотіли гори віддати а зараз що? Це боляче...
Вадим взяв мене на руки та поніс в машину.
Ж:Колік збирай всіх , їдемо розбиратись із тим йобаним універсамом !
Ко:В мене краща ідея , сьогодні ж ДК тому давай там всім все вискажемо)Не тільки універсам буде)Оце нам і на руку)
Ж:Добре)Еля?Еляя-від цього всього я швидко заснула в нього на руках ,  від чого хлопці тихо посміялись та поїхали в Кафе)
А сам універсам не могли поділити все бачате..
Пов Тринажерка:
К:Приходила до мене хахаха через вікно прилізна і одразу до мене , хах думала що отако буде із усіма крутити хай нахуй іде нам грязні не треба!Ще й Айгуль хоче вафльоршою зробити хах дурна така я шокований-розказував той хлопцям
В:Може це не првда?..-дивлячись в підлогу казав той
Т:Та яка не правда вона з ними усіма шури мури крутила це видно і так було і до Кащея ще лізла хахха дура
І тут вбігає Зима з Маратом
М:Хлопці це не правда я вам точно!Ми таке бачили!
З:...
В:Всенсі???-тут з місця підірвався Вова та швидко підійшов до меншого
Марат все детально розказав і тут уже з місця підірвався Кащей
К:Це нічого не значить , може вони просто..-і тут і він задумався може все таки йому Люда набрехала..

Шо ти хочеш дядь?Where stories live. Discover now