К:Да заїхав сказати що б ти на базу йшов , а тут така дама мене зустріла)Познайомиш?
З:Ти шо на мою сеструху запав хахаха?
К:Сестру?
Е:Кароче я пішла🙄
К:Ну кудааааааа (((
Е:Подалі від вас!Вахід я гуляти)
З:З ким?
К:Зі мною)
Е:Дядь тіряйся)
К:Мені всього лиш 27)
Е:А МЕНІ 17!
К:Ой...старше виглядаєш..
Е:На себе подивись!Пака!
К:..
З:Ууууу отото да хахха
К:Ну побачим побачим хто кого)
З:Так все , ідемо Кащей!
К:Ага
Я пішла до себе в кімнату та не могла подумати шо столь красивий чоловік може бути хамлом..але чесно мені його характер сподобався)Треба буде ще якось з ним перетерти)Нє ну а хуль)
З:Мала я пішов , буду увечері , довго не гуляй прошу)
Е:Ококококок
З:Не окай!
Е:Іди вже мавпо лиса!
З:Сама мавпа жирнюча хахаха
Е:...
З:Добре я пішов
Після цих слів я не могла поворохнутись..було дуже образливо але я не показала цього та просто посміхалась , після чого я швидко вдягнулась та вибігла на вулицю де мені в лице подув холодний вітер та багато багато спогадів із ним. Я йшла по вулиці та перекручувала слова Вахіда "жирнюча" для мене це як ніж в саме серце...Насправді я дуже красива але сама цього не визнаю , доречі ось я :Мені із самого дитинства казали що Афродіта трохи перестаралась зі мною але блін..ну комплекс в мене такий , я багато голодувала та ходила в зал щоб зробити собі прекрасну фігуру але мені завжди все не подобалось..та з часом я позбулась цього і любила себе таку як є але після слів свого ж брата..все пішло коту під хвіст..
Я йшла по вулиці та побачила Майданчик, в дитинстві я його дуже любила , і тут же пішла до нього. Присівши на лавку в мене знову пішли сльози..чому він так сказав я взагалі не знаю..чи може я не добре стараюсь...Еля тобі треба менше їсти напевно знову...
Н:Я така блять жирна що навіть рідний брат це сказав..все таки правда , треба знову йти на голодовку сукаааа-казала я уже в голос бо думала що сама але не тут то було)
?:Якщо брат таке сказав то треба йому фанеру прописати)
Е:Та нє він правий....БЛЯТЬ ТИ ХТО МУЖИК!ХУЛІ ПІДСЛУХОВУЄШ????-швидко встаючи крикнула я
?:Та не кричи, просто мимо проходив і почув , і доречі...дівчину із такою ідеальною фігурою я ще не бачив.. , і взагалі твій брат який лох треба йому пояснити це!-казав хлопець та дивився на мене починаючи з ніг до голови
Я була в :