Е:Я не вірю , твоя брехня уже мені в горлі сидить , Кащей будь ласка , в тебе о дівчина появлась , відстань від мене , будь щасливий із нею , все , ти сам казав що я тебе звабила і так далі і що бігати за такою шлюхою як я не будеш , а зараз що?Подивись на себе , що ти із себе строїш ? Відносини це не лише секс , це турбота , ласка , любов , взаєморозуміння , а якщо ти хочеш тільки одного то нам не має про що говорити , залиш мене...
Я прибрала його руку із свого плеча та сіла в машину..
Ко:Ель..мені Айгуль уже все розказала , ти як?
Е:Паршиво , їдемо..
А:Еля я завжи буду з тобою , не хвилюйся)-сказала дівчина та взяла мене за руку від чого я трохи розслабилась
Ко:Ми чули що ти йому тільки що говорила..-завівши машину та від'їхавши на пару метрів сказав той-я сам чуть сльозинку не пустив..
Е:Давайте уже все забудемо..як казав Турбо я для них проблема , тому я не хочу їм заважати..
Ко:Він так сказав??????Піздец блять , нічого мала будеш з нами)
Е:Я хочу поїхати..я вже нічого не хочу чесно..
А:ЯК????ТИ ЩО ЗДУРІЛА???
Е:Будь ласка без питань і так зараз важко , давайте просто нап'ємось і все..
Приїхавши ми вийшли із машини та попрямували в кафе , зайшовши в середину я побачила стіл накритий всякими закусками від чого схотілося все з'їсти і Жовтий який ніс випивку)
Ж:Оооо привіт , ви вже тут хаха
Е:Наливай..
А:Добрий вечір..
Ж:Айгуль ти чого ахаха так із почестями ти як своя , не бійся хаха)-промовив той та пожав дівчині руку від чого та трохи почервоніла хаха
Е:Айгуль сідай зараз будемо по трошки хахахаха
Сівши за стіл я одразу згадала як ми тут перший раз пили та відходили із Кащеем в кімнату від чого гірка сльозинка капнула на стіл..
Ж:Ееее сонце ти чого???-хлопець одразу підбіг до мене та приобняв за плечі..-сука знову із-за того Нікіти???Пов:Універсам:
З:Що тільки щено було...яка проблема..
В:Я нічого не розумію..ми ж до неї із усім серцем..
Т:Це я сука дурень йобаний блять я тоді їй наказав лишнього , Зима чого ти мене не спинив ??? Ти ж з боку стояв!!
З:ТИ БЛЯТЬ ДУМАЄШ Я ПРО ЦЕ ДУМАВ???Я дивився їй в очі які були наповнені слізьми..вона була розбита повнісню..
І тут забігає Кащей та починає все крушити..хлопці ніяк не можуть його заспокоїти він плаче гіркими сльозами , кричить як не в себе , б'є все що бачить , хлопець не може з цим змиритись , а після того що сказала Еля він ненавидить себе , за все що казав дівчині яка просто щиро кохає його а він повівся як повний мудак...
Все таки Вова його заспокоїв і вони всі сіли та почали думати як виправити ситуацію , але ні одна думка не лізе в голову , все занадто складно..
П:Я думаю просто треба вибачитись , щиро і все
З:Ага блять , не так усе просто , вона може все життя ображатись розумієш?Ніколи не пробачити..
К:Скільки раз вона мені давала шанц , а я як повний ідіот його пройобував , от за що я такий ублюдок..
В:Думаю треба думати ще..
Т:ЦЕ Я ВСЬОМУ ВИННИЙ СУКА!-крикнув хлопець та вже хотів піти на двір але Адідас старший його зупинив та теж перейшов на вищий тон
В:МИ ВСІ ВИННІ! І ВСІ МАЄМО ДУМАТИ ЩО НАМ РОБИТИ!!Пов Закінчено.
Я сиділа за столом та чула що троє друзів щось бурно обговорюють , а я лиш і думала про його..сука його запах прокурений сигаретами , ці великі та теплі руки які сильно стискали мені талію , його голос , ніжний як пушистий сніг який плавно падає на землю , за короткий час я уже прив'язалась до нього..сильно , люблю його кучері які я завжди перебирала в своїх руках..сука ну не можу ,я готова була йому навіть удар пробачити лиш би він був зі мною , але крутити романи із іншими на моїх очах , ніколи до такого не опущусь і не буду це терпіти..ненавиджу!
Ці думки не покидали мою голову , я встала із стола та промовила що йду спати , вони похитали головою та далі продовжили банкет . Я уже спала та нічого не чула що де і як відбувається , але пробудив мене який шорох , хтось зайшов...
Пов Кащей:
Еля сонце ну я ж не хотів , от сука чого я такий дибіл , я так сильно образив невинну дівчину..так хай там як але я без неї не можу! Я хочу бачити її перед собою , відчувати її запах , запах лаванди який уже із голови не вилазить , а її посмішка..вона така щира і мила , це волостя яке я так люблю , я всю її люблю кожну частину її душі та тіла.. , так Кащей вставай і їдь по неї! Вона в Коліковій машині була , значить кафе сніжинка , я туди поїду і особисто попрошу вибачення , не буду чекати , треба діяти негайно!
Я встав та просто пішов до виходу , як добре що ніхто і слова не промовив..Завівши автомобіль я на всіх газах помчався туди що є сили , не можу я без неї..дорога така розмита , засніжена , нічого не бачу , хочу спати..якесь дивне відчуття , куди я їду?..Еля..ти де? СУКА!
Пов Закінчено.
Я проснула від того що хтось зайшов до мене та почав на все горло кричати моє ім'я , і я зрозуміла що це Вадим
Е:Шо ти кричив дибіл?
Ж:Еля..Кащей він..він..
Е:Що?..
Ж:Тільки спокійно будь ласка..