\14\

113 3 1
                                    

У цей вечір я хотіла виглядати як богиня і в цьому мені допомогла Айгуль навіть трошки Вадим із Коліком хахаха тому ми купили прям бомбезне плаття та туфлі і на всі 100% була готова до позору всього універсама і мені було ні каплі їх не шкода коли вони відвернулись від мене за лічені секунди я відчула таку біль що ворогу не побажаєш , але на щастя в мене є ті люди які за мене горою , і ось ця мить ми вже на місці..
Входила я в ДК повільно та елегантно , а сама я виглядала як афродіта)

 Входила я в ДК повільно та елегантно , а сама я виглядала як афродіта)

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ох ці погляди , вони прям пожирали мене , але мені було начхати , я ідеал)Ж:На тебе все ДК дивитися що ж ти робиш жінко ххахахахаА:Ельочка ти просто богиня я поклоняюсь хахах-дякую вам))Ко:Сонце подивись туди-сказав той і показав в бік людей на як...

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ох ці погляди , вони прям пожирали мене , але мені було начхати , я ідеал)
Ж:На тебе все ДК дивитися що ж ти робиш жінко ххахахаха
А:Ельочка ти просто богиня я поклоняюсь хахах
-дякую вам))
Ко:Сонце подивись туди-сказав той і показав в бік людей на яких мені було бридко дивитиь прям дуже але поборовши себе я гордо підняла голову та впевнено прокрокувала до барної стійки не по далеку від універсаму , я не змогла не глянути на їхні пики , але мене привело в шок як вони на мене дивились брат чуть не плакав Кощей уже був на розриві щоб не підбігти до мене і тоді в мене в серці щось кольнуло , стало їх ніби шкода чи що , але я гордо себе поводила і тут я чую чийсь голос , повернушсь туди я побачила що до мене підходить якийсь чоловік , ну років 35-ти
?:Та ти шо яка мадам а де світ таких родив а?
Ж:Опа ну привіт Максим Федорович)
Ф:Жовтий ти шо ти шо які люди , дівчина з тобою?
-Так!
Вадим повернувся до мене та гордо усміхнувся , йому було до болі приємно що ти рахувала себе з роз'єздом тобто його групою)
Ф:Ну тоді приємно познайомитись , ее
-Еля-простягнувши до його руку сказала я та щиро всміхнулась так як на вигляд це була до волі хороша людина
Ф:Можна просто Федорович)Елю ви така красива що на вас все ДК дивиться і навіть зараз , просто роззирніться)
А він казав правду всі дивились на нас але особливо на мене , в хлопців текла слюня що було дуже бридко а дівчата перешіптувались і робили не довольні обличчя що мене розсмішило , але я знову перевела погляд на їх..знову , Нікіта горів від ревності його кулаки були на поготові і здавалось ніби він зараз всіх переб'є хто на мене пялиться , чесно..мені так хотілось підійти , хотілось його обійняти як тоді дуже але я стояла на своєму , але тут мене дещо смутило можна так сказати , я бачила як мого брата виводить Турбо якщо не помиляюсь то на вулицю , і в цей момент я не втрималась , так він зробив огидно по поводу мене але я не така як вони , так визнаю я слабша тому я нікому нічого не сказавши пішла на вихід але мене зупинив Колік чорт!
Ко:Ель , я розумію це твій брат але згадай..
-будь ласка досить , я знаю , я просто хочу впевнитись чи все окей і одразу назад , добре?
Ко:Як знаєш але якщо що одразу до нас добренько?)
-без б , дякую тобі , ти мені став як брат..чесно
Після цих слів хлопець міцно мене обійняв , що в мене аж спина прохрустіла після чого чмокнув в лобік , чесно для мене це був неаби який знак вказуючий на чоловіка , посміхнувшись я вже хотіла йти але до мене підбігла Айгуль чуть не в сльозах від чого в мене одразу почалась паніка
-тихо тихо-казала я їй та обійняла-сонечко що сталось , кажи швидко!!Тебе хтось образив???
Ко:Так мала що трапилось ану швидко кажи , кожному морду наб'ю!
А:Я його дуже сильно люблю , він хотів до мене підійти , дивлячись йому у вічі я зрозуміла як йому погано , я уже його добре знаю , але я не змогла тому одразу прибігла до вас , Ель це тяжко дуже..
-я тебе прекрасно розумію , в мене та ж хуйня але давай трошки почекаємо , добренько?-я старалась сама не заплакати , мені було важко на неї дивитись , і + до того в мене було таке саме почуття , так хотілось до Нікіти прям дуже..-так Колік забирай Айгуль і ідіть до Жовтого з малої і ока не пускати ясно??
Ко:Так точно міс🫡🫡🫡
А я направилась до виходу , в пошуках Вахіда , але замість його я побачила вову , я завмерла , він випрямився та почав дивитись прямо мені у вічі , потім його погляд опускався по всьому мому тілу від чого в мене пішли мурашки по тілу , за вовою я сумувала не менше як за братом , але він змінився погляд уже не був таким веселим та хоробрим а навпаки в його очах читалось абсолютно все..біль , печать , смуток а коли побачив мене та так близько , було дуже видно тривогу і тут він заговорив
В:Не по понятіям такі короткі і відкриті речі для дівчини-не давши йому договорити я промовила:
-а я в тебе не питаю що по понятіям , якщо я захотіла отак одягнутись значить буде так , і ні в кого питати не буду , особливо в тебе.
В:Чому ти така груба , ти навіть не дала мені договорити?!-він різко змінився на обличчі , серйозний і поникший він почав підходити ближче дивлячись мені в очі , від чого я зробила крок назад , невідомо що він хотів зробити
-не підходь до мене!
В:Добре вибач я не хотів..ти брата шукаєш так?
-а тобі яка хуй різниця?
В:Значить правда , він не витримав , йому було боляче на тебе дивитись , тому він зі сльозами на очах пішов додому а Турбо його проводити..-сказав він та закурив сигарету-вибач мене , я повірив тому клятому кощею і всім але не тобі за що мені дуже погано , я картаю себе кожну хвилину що так повівся , не знаю чи вибачиш ти мене , але я кажу це від чистого серця..але Колік тебе поцілував тому не знаю може це правда..
-Вова ти просто ідіот , Колік чмокнув мене в лоб , щоб показати як він за мене хвилюється , за цей термін він став мені не те що другом а братом , тепер тобі зрозуміло?
В:Кощею погано без тебе , як і нам усім..
-вам так погано що ви аж на дискотеку пішли да?
В:Ми знали що ти тут будеш , знали чуєш?
-мені байдуже.
Я не хотіла продовжувати розмову а просто піти з відци , щоб не заплакати , як тільки я хотіла піти назад мені пригродили дорогу піднявши голову я побачила його..

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Aug 06 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Шо ти хочеш дядь?Where stories live. Discover now