1

232 11 2
                                    

Mina bir gece uykudan kalktı ve çok korkmuştu, her gece yeşil gözlü bir çocuk Mina'ya Asiye diyip duruyordu. Mina terlemişti ve yanındaki sürahiye uzanıp su koydu. Kendini biraz da olsa rahatlatarak uyumaya devam etti.





04.04.2022

Asiye ve Doruk okuldan çıkıp Doruk'un motoruna binmişlerdi. Birlikte eğlenirken karşıdan alkol içmiş ve telefonla konuşan bir sürücü geliyordu. Doruk Asiyeyle konuşup motoru sürerken sürücü direksiyon hakimiyetini kaybetti ve motora çarptı. Asiye ve Doruk resmen savrulmuşlardı.Şöför arabadan inip bakıp  ikiliyi kanlı haliyle görünce çok hızlı bir şekilde kaçmıştı. Tesadüfen ordan geçen biri görüp ambulansı aramıştı. Hastane kaldırılmışlardı.
Hastaneye götürüldüklerinde hemşireler Doruk  Akif ve Nebahate, Asiye için Kadir ve Ömer'e haber vermişlerdi. Hepsi koşa koşa gelmişti, Asiye'nin durumu ağırdı. Canla başla mücadele edilmişti, kapıdan birden çıkan doktor hepsini korkutmuştu. Doktor yanlarına gelip
"Asiye Eren'in yakınları kim?"
Kadir ve Ömer atlayarak "biziz" demişlerdi.
Doktor"maalesef, kaybettik. Başınız sağ olsun. "diyip gitmişti. Ömer ve Kadir için dünya durmuştu.
2 Hafta Sonra
Doruk gözünü açmış, tedavileri tamamlanmıştı. Annesi ve babası başında bekliyordu. Doruk birden ayağa kalkmaya çalışırken Akif engellemişti.
Akif " Oğlum, kalkma dinlen sen. "
Doruk "Baba, Asiye nasıl? "
Nebahat konuşmakta zorlanarak "Asiye'yi kaybetik oğlum. " demişti.

Green Eyes, AsDor. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin