Ardından Melisa da Asiye'yi fark etmişti. Doruk da Melisa da gözlerine inanamıyordu. Akif Mehmet ile konuşmaktan hiç etrafında olan biteni fark etmiyordu. Doruk koşarak Asiye diye atladı, sarılmak istedi. Ama Asiye kendini geri çekmişti ve "Asiye" demesini anlamamıştı, resmen rüyasını gerçekte yaşıyordu. Doruk'un sesiyle irkilen Akif gördükleri karşısında şok olmuştu, Mehmet olan biteni anlayınca her şeyin son olduğunu düşünmüştü artık. Motor kazası geçiren hafızasını kaybedip yetim ve öksüz, fakir kızı hemşire ve doktorlara onca para vererek almıştı. Asiye geçmişe dair hiç bir şey hatırlamıyordu. Doruk dışında, ama onunda kim olduğunu hatırlamıyordu.
Asiye "Başka biriyle karıştırdınız sanırım, Ben Asiye değilim. Mina ben. Ayrıca biz sizinle daha önce birbirimizi görmüşmüydük?" İçinden 'şuan rüyamın aynısını yaşıyorum da, sen kimsin hala anlayamadım ve asiye kim yakışıklı çocuk? "demişti.
Melisa ve Akif koşarak ikilinin yanına gelmişlerdi.
Akif " Asiye" diyerek bağırmıştı.
Mehmet yanlarına gelerek "Ne Asiye si? Bu benim kızım, Mina " diyerek durumu toplamaya çalışmıştı,ama toplayamayacağını biliyordu. Akifle ortak olurken atladığı birşey vardı, Doruk'la Asiye sevgiliydi ve o motor kazasını beraber geçirmişti.
Asiye anlamamış bir şekilde etrafa bakarken Doruk sarılmak istesede Asiye korktuğu için sarılmıyordu,şuan ne olup ne bittiğini anlayamamışlardı. Akif atılarak "Ne diyorsun Mehmet,bu benim oğlumun sevgilisi Asiye, benim okulumda Doruk ve Melisayla aynı sınıftalardı. Oğlumla kaza geçirdiler birkaç yıl önce, öldü dediler bize. "
Melisa Asiye'nin elini tutarak konuşmak istemişti. Asiye'ye bir adım atırken, Cebinden Kadir'in resmi düşmüştü. Asiye resme dikkatlı bakarak yerden aldı. Bu gördüğü kişide çok tanıdık gelmişti. Bu kaosun ortasında birden patlama sesi duyulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Green Eyes, AsDor.
FanfictionMina Kaya'nın rüyasına giren gerçek adının Asiye Eren olduğunu söyleyen yeşil gözlü çocuk kimdi? Diziden bağımsızdır.