Aras
Damla'nın odasından kahkaha sesleri geliyordu.İçeri girdiğimde Damla ve yanında ki kız bana baktılar.Kızın yeşil gözleriyle şuan bakışıyorduk.
Kızıl saçları,ince beli ve yeşil gözleri çok güzel görünüyordu.Biz bakışırken Damla konuştu "Bu abim Aras,abi bu da en yakın arkadaşım Aleyna." dedi.
"Memnun oldum Aras abi" Aleyna'nın bana abi demesi hoşuma gitmemişdi.Acaba kaç yaşındaydı? geç olmadan bende cevap verdim"Bende,Damla ben antrenmana gidiyorum bir şey ister misiniz?" dedim Damla da "Abi gelirken cips, kola ve çekirdek all" dedi.
Kafamı sallayıp onay verdim.Aleyla'ya ise göz kırpıp çıktım.Ve 15 dakika sonra spor salonuna geldim.Ahmet Hoca'da oradaydı."Hoş geldin koçum gel başlayalım" dedi 'Tamam' dedikten sonra başladık şuan da boks torbasını yumrukluyordum.Arada tekmeler savuruyordum.En sonunda yumruk atıp mola verdik
Aleyna
Damla ile Tugay'ın yanına gitmeye karar verdik.Ve bana başka kıyafetler verdi aslında üstümdekiler güzeldi ama daha "güzel olman gerek" demişti.O yüzden üzerimi değiştirdim.
damla'nın kombinii
aleyna'nın kombiniiii
Siyah conversemi giydim ve yola çıktık.Parka geldiğimiz de Tugay'a sarılmıştım.Görüşmeyeli baya olmuştu.Tugay bi anda beni kaldırıp döndürdü sonra ise indirip Damla'ya sarıldı.Üçümüz parkta oturmuş çekirdek kola yapıyorduk.
Damla'nın telefonu çalmaya başladı ikimizde ona döndük.Damla da telefonunu açmış konuşuyordu.
"Efendim abiiş"
...
"Parktayız abii"
...
"Tamam bekliyoruzz" Diyip kapatmıştı. Aras, abi aramıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk
JugendliteraturÇok az boks sahneleri olacaktır ve motor sahneleri çoğaltalacaktır🎀🤭