Hellüü naber askolar ben iyiyim valla neyse iyi okumalarrrr
Bölüm Şarkısı:Medyada
Abim de geldiğinde temizliğe başladık.Abim tuvalette nazlanırken Aras yerleri siliyordu.
Ben ve Damla ise mutfağı topluyorduk.Damla ara sıra abimin nazlanışıyla dalga geçsede yardıma gitti.
Ben ise Domestosun(kesinlikle reklam değil🌚) kokusundan duramıyordum.Mutfak işini bitirdikten sonra odaları temizlemek için merdivenlerden çıktım.Üstümde Aras'ın bakışlarını hissediyordum ama dönüpte bakmadım.
İlk önce misafir odasına gittim ve çarşafları değiştirdim.Camları silmeye başladığımda camda örümcek vardı.Korkuyla gözlerim kocaman açıldı ve çığlık attım.
Odanın kapısı bir anda açılınca oraya bile bakamadım.Gözüm örümceğin üstündeydi."Noldu lan?"Bu ses abime aitti ardından Damla ve Aras içeri girdi.
"Ya görmüyor musunuz kocaman örümcek varr orada!" Damla çığlığı bastığında abim ve Aras birbirlerine bakıyordu.Nasıl yani onlar korkmuyormuydu?
Damla, "Berke al şu yaratığıı!" Dediğinde ne zaman bu kadar samimi olduklarını çözmeye başladım.Sence bunun sırası mı yanında kocaman yaratık var!
Hemen Damla'nın yanına gittim ve ona sarıldım birbirimize sımsıkı sarılmış bir şekilde onu almalarını bekliyorduk.
En sonunda Aras o koca canavarı parmakları arasına aldığında Aras'tan bile iğrenmeyi düşünmedim değildi!
Saçmalama onun kaslarını ellemeden ölemem.
Bir dakika iç sesim benden de fesat.
Aras örümceği pardon! Yaratığı camdan aşağı attığında hemen söze girip. "Çabuk git yıka ellerini!" diyip odadan kaçmıştım.
★ 1 Saat Sonra ★
Sonun da temizlik bitmişti."Gençler dondurma yiyor musunuz?" dediğimde herkes yattığı koltuktan doğruldu.
Abim "Olur." dediğinde Damla'da "Bana da uyar." demişti. "Oo çifte kumrular siziii."
Hemen odama kaçtım ki abim yine kızmasın diye.Çekmeceden cüzdanımı alıp hava sıcak olduğu için dolaptan beyaz crop ve siyah bir kot şort aldım.Market baya bir uzak olduğu için terlik yerine spor ayakkabımı giydim.
Aşağı indiğim de Ayaz'da üstüne compression giymişti altında ise gri esofman vardı! Allah'ım ben bunları görcek naptım?
Yutkunamadım demi dürüst ol
Evet bu sefer haklısın maalesef ki.
Merdivenlerden indim ve "kim benle geliyor?" dedim.
Aras "Ben geliyorum." diyip ayakkabısını giymeye başladı.
Gözlerim karın kaslarına kaydı."Hayır kendine gel Aleyna bakma sakın bakma!" "Ney?" dedi Aras "Ney ney?" Sırıtmıştı.Lan ben onu dışımdan mı söyledim!
"Ya yok bir şey hadi yürü bakam"
Dışarı çıktığımız da bğtün kızlar ona bakıyordu. Üstüne ceket bile almamıştı.Onun yanında kardeşi gibi kalıyordum bune boy be oğlum!
Ani bir cesaretle "Boyun kaç senin be ayı?"
Aras bana dönüp "1 Ayı değilim sen cok fitsin 2 boyum 1.92" Ağzım açık kalmıştı 1.67 boyumla yanın da cüce gibi kalıyordum.Bir kız yanımıza gelip "Selam yakışıklı kardeşin çok tatlıymış ayrıca sen de çok tatlısın." "Ne diyon be cadaloz ne kardeşi yolarım seni!" kız büyük ihtimal 1.70 ve ya 1.69 du Aras kavgayı izlemek ister gibi geri çekildi ve bir ayağına yükünü vererek iki elini beline koydu.
kız benim saçımı cekmek adına bana doğru adım attığın da karnına yan bir şekilde tekme attım kız o kadar ağır ve varoştu ki sadece geri Allah'tan spor ayakkabı giymiştim.Kızın burnuna yumruk attığım da acımış olacak ki inledi.
Aras beni bir yanda bir ağacın arkasına çekip bana yaklaştı.Hala şoktaydım etraf ağacın yapraklarından dolayı karanlıktı.
Aras yüzüme doğru eğilip çenemden acıtmayacak şekilde tuttu.
BÖLÜM SONU
Niahahah yine bir şerefsizlik yaparak en heyecanlı yerinde kestim
Hadi size bir söz bu Cuma yeni bölümm eğer çok meşgul olmassam diğer kitabıma da bölüm atıcammm öptüm sizi bb🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk
Teen FictionÇok az boks sahneleri olacaktır ve motor sahneleri çoğaltalacaktır🎀🤭