selamm yeni bölümü pazartesi atıcam dedim ama maalesef yetistiremedim o yüzden simdi atıom🤗
"Abi kalksana ya!" Evet şuan da abimi kaldırmaya çalışıyordum.Ama hiç bir şekilde kaldıramıyordum!
"Aa hoşgeldin Damla." dediğim an yerinden zıplamıştı.Oha yani!"Hani nerde?"
"Şaka yapmıştım aslında abi ama yani sen bilirsin." diyip sırıttım.Arkama dönüp tam odama gidicekken kafama bir yastık geldi.
Yastığı alıp ona geri fırlattım ve ardından merdivenlerden koşarak çıktım.Arkamdan bağırdığını duydum ama umursamdım.Çünkü kardeşler asla abileri umursamazz.
Hemen odama girip kapımı kapattım ve dolabımın yanına gittim.Banyo yapmicaktım çünkü daha dün almıştım.Boşa su israfı yani.
Dolabımdan elime gelen parçaları aldım ve güzel bir kombin yaptım.(Aleyna'nın kombini en aşağıda.)Odamdan çıkıp koridorun en sonundaki odaya girip temizlik malzemelerini aldım.Ama bunlar çok ağırdı!
"Abii." Evet işim düşünce hep cilve yapardım."Ne istiyorsun gene?" "Abişş yardım etsene bana ya."1 dakika sonra abim merdivenlerden çıktı ve elimdekilerin hepsini aldı.
"Eyvallah koçum." bana ters bir bakış atıp merdivenlerden indi.Kaslı abim benim!
Telefonumu cebimden çıkartıp Damla'yı aradım."Aloo" "Efendim aşkım." "Kanka bize gelsene ya temizlik yaparkz hem abimde burda." Abim kelimesini duyar duymaz kapattı?Cidden bunlar birbirine yanıyorlardı.
Bende merdivenlerden inip abimin yanına geldim."Abi git sen tuvaleti temizle." "Lan kocaman ev neden tuvalet ya!" bu evde temizlik yapılıcaksa görevleri ben veriyordum.Ve eğer itiraz edersede 1 haftalık kölem oluyordu.
Çok iyi bir kardeşim:)
Abim malzemeleri alıp tuvalete gitti bemde halıları kaldırıp orayı silmeye başladım.Yerleri silerken kapı çaldı.
Gidip kapıya baktım.Ve karşımda kapıya yaslanmış Aras ve nefes nefese kalmış Damla'yı gördüm.
"Hoşgeldiniz" İçeri geçmeleri için yol verdim.İçeri geçtiklerinde kapıyı kapattım.
"Kusura bakmayın ortalık dağınık" dedim etrafı elimle gösterirken.
arkadaşlar bu Aleyna'nın kombni vee bu bölümün pt2si varttr şimdilik bb🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk
Fiksi RemajaÇok az boks sahneleri olacaktır ve motor sahneleri çoğaltalacaktır🎀🤭