evet o mistik bölüm geldi
Bölüm şarkısı: Son Arzum
Kalbim şuan da hiç atmadığı kadar hızlı atıyordu.Aras diger elini uzatıp saçıma koydu ve saçımı okşadı "Bir daha bir daha kimseye yumruk atmak yok Küçük Hanım." dedi uyarıcı bir sesle
Ben hâla mal gibi yüzüne bakıyordum.Aras eğilerek alnımdan öptü ve geri çekildi.Elimden tuttuğunda kalbim yerinden çıkacaktı.
"Hadi artık dondurmaları alalım yoksa abin kardeşime yürüyecek." dedi biraz sinirli sesiyle.
Dondurmaları aldık ve eve geldik anahtarla kapıyı açınca karşımızda abim ve Damlayı gördük birbirlerine sarılmış film izliyorlardı olmuştu bunlar!
Ben sevinçten sessiz bir şekilde bağırınca Aras bağırıcaktı ki elimle ağzını kapadım ve dondurmayı evin kapısına bırakarak kapıyı kapadım ardından Aras'ın elini tutup koşarak evin yanındaki sahile geldik.
Aras bana öfkeyle bakarken ben ise ona sevimlice gülümsüyordum en sonda dayanamayarak "Hadi ama Aras sevinmen lazım?" dedim sorgularcasana
"Sevinmem mi lazım?" bunu sinirli bir şekilde ve bağırarak söylemişti gülümsemem yavaşça sönüyordu.Bunu fark eden Aras "Tamam üzülme özür dilerim" dedi ve elimden tutarak banka oturttu.
Elimi ondan çekerek "Elleme beni" dedim kız evi naz evi Aras bir anda yanımdan kalkar ve gider tam umudumu kesip gidecekken Atlas elinde bir çiçekle döndü.
Aha kesin evlenme teklifi edicek Atlas yanıma tekrar uzattı ve "Özür dilerim Aleyna" demişti bende daha çok sürünsün istemedim ve çiçeği alarak affettim çok iyi biriyim biliyorum.
Telefonum çaldığında kimin aradığına baktım ve sırıttım Aras "Kim o?" demişti sorgularcasana ben ise "Umut" demiştim kıskandı mı diye yüzüne çaktırmadan baktım.
Aksine kafasını sallamış ve geriye yaslanmıştı bende dururmuyun hayır!
Telefonu açtım aslında arayan Damla'ydı ama az kıskandırmak lazım "Efendim aşkım" dedim çaktırmadan Arasa bakarak
Aras telefonuyla ilgileniyordu "Tamamdır aşkım görüşürüz ben seni ararım sonra" dedim Ve Damla'nın yüzüne kapadım biraz sorguladı ama olsun
Aras göz ucuyla bana bakar "Bitti mi konuşman?" "Bitti" dedim umursamazcana, ama kıskandırmak için biryerlerim tutuşturmuştum.
★1 saat sonra★
Aras bana yaklaştı ve dudaklarımdan öpmeye başladı.Tam o sırada yüzüme su döküldü "Noluyo lan savaş mı var" diyerek aniden yataktan kalktım 25 dakika önce eve gelmiştik ve ben uyumuştum.
Keşke rüyam gerçek olsa çoktan gece olmuştu ve Damlada yatmadan beni uyandırmak istemişti gıcık işte
Uykum kaçtığı için mutfağa indim ve Arası orda gördüm kahve içiyordu zalımın oğlu o dudaklarını öpesim geldi bir an ama kendimi tuttum ve yanına oturdum.
"Naber?" dedim ve kahvesini içtim.Bu haraketi yaptığım için yerin dibine girecektim ama olsun Aras bana yaklaştı ve "Aleyna ben senden hoşlanıyorum" dedi rüyamı diye kolumu cimcikledim ama değildi.
Aras sandalyemi kendi sandalyesine yaklaştırdı ve belimden tutarak dudağımı öptü..
Selam naber sonunda Aras Aleynayı öptü rahatlayabilirsiniz🥰👹
Bu yazdığım uzun bölüm olabilir(Benim için yarım saat düsündüm)
En sevdiğiniz sahne
En sevdiğiniz Söz
Ve son olarak en sevdiğiniz karakter??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk
Novela JuvenilÇok az boks sahneleri olacaktır ve motor sahneleri çoğaltalacaktır🎀🤭