4~BEKLENMEDİK AN

44 5 0
                                    

Telefonumun çalmadıyla gözlerimi araladım.Ve telefonumu şarjdan çıkarıp açtım.Kim olduğunu görememiştim çünkü etraf bulanıktı.

"Alo?" dedim uykulu bir sesle "LAN YATIYON MU HÂLÂ!?" "ya noldu ki" dedim ve hatırlamaya çalıştım. "Hiç kanka  alt tarafı evinin kapısında ağaç olduk ya"

"Lan evimde ne arıyorsunuz?" "Cücem seni kaçırmaya geldik" dedi Tugay bağırarak. "Olum manyak mısınız kimden kaçırıyorsunuz beni" dedim anlamayarak "kanka gel gezicez" "Tamam bekleyin hazırlanıyorum."

"Kanka hala yattığın belli" Dediğinde telefonu suratına kapadım.Yataktan kalkıp gardıropa doğru yürüdüm ve elime kıyafetlerimi aldım.Üstüme beyaz crop altıma ise beyaz bir etek aldım.

Lavaboya girip işlerimi hallettikten sonra Karam'ın tasmasını aldım.Zaten çoktan uyanmış camın kenarındaki yerde oturuyordu.Karam tasmayı görür görnez yanıma geldi ve oturdu.

Tasmayı boynunda olan tasma yerine taktım ve serbest bıraktım.Odadan çıktığımda yanımdan geldi.Ve aşağı indik kapıyı açtım ama Aras yoktu.Dudağımı büzdüm."Hoş geldiniz" dedim sonra ise tekrardan gülümsedim."Hoş bulduk aşkımm" dedi ve boynuma sarıldı Damla bende karşılık verip beline sarıldım.

Ondan ayrılıp "ee nereye gidiyoruz" dedim ikisi birbirine bakıp sırıttı."Sahile cüce" "Seni denize itme gibi planlırım var uyuyan güzel" dedim ve ona sarıldım.Karam yanıma gelince ayrılmak zorunda kaldım.Çünkü gene ısırabilirdi.

Tugay Karam'a ters ters baktı.Karam ise benim bacaklarımın arasına girip oturdu."Hadi gidelim" dedim.

Karam tasmasının ucunu ağzıyla tutup bana verdi ona 'aferim' dedim ve kafasını okşadım.Bahçeden çıktığımız da sahile doğru yol aldık.Karam koştura koştura gidiyordu.Bende tasmayı düğmeye basarak uzatıyordum.En sonunda sahile geldik bir kaç kişi haricinde kimse yoktu.

Karam'ın tasmasını çıkardım sahilde birşey olmazdı.Tugay'a fotoğrafımı çekmesini istedim.Çektiğinde Instagram'a paylaştım.

Çektiğinde Instagram'a paylaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


aleyywqq:sahil saka muuu

6.731 beğeni 1.009 yorum

berketufan:Fazla takılma bu yavşakla güven olmaz buna
909:abi- ÜSSÜDPŞDMDŞDNEŞDJLDHD
613:disil enerci saka mı

tugayenesss:insan etiketler kameramanını

678:bu kıza bayılıyorummm🤭

908:Sevgilisi var mıdır acaba??
berketufan:kimin bacısına yavşıyon lan hayırdır?
908:Yanlış olmuş abi kusura bakma

102:Karam nerde ablaa
aleyywqq:kum da yatıyo ablam🥹

Saat:23:20

Eve geldiğim de direkt ayakkabılarımı çıkarıp kendimi koltuğa attım.Işığı açamazdım üşeniyordum.Bi anda konfeti patladı.Ve yerimden sıçradım. "LAN NOLUYO!" "İyi ki doğdun bitanemmm"
"İyi ki doğdun cüce!" "İyi ki doğdun civcivim" Bİ DAKİKA ARAS'IN SESİ MİYDİ O!!BANA CİVCİVİM DEDİİ.

Tugay'a sarılıp ayrıldım.Sonra ise Damla'ya sarıldım en son ise Aras'a çok güzel kokuyordu.Aras beni kaldırıp döndürdü.Ve kapı çaldı.Aras hâlâ beni döndürüyordu.Damla kapıyı açtı.

"LAN" bu ses..."Abi!" Aras'tan ayrılıp önünde durdum. "HOŞ GELDİNN" dedim boynuna sarılarak."BU KAS YIĞINI KİM ALEY?" dedi Aras kas yığın? Abim bi anda Damla'ya döndü.Damla abime donmuş bakıyordu.Abim ise ona bakıyordu.

Abim çok garip bir duyguyla bakıyordu.Bir anda bir köpek havladı.Yer baktığım da Paşa vardı. "PARS" diye bağırdım sevinçle.Pars abimin K9 polis köpeğiydi.Karam ile beraber büyümüşlerdi.

Pars üstüme atladı.Yere düştüğüm de yüzümü yaladı.Karam gelip üstüme çıktı. "A-ABİ BUNLAR BENİ ÖLDÜRÜCEKLER" dedim abim hâlâ Damla'ya Damla ise abime bakıyordu.Aras gelip kaldırdı beni ona teşekkür ettim.

BÖLÜM SONU

Gizli AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin