Keyifli okumalar⚡
Son feci bisiklet Bikinisinde astronomi ~
Canim yanıyordu sanırım, Küçüklük yaşlarımda bana duygusuzsun, kalbsizin tekisin diyenler oldu bu kelimelere alışmıştım belkide, artık o kelimelerle yaşamayı öğrenmiştim fakat , bir yerde kalbimin derinliklerinde bir acı vardı acı, bu aslında kötü bir durum değil mi fakat ben mutluyum. Çünkü hissedebildiğim bir duygu var nekadar da kötü olsa bir duygu..
Atlasın Anlatımıyla..
Karşımda duruyordu evet onu öldürmeyecektim bedensel canı acımayacak fakat ruhsal olarak ölecekti sadece o da değil annem dediğim ama annem olmayan bir seri katille birlikte ikiside ölecekti.Parsa seslenip onu odaya çağırmasını söyledim. Ona, Ona, Ona, Anne diyemiyordum izin vermiyordu ağzım beynim .Odaya dediğime bakmayın evet bir ağaç evim vardı ve o ağaç evin altında geniş bir oda vardı Orayı ben ve parsdan başkası bilmiyordu. Görkem denen adamı kolundan tuttuğum gibi arabaya sürükledim. Korkuyordu gözlerinden anlıyordum neyden korkuyordu o adam benim babam DNA testine evet gerek vardı fakat ben anladım o adamın yürüyüşü bile benle bire bir aynı idi o adamın kopyasıydım ağaç eve çoktan Pars gelmişti bile bende görkemi hala sürüklüyordum asansörden aşağı indiğim gibi tamda istediğim gibi sevgi hanım sandalyede oturuyordu hemen yanına da görkemi oturttum kapıda onlarca koruma vardı kaçabilecek veya onları kurtarabilecek kimse yoktu. Karşılarına oturdum. Tam tamına 20 saniye ikisinin gözlerine baktım ikisinin gözünde de korku vardı ama normal bir korku değildi onlarınki geçmişte yaptıkları ve halendaha arkasında durdukları hatalarla şimdi yüzleşiyorlardı.
Sevgi: Oğlum
Tam birşeyler söyleyecekken sözünü kestim
- Bana sakın Oğlum deme sakın yaptığın okadar çok hata varki sen şuanda korkuyorsun hemde çok, benim bu gözlerimden değil benden korkmuyorsun sen. Bana yalan söylemeyi bırak herşeyi biliyorum. Sen yaptığın hatalardan korkuyorsun ve halendaha o hatalarının arkasında duruyorsun. Şu zamana kadar ben hep sana sarıldım ,hep seni sevdim seni korudum sen beni korudun ama şimdi herşey bitti . Keşke ama keşke beni o parkta tek başıma bıraksaydın seni tanımaktan sana anne demektense ölmeyi yeğlerdim.
Bunları söyledikten sonra herkes bana baktı o kadın ise gözlerimin içine baktı beni anlamaya çalıştı ama ben yine o kırık maskemi taktım sonra ise Görkem denen adama döndüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TERK EDİLMİŞ HAYATLAR
Chick-Lit23 yaşında hayatı neşeyle dolu Türkçe öğretmeni olan Nil Aslan 26 yaşında hayatından küçük yaşta umudu kesmiş Savcı mı demeliyiz yoksa bir katil mi Atlas coşkunun hikayesi..