Günler geçiyordu ve biz hala buradaydık ve resmen aranıyorduk aileme üzülüyordum acaba onlarda benim için üzülüyorlar mıydı bilmiyorum .
Ama ben burda mutluydum .
Her gün müzik yapıp kayıt alıyorduk.
Vee bir olay oldu hiç haberimiz yoktu aldığımız kayıtları Özgürün arkadaşı sosyal medyada paylaşmış ve biz çoktan 1 milyon takipçi sayısına ulaşmıştık derken mutlu günlerden birinde kapı çaldı.Kapıyı açtım Özgür balkonda sigara içiyordu, arkadaşı ise evde yoktu.
Kapıyı açtım bir yaşlı kadın karşımdaydı gözleri yaşlı kadın beni ittirerek içeri girdi.
Özgürü görür görmez ona sarıldı.
Özgür konusmuyordu başa dönmüştük ..
Annesi olduğunu anlattı kadın bana Özgür konuşsana dediğim de gözlerimin içine bakarak sustu.
Annesiyle konuşuyoruz..
-Kızım nolur Özgürü ikna et hastaneye geri dönün ..(ağlıyor)
-Özgür burda normal ama bakın buraya geldiğimizden beri mutluyuz ve Özgür konuşuyor sadece ona deli muamelesi yapanlarla konuşmuyor anlıyor musunuz?
-Kızım bak Özgür iyi değil ruh hali çok değişken ikna et hastaneye dönün iyileşmesi gerekiyor.
-Özgür yeterince akıllı siz ona deli gibi davranmayı kesin bu iğrenç bir muhabbet lütfen gidin artık.
Annesi ayağı kalktı ve son kez özgüre baktı ağlaya ağlaya kapıdan çıktı.
Kapı kapanır kapanmaz Özgür yere çöküp ağlamaya başladı .
Hıçkırarak ağlıyordu . Yanına gidip sarıldim sıkı sıkı sarmıştı beni .Çok üzülmüştüm o bunu hak etmiyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akıl Hastanesi
AdventureAkıl hastanesine değişik düşünceleri olduğu için zorla yerleştirilen Didem çok hayalperest bir insandır . Didem insanlardan nefret eder bu yüzden hep farklı düşündüğünü öne koyar.