Gece

222 7 0
                                    

Gece eve geldik Özgür sarhoş olmuştu onu zar zor yatağına yatırdım üstünü çıkarttım .
Buram buram alkol kokuyordu. Yanina uzandım arkamı döndüm, belime sardı kollarını sevişmek istiyordu ama ben alkollü olduğu için istemiyordum . Alkolün etkisiydi bunu istemesi ..
İttirdim sertçe , saçlarımı öpüp uyuya kaldı .

Sabahın ilk ışıklarında gözlerimi açtım . Bugün daha fazla çalışacaktık kahvaltı hazırladım güzelce kahvaltı ettik sonra çalışmaya koyulduk.

Evden çıkıp bara gittik bugün ilgi daha çoktu özellikle Özgüre sinirimden patlayacaktım bar taburesinde oturmuş kızlarla konuşuyordu kızlar konuşurken kırılıyorlardı resmen ..

Bir birayı devirdim bu sinirle artık dayanamıyordum .
Kalktım Özgürün yanına koşar adımlarla ..

Kızları bir anda ittirdim kızlara dönüp bir yandanda Özgüre sarılarak;
Sevgilim hadi sahneye çıkıyoruz dedim.

Özgür; Ne sevgilimi ya sarhoş mu oldun Didem istersen eve gidebiliriz?

Allah kahretsin neydi bu ya
Gözlerim doldu
Özgüre sağlam bir tokat yapıştırıp bardan çıktım.
Barın kapısında köşeye oturup ağlamaya başladım .

Ya benim masumca sevdiğim adama ne olmuştu keşke hep hastanede kalsaydık diye iç geçirdim.

Kolumdan biri çekiştirdi ..

-Heyy kalk artık ağlamayı kes.

-Sen kimsin ya git başımdan !

Bir anlığına kafamı kaldırdım
melek yüzlü bir çocuktu.

-Hadi yürüyelim kalk dedi.

Ayağı kalktım sahile indik bir banka oturduk..
Sigarasını uzattı tereddüt etmeden aldım yaktım .

Akıl HastanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin