Karmaşık İşler

286 8 3
                                    


Merhaba elmalı turtalarım yeni bölüm de hızlı geldi sjzjsjsjsjbsbs. Umarım beğenirsinizzzzz.

Aradan yarım saat geçmesine rağmen gözüm hala patronun üzerindeydi ama etrafında bu kadar kız varken şansımın olabileceğini çok düşünmüyordum. Artık bunları ne kadar fazla düşündüysem beni düşüncelerimden kaldıran Asel oldu.

"Ay aşkım daldın gittin ne oldu ya? Patronu mu kesiyorsun sen doğru söyle bak."

"Ya hayır Asel ne alakası var. Uykumu tam alamadım o yüzden böyleyim."

"Peki,öyle diyelim öyle olsun."

Patronu bu kadar izlediğimi Asel'in öğrenmesi sinirimi bozmadı değil ,ama sonuçta buraya eğlenmeye geldik değil mi?

"Bugün bardaki hesaplar patrondan!!"

Mikrofondan duyduğumuz bu sesle keyfim yerime gelmedi değil. Bugün az da olsa alkol deneyebilirdim. O yüzden Asel'e ne içebileceğimi sordum:

"Asel canım bunlardan hangisi daha hafif?"

"Sen o işi bana bırak kızım. (Barmene dönerek) Pardon bakar mısın bize şuradan iki tane Efes alabilir miyim."

"Asel bak eminsin dimi bunlar ağır değil dimi?!"

"Ayyy ne heyecan yaptın kızım ya biraz relax olll."

Dediği gibi çok ağır değildi ve tadı da bana güzel gelmişti. Bir bardak daha aldıktan sonra tuvalete gitmem gerektiğini farkettim. İbo'yu aradım.

"Efendim kankitom"

"Eve geldin mi İbo nerdesin?"

"Evdeyim şuan kanka herhangi bir sorun yok. Boşver sen beni eğlenceyi kaçırma benim yerime de eğlenin"

Dediğine gülüp telefonu kapattım. Lavabonun aynasından makyajımı düzeltirken aralık olan kapıdan bir çift keskin gözün beni izlediğini farkettim. Yanımızda erkekler tuvaleti olduğundan böyledir diye çok üstelemedim ama her kontrol ettiğimde o keskin gözlerin beni kestiğini görüyordum. Hiçbir şey olmamış gibi kapıdan çıktım, bara geri dönerken yanımdan kalın bir ses yükseldi.

"Aleyna sen misin?"

Soluma döndüğümde sesin kaynağının ona ait olduğunu gördüm. Heyecandan ağzımı bile açamadım. Elim ayağıma dolaşıyordu, ne oluyordu bana böyle.

"Sana bir soru sordum!"

Sesin daha da yükseldiğini görünce cevap vermem gerektiğini anladım.

"E-Evet buyurun?! Siz kimsiniz?"

"Beni tanımıyorsan burada ne işin var?"

"Şeyyy, benn buray-"

Sesim çok tanıdık bir kız sesiyle kesildi.

"Savaş bey sizde mi buradaydınız ne güzel tesadüf. Bu da arkadaşım Aleyna."

Gelen kişi Asel'di. Resmen hayatımı kurtarmıştı. Ona dönüp elimi uzattım bu onunla tanışmak için son fırsatım olabilirdi.

"Tanıştığımıza memnun oldum ben Aleyna"

4-5 saniye yüzüme baktıktan sonra ellerini cebine sokup arkasına dönüp yürümeye başladı. Resmen beni görmezden geldi. Çok sinirim bozulmuştu ama partide olduğumuz için Asel'in de keyfini bozmak istemiyordum.

Bir süre yürüdükten sonra olduğu yerde durdu. Kafasını hafif çevirdi ve konuşmaya başladı.

"Yarın yanında bu kızla birlikte ofisime uğra Asel. Onunla konuşacaklarımız var"

Elmalı turtalarım yeni bölümü nasıl buldunuz umarım beğenirsiniz.

Sert Vampir Mafya Patronum (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin