ពួកគេនោះក៏បន្ដផឹកហើយនិយាយគ្នាពីរឿងនេះពីរឿងនោះ....ម៉ោងក៏ចេះតែកន្លងទៅពីវិនាទីទៅនាទីពីនាទីទៅម៉ោង....
ម៉ោង11:00នាទីយប់
គឺថាតុលានាងសន្លប់ទៅលើតុមុនគេព្រោះនាងមិនសូវពូកែផឹកប៉ុន្មានទេ....ភីតឈីក៏គ្រាប៊ែលឡាចូលបន្ទប់ខាងក្រោមនោះបាត់មីមីនាងក៏គ្រាម៉ារីឡើងទៅខាងលើបាត់ដូចគ្នាអត់តែតុលាទេដែរសន្លប់នៅលើតុគ្មានអ្នកណាគ្រាទៅបន្ទប់....
បន្ទប់ខាងក្រោម
ភីតឈីគ្រាប៊ែលឡាមកដាក់លើពូកថ្នមៗរួចនាងក៏ទៅងូតទឹកសម្អាតខ្លួន....មួយសន្ទុះក្រោយមកភីតឈីងូតទឹករួចរាល់ក៏ចេញមកវិញចាប់ផ្ដើមជូតខ្លួនឪ្យប៊ែលឡាម្ដង...ជូតសុខៗប៊ែលឡាក៏ធ្វើសុីភីតឈីយកតែម្ដងគឺប៊ែលឡាបានទាញឪ្យភីតឈីមកទ្របលើនាង....ពេលដែរភីតឈីទ្របលើនាងហើយប៊ែលឡានាងក៏ចាប់ភីតឈីបឺតមាត់យកតែម្ដង.....ហើយអ្នកទាំងពីរនោះក៏ធ្វើភារកិច្ចរបស់ខ្លួនចឹងទៅ.....
បន្ទប់ខាងលើ
បន្ទប់នេះវិញក៏មិនចាញ់បន្ទប់ខាងក្រោមប៉ុន្មានដែរគឺចង់ខ្លាំងជាងបន្ទប់ខាងក្រោមផង....មានទាំងលើក Legs ទាំងសងខាងដាក់លើស្មាមានទាំង Lick peaches មានទាំង Squeeze boobs មានទាំង Suck boobs គឺថាមានគ្រប់សព្វក្បាច់អីក៏មានដែរ...មីមីនាងចង់ដាច់ខ្យល់ដោយសារម៉ារីម្ដងៗព្រោះតែម៉ារីនាងលេងធ្ងន់ដៃពេក.....
កាត់មកពេលព្រឹកថ្ងៃថ្មី
ម៉ោង9:46នាទីព្រឹក
បន្ទប់អ្នកខាងក្រោមកំពុងតែដេកឪបគ្នាយ៉ាងស្អិតបេះមិនចេញ...
បន្ទប់អ្នកខាងលើវិញកំពុងតែងូតទឹកជាមួយគ្នាហើយសារសងគ្នាពេលងូតទឹកអីចឹងទៅ...
តុលាវិញភ្ញាក់ឡើងទាំងឈីក្បាលចង់បែកហើយដៃនឹងជើងនាងសិតតែស្នាមមូសខាំពេញដៃពេញជើង....
ឈឺទាំងខ្លួនទាំងក្បាលហើយកាន់តែឈឺទៀតនោះគឺឈឺចិត្ត(Tola) យកដៃឆ្លីក្បាលខ្លួនឯងហើយរអ៊ូតិចៗម្នាក់ឯង
YOU ARE READING
SINGLE MOM
Romanceធ្វើយ៉ាងម៉េចបើខ្ញុំមិនចូលចិត្តអ្នកនាងហើយណាមួយខ្ញុំក៏មិនចង់ឃើញមុខអ្នកនាងដែរ...ចឹងខ្ញុំសុំអ្នកនាងវិញថាកុំមកឪ្យខ្ញុំឃើញមុខអ្នកនាងទៀតអី(Pichy)