ប៊ែលឡានាងអង្គុយបានមួយសន្ទុះក៏ទាញទូរស័ព្ទនាងមកដើម្បីតេទៅភីតឈី...
ភីតឈីហ៎ាអូនមិនបាច់មកផ្ទះបងទេថ្ងៃនេះ(Bella) គ្រាន់តែភីតឈីនាងចុចទទួលភ្លាមនាងនិយាយភ្លាម
បងកើតអីមែន?(Pichy)
បងអត់មានកើតអីទេ...បងមិនចង់ឪ្យអូនមកផ្ទះបងនឹងព្រោះប្រហែលតិចទៀតបងទៅរកអូនវិញ(Bella)
អរ..អូនខំតែភ័យស្មានតែបងមានរឿងអីតាស៎...ចុះហ្សាក់បានមកអត់?(Pichy)
ហ្សាក់បងនាំគេទៅលេងផ្ទះអ៊ុំស្រីរបស់បងតាំងពីព្រឹកដោយសារតែគេសុំបងទៅលេងតែបងឪ្យគេទៅលេងបីថ្ងៃហ៎(Bella)
ចឹងបងមកផ្ទះអូនម៉ោងប៉ុន្មាន?(Pichy)
អឹមឥឡូវម៉ោង6ល្ងាចហើយប្រហែលជាម៉ោង7បងទៅដល់ផ្ទះអូនហើយ(Bella)
See you babe bye(Pichy) និយាយលារួចនាងចុចបិទ
ប៊ែលឡានាងញញឹមបន្ដិចតែនាងមិនដឹងទេថាស្តេឡាលួចស្ដាប់ការសន្ទនារបស់នាងជាមួយភីតឈីទាំងទឹកមុខច្រណែនជាខ្លាំង.....មួយសន្ទុះក្រោយមកស្តេឡានាងក៏ធ្វើម្ហូបរួចរាល់អស់នាងក៏លើកយកទៅដាក់លើតុ....រួចអ្នកទាំងពីរនោះចាប់ផ្ដើមញុាំដោយមិនបាននិយាយគ្នាអីមួយម៉ាត់...ញុាំរួចអ្នកទាំងពីរនោះក៏មកអង្គុយនៅបន្ទប់ទទួលភ្ញៀវ...
ខ្ញុំទិញស្រាក្រហមមកបងចង់ញុាំដែរទេ?(Stella)
មានអីនាងយកមក(Bella)
មុននឹងមិញខ្ញុំច្រឡំយកទៅក្នុងផ្ទះបាយបាត់ហើយចឹងបងចាំតិចខ្ញុំទៅយកមក(Stella) ថារួចនាងក៏ងើបទៅផ្ទះបាយម្ដងទៀត
ស្តេឡានាងកំពុងចាក់ស្រាដាក់កែវតែមានកែវមួយនាងលួចដាក់ថ្នាំចូលទៅក្នុងនឹងនាងដាក់ថ្នាំចូលទៅក្នុងកែវស្រាមួយទៀតនោះយ៉ាងច្រើនបំណងនាងចង់ដាក់ថ្នាំឪ្យប៊ែលឡាតែម្ដង....ថ្នាំនោះគឺថ្នាំសម្រើប...ដាក់រួចនាងក៏កាន់ទៅដាក់លើតុនោះស្តេឡានាងអង្គុយតែមើលប៊ែលឡាលើកផឹកនោះទេហើយនាងញញឹមចុងមាត់...មួយសន្ទុះក្រោយមកថ្នាំដែរសេ្តឡាដាក់ក្នុងស្រានោះចាប់ផ្ដើមចេញប្រសិទ្ធិភាពធ្វើឪ្យប៊ែលឡាចាប់ផ្ដើមក្ត្រៅក្នុងខ្លួនសេ្តឡាឃើញបែបនេះហើយក៏ចាប់ផ្ដើមទៅបំបោះអង្អែលទៅលើរាងកាយប៊ែលឡា.....ពេលនេះប៊ែលឡាគ្រប់គ្រងខ្លួនឯងមិនបានឡើយដោយសារតែស្តេឡានាងដាក់ថ្នាំច្រើនពេកពេលនេះប៊ែលឡាបានឪនទៅថើបមាត់ស្តេឡា....ការថើបមួយនេះគឺវាសុីជម្រៅកាន់តែខ្លាំងទៅៗបឺតមាត់តាំងពីខាងក្រោមដល់ខាងលើរហូតចូលទៅដល់ក្នុងបន្ទប់ឥឡូវអ្នកទាំងពីរនោះកំពុងតែនៅលើគ្រែ....
YOU ARE READING
SINGLE MOM
Romanceធ្វើយ៉ាងម៉េចបើខ្ញុំមិនចូលចិត្តអ្នកនាងហើយណាមួយខ្ញុំក៏មិនចង់ឃើញមុខអ្នកនាងដែរ...ចឹងខ្ញុំសុំអ្នកនាងវិញថាកុំមកឪ្យខ្ញុំឃើញមុខអ្នកនាងទៀតអី(Pichy)