Karen

214 172 27
                                    

Kapının önünde bay shim ve bayan karinanîn cesedi duruyordu. Hepimiz şok olmuş bir şekilde dururken Amaya  ufak çaplı bir çığlık patlattı "bune böyle" "neler oluyor" "Arkadaşlar farkında mısınız sıra bize geliyor" dedi Iris evet cidden sıra bize geliyordu, bir süre sonra bayan adelina geldi ve şoka uğramış bir şekilde "neler oluyor burda" dedi "bir şey olduğu yok sizin sorumsuzluğunuzdan sıra bize geliyor BAYAN Adelina" dedi sinirle Ariana "haddinizi aşmayın veliaht Ariana" Arina bunu duyunca kahkaha atmaya başladı "muhafızlar hemen temizleyin şuraları. Veliahtları da odalarına çıkarın" dedi Adelina. Hepimiz hızla yukarıya çıkarken Axel "bence bugün hepimiz aynı yerde kalalım" dedi, hepimiz ona dik dik bakarken "niye öyle bakıyorsunuz şuan her ihtimale karşı birlikte olmalıyız" " evet Axel haklı" dedim ve prenseslere yöneldim "kızlar bir süre birlikte kalmak zorundayız idare edin lütfen" dedim. Bir süre  birbirimize baktıktan  sonra herkes onayladı "ekonomi odasında kalalım. Muhafızlar yataklarımızı taşırlar" "neden orası" " çünkü orası daha geniş daha rahat kalırız" Iris pek istemesede onayladı "hadi o zaman işe koyulalım"

Yaklaşık 2 saatlik bur uğraştan sonra tüm yatakları odaya taşımıstık. Yaptığımız dahru muydu? Değildi çünkü şuan hepimizin katil olma olasılığı vardı, beni bu düşüncelerden kurtaran Aidan oldu "Irene hadi gel yemek zamajı" "tamam geliyorum" dedim ve ayağa kalktım aynanın karşısına geçerek kendi yansimama baktım yüzüm solmuş göz altlarım morarmıştı yüzüme sahte bir gülücük yerleştirdim ve odadan çıktım tam merdivenlere doğru ilerliyordum ki birinin çığlıgiyla kendimden geçtim. Sesi duyan herkes kapının önün geçmişte, birbirimize bakarken çığlık bu sefer daha şiddetli çıktı Owen koşarak yanıma geldi "iyi misin" "evet" dedim ve ayağımda ki hançeri kaptıgım gibi çığlığın geldiği yöne doğru koştum. Arkamdan Amaya, Dakota, Merlin ve Alvin geliyordu, hızlı adımlarımız bizi o kadar çok yormuştu ki kalp atışlarımızı rahatça duyabiliyorduk. Sesin geldiği Astronomi odasına girdiğimizde karşımızda çarşafa sarılı olan bir beden duruyordu birbirimize bakarken Merlin ve Alvin hızlıca çarşafı açtılar. Karşımızdaki beden Karenının bedeniydi hepimiz  neye uğradığımızı şaşırdık, bir süre sonra kapıya doluşan veliahtları gördüm hepsi şok olmuştu ama en çok Earl ve Amaya şok olmuşlardı Amayanının gözlerinden yaşlar süzülüyor, Earlîn gözlerinden ateş çıkıyordu sanki. İkiside Karenının yanına çöktüler Amaya " bunu sana kim yaptı" diye bağırdı Earl ise dokunmaya kıyamadığı saçlarının nasıl canice kesildiğini düşünerek bağırıyordu.

Dakikalar geçmişti ama biz hâlâ olayın şokunda Karenının başında bekliyorduk en sonunda Amayanın yanına giderek onu kaldırmaya çalıştım bana çaresizce bakarak ağlamaya devam etti. Ağzımı açtım ama son anda vaz geçtim. Ne diyecektim, onu herşeyin yoluna gireceğini kanıtlıyabilecek miydim. Yada bu yalana nasıl inandırabilirdim onu. Amaya sonunda bana tutunarak ayağa kalkmaya çalıştığı sırada askerler karenın cansız bedenini kaldırmaya çalıştılar ama Earl onlara engel oldu ve "hayır, götürmeyin" dedi ağlamaklı bir ses tonuyla. Bunun üzerine Alvin onu çekerek kaldırmaya çalıştı ama Earl kalkmamak için ısrar ediyordu "Earl kalkmalısın, lütgen" "hayır onu benden ayırmayın". Muhafızlar Karenın bedenini çarşafa sararak kaldırdılar Earl bağırıyor, Amaya ağlamaktan şişen gözlerini kapatıyordu...

Yaklaşık 2 saat sonra yemek saati gelmişti ama kimsenin keyfi yoktu Amayanın yanına giderek kaldırmaya çalıştım ama Amaya ağlamaktan gözlerini bile açamıyordu Earl ise kendine kızmaya devam ediyordu ki biranda kapı açıldı. Gelen Adelinaydı

"Veliahtlar en kısa sürede salonda olun"
Dedi ve gitti
"Hadi Earl inmeliyiz"
"Amaya lütfen"
Amaya biranda tekrar ağlamaya başladı
"Neden o neden"
"Onunla yıldızlara bakarak kurduğumuz hayaller..."
"Kayıp gittiler..."
Diyerek ağlamaya devam etti. Hiç birimiz onun bu hâline dayanamadık çünkü Karen Amayanın en yakınıydı

Dakikalar geçti ve biz zorlada olsa salona indik
"Yerlerinize oturun veliahtlar"
"Kayıplarımızdan dolayı çok üzgün old-"
"Sizin yüzünüzden" diyerek bağırmaya başladı  Ariana
"Sizin yüzünüzden oldu bunlar. En başından tedbir alsaydınız bunlar olmayacaktı. Sizin yüzünüzden kaybettik Karen'ı"
"Ariana kendinize gelin. Karşınızda ülkenin en iyi eğitmeni var"
Yüksek sesle bir kahkaha attı Ariana"
"Ülkenin en iyi eğitmeniymiş. Sizin yüzünüzden kaybettik herkesi. Eğitmen olmanız sizi ayrıcalıklı yapmaz" dedi ve hızla salonu terk etti Ariana
Herkes neye uğradığını şaşırmıştı. Kimseden ses çıkmayınca ben ve Iris de kalktık. Yavaşça arkamızdan veliahtlar geliyor adelina ise bizi çağırıyordu

Saatler geçti ve biz odada boş boş oturuyorduk
"Bune"
Hepimiz Alvine döndük
"Ne oldu"
Elindeki kağıdı bize uzattı
Kağıdı Merlin kaptı ve okumaya başladı
"Veliaht Alvin Sery oyunda ki seçim şansına ilk sahip olan kişisin sadece 24 saat süreniz vardır
-Ölmek mi
-Öldürmek mi
IIlkiniseçiyorsanız beklemeniz yeterli. 2. Seçeneği seçerseniz arkadaşlarınızdan birini öldürebilirsiniz süreniz başlamıştır. Bol şans"
"N-Ne"
"Hayır"
"Napıcaz"
Alvin çaresizce dururken Aaron biranda endişelenmeye başladı. Bunu fark eden tek ben miyim diye etrafa bakarken tek olmadığımı fark ettim
Bunu fark eden Alvin işi dalgaya vurmayı tercih etti
"Noldu Aaron korktun mu"
"Yoksa seni öldürmesinden mi korkuyorsun"
"N-Ne alakası var ya"
"Bilmem aranız kötü ya korkmuş gibi görünüyorsun"
Alvin ile Aaronun arası her zaman kötüydü ve bazen birbirini öldürme noktasına bile geldikleri oldu

Yaklaşık 45 dakikalık durmanın ardından konuşmaya Iris başladı
"Ne yapıcaz"
"..."
"Plan"
"Nasıl bir plan"
"Birini öldürmeden yada ölmeden kurtulabileceğimiz bir plan mı"
"Bilmiyorum. Düşünmemiz lazım"
"Ya başaramazsak"
"Yavaş be kızım başlamadan bitirdin"
*Herkes gülmeye başladı*
"Tamam ya"
"Konuya dönelim. Napıcaz"
"Nasıl bir plan yapıcaz, katil bizi heryerden izliyor olabilir"
"Haklı"
"Düşünelim"
"Tamam"
"Tamam
...

Veliahtlar OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin