3. BÖLÜM: Suikast

339 41 6
                                    

Boğuk sesiyle sertçe ilk kez konuştuğunda delta, Jeongguk bayılacağını hissetmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Boğuk sesiyle sertçe ilk kez konuştuğunda delta, Jeongguk bayılacağını hissetmişti.

"Kafanı kaldır."

Titreyen dudaklarını sıkıca birbirine bastırdığında Jeongguk, ne yapacağını bilmiyordu. Göz göze gelmek istemiyordu onunla. Sanki değerse bir kere bakışları her şeyi anlarmış gibi hissediyordu.

"Sana diyorum."

"L-Lütfen muhafızlarımızı takip edin." Neredeyse duyulmayacak kadar kısık sesiyle konuştuğunda deli gibi titremeye başlamıştı vita. Taehyung kendisinin emrine uymayan çocukla yükselen öfkesini dizginleme gereği duymadan gür sesiyle bağırmıştı.

"Hemen şimdi başını kaldırmazsan kaldıracak bir başın olmayacak. Duydun mu beni?" Burun delikleri alıp verdiği hızlı solukla genişlerken kalın kaşları fazlaca çatılmıştı deltanın. Uzun zamandır ilk kez bu denli öfkeleniyordu. Asırlardır sözüne karşı gelmeye cesaret eden kimse olmadığındandı bu öfkesi. Karşısındaki bu zayıf çocuk da kim oluyordu? Hemen şimdi feromonlarıyla ona diz çöktürebilirdi ama bunun için kurdunu kullanmayacaktı.

O esnada Hava Krallığı'nın Kralı Alfa Oh Sehun'u yerleştirip kardeşine bakınan Yoongi, gördüğü görüntüyle sesli bir küfür savurmuştu. Hiç korkmadığı kadar korktuğunu hissettiğinde o an, kendine kızmıştı. Kardeşiyle flört etmeye çalışan Hava Kralını uzaklaştırayım derken daha büyük belayı atlamıştı. Jeongguk'u asla yalnız bırakmamalıydı.

Koşar adımlarla kardeşinin karşısında dikilen deltanın yanına vardığında hızla çarpan kalbini es geçerek konuştu. "İmparator Kim Taehyung. Krallığımıza hoş geldiniz. Babam Alfa Kim Namjoon, ve yeni eşi Beta Kim Seokjin'in sizin için hazırlattığı özel masaya kadar size eşlik etmeme izin verirseniz onur duyarım."

Yoongi'nin konuşmasıyla delta başını ona çevirmese de kim olduğunu anlamıştı. Veliaht olan alfa olmalıydı. Şu an önündeki emrini dinlemeyen çocuktan daha önemli kimse yoktu. Kendisine karşı gelen bu betaya haddini bildirmeliydi.

Yoongi, imparatorun söylediklerini umursamadan kardeşine bakmaya devam ettiğini gördüğünde başını yerden kaldırmayan vitaya çevirmişti gözlerini.

"Jeongguk az sonra nikah kıyılacak, babam seni görmek istiyor. Arkaya çadır kurulmuş biraz önce oradaydı."

Jeongguk abisinin gelişiyle biraz olsun rahatlamıştı ama şimdi bu söyledikleriyle tam anlamıyla kurtulmuş gibi hissediyordu. Başını kaldırmadan "Tamam abi." dedi ve hızla arkasını döndüğü gibi koşarak uzaklaştı. Delta kaçan çocuğun arkasından kararmış gözleriyle bakarken gitmesine izin vermişti. Zaten kendisinden kaçamazdı, elbet cezasını verirdi. Başını ağırca Yoongi'ye çevirdiğinde kendisini endişeyle izleyen alfayı sertçe süzüp yanından geçti.

SNOWFLAKE -taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin