Sınavdan çıkmıştık ve okulun en alt katındaki soyunma odalarına girmiştik kimse olmadığı için eun-bi de girmişti Ha-jun üstünü değiştirirken bı yandan da sohbet ediyorduk.
Aslında Eun-bi nasıl kopya çektiğini anlatıyo bizde nasıl onu koruduğumuzu anlatıyoduk ve sonra yanımıza eun-biye kopya veren kız geldi ve sınıftaki öğretmenin ismimizi aldığını söyledi.
Adı geçenler şunlardı Ha-jun,ben,Eun-bi ve o kız sanırım kız kopya verirken yakalanmıştı.ve şimdi gerçekten sıçmıştık.
Sınıfa girdiğimizde herkes bize bakıyodu sıralarımız kendinden geçmişti birşeyler aradıkları belliydi çünkü bütün kalemlerin yerdeydi ve çantam yere düşmüştü eun-bi ve Ha-jun nun sıralarıda farksızdı heryer dağınıktı bir sonraki ders bedendi dışarı çıktık ha-junun babası eğer okulda bir sorun çıkarsa onu yatılı okula vericeğini söylemişti Eun-bi ise derslerine herşeyden daha çok önem veriyordu ikisi gözü iki çeşme ağlarken onları teselli etmeye çalışıyodum.
Eun-bi yi kollarıma çektim ve omzuma yasladım ha-junada sarıldım sonra ikisinide sakinleştirmeye çalıştım yanıma aldığım suyun kapağını açtım ve ikisine verdim.
Dersin bitmesine çok az kalmıştı. Bende zil çalınca Namjoon abimin yanına gidip olayları anlattım najoon abim öğretmenimle konuşucağını söyledi bende abimin yanaklarından kocaman öptüm o beni sınıfıma bırakırken koşarak Eun-bi ve Ha-jun yanına gittim onlara abimin konuşucağını anlattım onlarsa hiç oralı olmadılar.
Üzgün oldukları için üslerine pek gitmedim. Ama kapının önene gidip o kızla beraber gidiyorlarken peşlerinden koştum ve kapının karşındaki kapıda tartışan üçlüye doğru ne olduğunu sordum ama yüzüme dahi bakmayıp basıp gittiler.
Ve bense orda yapayanlız kaldım...
Bu bölüm böyleydi arkadaşlar neyse ben gidiyom öbür bölümü yazıyım
Sizi seviyorum lokumlarım<3
😻🌸😻😻😻😻😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bilinmeyen / TAEKOOK
Fanfictiongüven önemli hemde herşeyi başında, taehyung'da da bu eksikti zaten güven hiçbir zaman olmadı. O hiç kendini güvende hissetmedi, takı okulun popüler çocuğu jungook ile tanısana kadar.